Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by

Periodical
Spanish Journal of Marketing - ESIC

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Detailhandel : opleiding in de detail handel : een onderzoek voor het force programma : europees rapport

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
Tržište.
Authors: ---
ISSN: 18491383 03534790 Year: 1989 Publisher: Zagreb, Hrvatska : Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet Zagreb

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Training in the retail sector in the French and Flemish-speaking communities in Belgium: report for the force programme
Authors: --- --- ---
ISBN: 9282682285 9789282682289 Year: 1994 Publisher: Luxembourg: Office for official publications of the European Communities,

Electronic Commerce for Development
Authors: --- --- ---
ISBN: 9264099549 9789264099562 9786610032990 1280032995 9264099565 Year: 2002 Publisher: Paris : OECD Publishing,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In this collection of essays, renowned authors from various disciplines have drawn on supply chain analysis and industry studies to elucidate how NICT — new information and communications technologies — like mobile telephony and the Internet have been affecting low-income communities and small entrepreneurs from Bangladesh to South Africa. The general conclusion is sobering. NICT is no panacea for low productivity and profitability in emerging countries hampered by weak infrastructure, limited managerial expertise, poor quality control, and severe market distortions. Companies anywhere must nonetheless be “wired” to have any chance of competing in the global marketplace and perhaps reach hitherto inaccessible customers.


Book
Overtuigen : hoe doe je dat ?
Author:
ISBN: 9013019412 Year: 2004 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Zowel zakelijk als persoonlijk zijn we voortdurend bezig elkaar te overtuigen. Overtuigingskracht speelt een grote rol bij het schrijven van brieven of rapporten, bij presentaties en vergaderingen, bij verkopen en onderhandelen. Wie zijn toehoorders kan overtuigen, opent deuren die voor anderen gesloten blijven. Overtuigen kun je niet leren, maar argumenteren, presenteren en debatteren gelukkig wel. Een helder en aantrekkelijk betoog is al een grote stap in de richting van overtuiging. In dit boek 'Overtuigen: hoe doe je dat?' lees je stap voor stap hoe je daarbij te werk gaat. Daarbij komen argumentatiestructuren en argumentatieschema's aan de orde, maar ook debattechnieken en drogredenen. Er wordt ook aandacht besteedt aan de aantrekkelijkheid van argumentatie. Elk hoofdstuk bevat tips en richtlijnen waarmee u direct aan overtuigingskracht kunt winnen. Inhoudsopgave : 1 Hoe werkt overtuigen? 2 Wat is argumentatie? 3 Argumenten vinden 4 Argumentatiestructuur 5 Argumentatieschema's 6 Uw betoog opvrolijken 7 Debat en discussie 8 Drogredenen 9 Aanbevolen literatuur


Periodical
Journal of electronic commerce research
Author:
ISSN: 15266133 19389027 Publisher: Long Beach, Calif.


Book
Klantvriendelijkheid aan de balie.
Author:
ISBN: 9014082401 Year: 2001 Publisher: Alphen aan den Rijn,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De balie of receptie is voor klanten vaak het eerste ontmoetingspunt met een bedrijf of organisatie en daarmee een belangrijk visitekaartje. In dit praktijkboekje voor personeel achter de balie wordt op eenvoudige wijze uitgelegd hoe je klanten klantgericht kunt benaderen. Onder andere wordt aandacht besteed aan lichaamstaal en stemintonatie en aan het omgaan met minderheidsgroepen. De uitleg is zeer duidelijk en ook de voorbeeldzinnen zullen de doelgroep van dit boekje zeker van nut zijn.


Book
Boek en markt : effectiviteit en efficientie van de vaste boekenprijs
Authors: ---
ISBN: 9037700950 9789037700954 Year: 2002 Volume: 4/2002 Publisher: Den Haag: Centraal planbureau,

Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by