Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
#A0102A --- 691 Internet --- 695.2 Omgangsvormen
Choose an application
In het boek Etiquette in het buitenland nemen specialist Kevin Strubbe en journaliste Liesbeth Hobert je mee op een boeiende wereldreis om je wegwijs te maken in de geheimzinnige wereld van handjes schudden, fooien, bestek en gepast schoeisel. Ook wie zakelijk op reis gaat, vindt in dit boek tal van concrete tips.
Behavior (Etiquette) --- Ceremonies --- Condolence [Etiquette of ] --- Etiquette --- Guests --- Manners (Etiquette) --- Politeness (Etiquette) --- Usages (Etiquette) --- toerisme --- vakantie --- Interculturele communicatie --- Omgangsvormen --- Reizen --- 695.2 Omgangsvormen --- #KVHA:Etiquette --- #KVHA:Kennis van land en volk --- etiquette --- omgangsvormen --- Etiquette. --- Interculturele communicatie. --- Omgangsvormen. --- Reizen. --- Foreign countries --- Handbooks, manuals, etc. --- 970 --- reizen --- geografie algemeen --- géographie généralités
Choose an application
In dit boekje wordt gepoogd aan de hand van drie thema's (verjaardag, zakenbezoek en intimiteiten) de interculturele communicatie op de werkvloer te verbeteren. Het boekje verscheen in een serie over communicatie op de werkvloer. Helaas is het boekje te dun om echt op het onderwerp in te gaan. Daarom blijft het bij algemene gespreksvaardigheden als ik-boodschappen. Ieder thema wordt ingeleid met een casus. Dan volgen mogelijke reacties en de effecten daarvan. Na een advies over de juiste aanpak is er afsluitend een grappige 'not to do list'. Voor iedereen op de werkvloer voor wie dit thema nieuw is.
Interculturele communicatie. --- Sociolinguistics --- Mass communications --- Interculturele communicatie --- 316.772.45 --- 643 Taalzorg --- #KVHA:Interculturele omgangsvormen --- omgangsvormen --- communicatie --- interculturele communicatie --- etiquette --- interculturaliteit --- 305.81 --- 334 bedrijven --- 316.7 cultuur --- 007 communicatie --- 843 --- Omgangsvormen --- 316.772.45 Interculturele, internationale communicatie--(communicatiesociologie) --- Interculturele, internationale communicatie--(communicatiesociologie) --- interculturele communicatie, intercultureel zakendoen, cultuurverschillen en interculturaliteit --- Communicatie --- Interculturele verhoudingen --- Communicatieve vaardigheden --- Interculturaliteit --- Verpleegkunde
Choose an application
hoffelijkheid --- etiquette --- Didactics of social education --- C3 --- bezinningsliteratuur --- levensstijl --- ethiek --- 695.2 Omgangsvormen --- #GGSB: Literatuur (letterkunde) --- Kunst en cultuur --- #gsdb10 --- Literatuur (letterkunde)
Choose an application
Als je regelmatig naar het buitenland belt, is het handig om dit boek als naslaghulp op je bureau te hebben. Het bevat onder meer vertaalde dialogen voor niet-moedertaalsprekers in de talen Engels, Duits, Frans, Spaans en Italiaans. - per taal 125 gangbare telefoonzinnen - telefoonalfabet per land - voorbeeldteksten voor voicemail - interculturele verschillen uitgelegd - feestdagen per land.
Telefoneren. --- mondelinge communicatie --- telefoneren --- internationale communicatie --- Mass communications --- Telefonie --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatie --- Interculturele communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Omgangsvormen --- 643 Taalzorg --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Interculturele communicatie --- Nederlands 843 --- Telefoneren --- Omgangsvorm
Choose an application
Heb je een goed verhaal, maar komt je boodschap niet over? Hoog tijd om aan je stem te werken!Je stem bepaalt hoe graag mensen naar je luisteren. Gelukkig is het geen statisch instrument: je kunt eraan sleutelen om je boodschap te onderstrepen en te verstevigen. Met dit boek doe je dat stapsgewijs op een speelse en vanzelfsprekende manier. Ga aan de slag met alle oefeningen, praktische tips en herkenbare voorbeelden en word een aantrekkelijke spreker.Het gaat er niet alleen om wat je zegt, maar ook hoe je het zegt.Alex Boon specialiseerde zich vanuit zijn achtergrond als logopedist tot een van Nederlands meest ervaren sprekerstrainers. Als stem en spraakdocent vond hij de sleutel voor een succesvol optreden: de stem. Met zijn concrete adviezen en met veel gevoel voor humor kreeg hij talloze professionals aan de praat, van accountants tot bestuurders, van dominees tot IT-specialisten.https://www.standaardboekhandel.be/p/hoe-zal-ik-het-zeggen-9789461265500
Physiology: movement organs, voice and skin --- Mass communications --- stemhygiëne --- mondelinge communicatie --- spreken in het openbaar --- stemgebruik --- 695 Communicatie --- 695.1 Public relations --- 695.2 Omgangsvormen --- Logopedie --- Stem --- Spreekkunst --- #KVHA:Spreekvaardigheid; Nederlands
Choose an application
