Narrow your search

Library

AP (1)

Arteveldehogeschool (1)

Hogeschool Gent (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KU Leuven (1)

Thomas More Mechelen (1)

UAntwerpen (1)

UGent (1)

VUB (1)


Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

1999 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
De mentale wereld van merken
Authors: ---
ISBN: 9014061935 Year: 1999 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het boek begint aan de basis: de bouw en werking van de hersenen.Willen we immers iets begrijpen van de associaties die mensen bij merkenhebben, dan is kennis van het algemeen biologisch raamwerk een noodzaak.En dat betekent kennis van het bewustzijn, het geheugen, het leren, hetvergeten en de herinnering.Het tweede deel richt zich specifiek op informatie die met betrekking toteen merk in het geheugen van mensen wordt opgeslagen. Deze informatie isuitgesplitst in 7 componenten, die in evenzovele hoofdstukken aan bodkomen.Deel 3 geeft ten slotte een uitgebreid overzicht van detechniek toegepast om merkrepresentaties te onderzoeken.

Listing 1 - 1 of 1
Sort by