Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
In de eerste plaats schetsen de auteurs een wetenschappelijke achtergrond bij het verkoopvak. Ze leggen uit wat de verschillen zijn tussen prospects en suspects, hoe je een behoefteanalyse opstelt en wat de structuur van een verkoopgesprek is. Dit inzichtelijke stuk is alleen maar nuttig als het gekoppeld wordt aan een praktisch luik. Het opvallendst is dan ook de praktische werkwijze van de auteurs: in plaats van uit te leggen wat verkopen is, laten ze het 'horen' in dialoogvorm. Tientallen scenario's en praktijkvoorbeelden vormen de rode draad door het hele werk. Die aanpak heeft als voordeel dat de lezer het geleerde vrijwel onmiddellijk kan toepassen in de verkooppraktijk. (Bron: covertekst)
businessplanning --- verkooptechniek --- 658.81 )* VERKOOP - DISTRIBUTIE --- verkooptechnieken --- 658.84 --- klantenmanagement --- marketing --- verkoop --- consumentengedrag --- verkoopkunde --- Handelskanalen. Verschillende verkoopsystemen. Verkoopmethoden --- Marketing
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|