Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Het boek begint aan de basis: de bouw en werking van de hersenen.Willen we immers iets begrijpen van de associaties die mensen bij merkenhebben, dan is kennis van het algemeen biologisch raamwerk een noodzaak.En dat betekent kennis van het bewustzijn, het geheugen, het leren, hetvergeten en de herinnering.Het tweede deel richt zich specifiek op informatie die met betrekking toteen merk in het geheugen van mensen wordt opgeslagen. Deze informatie isuitgesplitst in 7 componenten, die in evenzovele hoofdstukken aan bodkomen.Deel 3 geeft ten slotte een uitgebreid overzicht van detechniek toegepast om merkrepresentaties te onderzoeken.
Geheugen. --- Merken --- Merken. --- Psychologie. --- merkartikelen --- Product strategy --- merkimago --- merken --- Merkbeleid --- Psychologie van de consument --- Consumentengedrag --- Merkwaarde --- Merkstrategieën --- #SBIB:014.AANKOOP --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H2821 --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Neuropsychologie --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Consumentenpsychologie --- Merkstrategie
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|