Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Mediaplanning is door het grote aanbod van mogelijkheden steeds lastiger geworden. Het is een uitdagend proces om de juiste media te selecteren, zodat zowel de campagnedoelstellingen worden gerealiseerd als de doelgroep wordt bereikt. Dit boek verschaft snel inzicht in het gehele mediaplanningsproces: van mediabriefing, het selecteren van de mediumtypen aan de hand van de mediumbeoordelingscriteria, media- en planningsschema, budgetverdeling tot media-inkoop. Kennis van het mediaplanningsproces alleen is echter niet voldoende om daadwerkelijk een mediaplan op te stellen. Inzicht in de mediawereld met daarin de rol van het mediabureau, media-onderzoek en de processen voorafgaand aan de mediaplanning zoals marketing en marketingcommunicatie is essentieel. In Mediaplanning komen deze onderwerpen dan ook duidelijk en overzichtelijk aan de orde. Daarnaast wordt een actueel beeld geschetst van de verschillende mediumtypen met hun belangrijkste kenmerken en ontwikkelingen. Mediabegrippen worden uitgelegd aan de hand van voorbeelden en ter inspiratie is het boek verrijkt met relevante artikelen en citaten. Daarnaast is een aantal mediacases uit de recente praktijk ter illustratie opgenomen. Het boek is aangevuld met handige checklists die niet alleen voor studenten, maar zeker ook voor docenten en bedrijfsleven goed bruikbaar zijn. Inclusief website Op www.mediaplanning.boom.nl vind je aanvullende informatie .
Marketingcommunicatie. --- Reclame. --- Applied marketing --- mediaplanning --- marketingcommunicatie --- Mass communications --- Mediaplanning --- Marketingcommunicatie --- Media --- Media-onderzoek --- Reclamestrategieën --- Reclame --- 695.1 Public relations --- Mediaonderzoek --- Reclamestrategie
Choose an application
mediaplanning --- Journalism --- Mass communications --- Massamedia --- reclame --- #A9912A --- #KVHA:Media --- #KVHA:Teksttypologie; Nederlands --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:Persbeleid --- #KVHA:Perscontacten --- #KVHA:Journalistiek --- 659.3 --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- 659 --- Mediaplanning --- Reclame --- Reclamestrategieën --- Creativiteit --- Communicatiestrategieën --- Reclamestrategie --- Communicatiestrategie --- Musiceren
Choose an application
Advertising media planning --- Advertising --- Handbooks, manuals, etc --- Government policy --- Europe --- Handbooks, manuals, etc. --- Branding --- Media --- Mediaplanning --- Mediawetgeving --- Reclamestrategieën --- Europa --- 659.113 --- marketing --- marktsegmentatie --- Media (Communicatiemedia) --- merkenmanagement --- planning --- promotie --- reclame --- reclamecampagnes --- strategische planning --- verkoop --- 659.1 --- #A9410A --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- Advertising media, Choice of --- Advertising media selection --- Media planning in advertising --- Ads --- Advertisements --- Advertising, Consumer --- Advertising, Retail --- Advertising, Store --- Commercial speech --- Consumer advertising --- Retail advertising --- Speech, Commercial --- Store advertising --- Business --- Communication in marketing --- Industrial publicity --- Retail trade --- Advertisers --- Branding (Marketing) --- Propaganda --- Public relations --- Publicity --- Sales promotion --- Selling --- Government policy&delete& --- Planning en management van publiciteit --- Reclamestrategie --- Crisis --- Cultuur
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|