Beïnvloeden zakelijke omgangsvormen uw professioneel succes ? Maken of kraken ze een deal ? Wat ligt gevoelig en wat niet ? En ligt ondernemend Vlaanderen hier überhaupt wakker van ? Het was de bedrijfswereld die deze vragen stelde. Het was ook de bedrijfswereld die hierop veel antwoorden gaf. Ann Beckers en Dominique Merckx, twee dynamische zakenvrouwen, brachten de basisregels van het zakelijk verkeer en de mening van ondernemend Vlaanderen hierover in kaart. Ze bundelden hun bevindingen in een vlot naslagwerk, doorspekt met interessante wetenswaardigheden, visies, meningen, anekdotes en tips. Heel wat gezaghebbende ondernemers verleenden hun medewerking en kwamen aan het woord. De belangrijkste aspecten van het zakenleven komen in het boek aan bod: zakelijke afspraken, (online) vergaderen, professioneel telefoneren, efficiënt mailen, productief netwerken, sociale media, intermenselijke communicatie (verbaal en non-verbaal),... Succesvol zakendoen is en blijft mensenwerk en heeft veel te maken met vertrouwen en respect. Uw omgangsvormen zijn ongetwijfeld een ideaal instrument om u te onderscheiden van uw concurrenten. De uitdaging is om dit instrument goed te leren bespelen! Niet iedereen beschikt immers over het aangeboren talent om een muzikaal genie te worden, maar met de juiste noten komt u al een heel eind op weg. Met dit boek beschikt u alvast over een partituur. Bron : http://www.boekenbank.be
etiquette --- zakentaal --- intermenselijke relaties --- Social psychology --- Dutch language --- Usage (linguistic) --- Business Dutch --- Business communication --- Etiquette --- Sociale psychologie --- 695.2 Omgangsvormen --- 005.912.2 --- zakelijke etiquette --- 395 --- 65.012.4 --- Omgangsvormen --- Zakelijke communicatie --- communicatie --- Social learning talenten zelfontwikkeling zelfontplooiing creativiteit duurzaam gedrag --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- contacten met het publiek --- Vlaanderen --- Sociale vaardigheden --- Communicatieve vaardigheden --- Non-verbale communicatie --- Vergaderen --- Telefoneren --- Omgangsvorm --- Emigratie --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
Hoe slaag jij als leraar erin om het beste uit je leerlingen naar boven te halen? Welke troeven zet je in om je leerlingen in beweging te brengen? Wil je als leraar te weten komen wat jouw unieke kwaliteiten zijn? Hoe ga je om met een veranderend mensbeeld en maatschappelijke invloeden? Hoe blijf je als leraar en als mens overeind in de klas? Dit boek laat leraren reflecteren over deze en andere vragen. Met de concrete tips, suggesties en bruikbare tools kan elke leraar onmiddellijk aan de slag. De eigen kijk op onderwijs biedt vele, brede groeikansen aan leraren. Oplossingsgericht werken is meestal leuk: voor de leerling want hij voelt zich ernstig genomen, voor de leraar want de kans dat je leerlingen meewerken is groot. Deze positieve wisselwerking is motiverend en bovendien werkzaam. Recent onderzoek toont aan dat oplossingsgerichte interventies specifieke zenuwbanen activeren die nodig zijn voor een ‘goed gevoel’. Nieuwe denkwijzen maken nieuwe banen in de hersenen en hoe meer herhaling, hoe sterker het spoor. Oplossingsgericht werken lost dus niet alleen problemen op, het geeft bovendien een extra training en dynamiek om toekomstige problemen aan te pakken. Eenmalige interventies kunnen verandering brengen. Een nieuwe gewoonte vraagt meer.
Teacher education. Teacher's profession --- lerarenberoep --- klassenmanagement --- leraren --- zelfevaluatie --- Didactic strategies --- Leerlingbegeleiding --- 454.22 --- Oplossingsgericht onderwijs --- Relatie leraar-leerling --- omgangsvormen --- Reflecteren (Terugblikken) --- Leraren basisonderwijs --- Reflectie --- Teamwerk --- 454.23 --- didactische principes --- reflecteren --- Klassenmanagement --- 37.064 --- Oplossingsgericht werken --- Klasmanagement --- Leerlingen --- Onderwijsstijlen --- Elementary school teachers --- Classroom management --- School management and organization --- Belgium --- Onderwijsstrategieën --- Lesgeven --- Onderwijsstrategie --- Internationalisering --- Sociology of education --- Primary education --- Secondary education --- 184 Kinderrechten en Onderwijs
Choose an application
E-mail. --- Linguistics --- Dutch language --- e-mail --- Mass communications --- E-mail --- Elektronische informatievoorziening --- Internet --- Tekstschrijven --- Omgangsvormen --- Zakelijke communicatie --- 658.8 --- #BAVD --- KBC0407 --- communicatie --- 643 Taalzorg --- 695 Communicatie --- Client Klant --- Communication Communicatie --- Courrier électronique Electronic mail --- #KVHA:Schrijfvaardigheid --- #KVHA:E-mail --- taal --- taalgebruik --- *842 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Monograph --- Digitale informatievoorziening --- Omgangsvorm --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
-443-0536-0
Social ethics --- Administrative law --- etiquette --- Protocol (diplomatie) --- 695.2 Omgangsvormen --- 395 --- AA / International- internationaal --- 059 --- 050 --- 170 --- 395 Beschaving. Ceremonieel. Beleefdheidsformules. Etiquette. Respect. Gelukwensen. Rouwbeklag --- Beschaving. Ceremonieel. Beleefdheidsformules. Etiquette. Respect. Gelukwensen. Rouwbeklag --- Diverse publicaties (varia). --- Officiële publicaties (per land). --- Moraal en ethiek (algemeenheden). --- Voorlichting --- Protocol --- Diverse publicaties (varia) --- Officiële publicaties (per land) --- Moraal en ethiek (algemeenheden) --- Communicatietheorie
Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|