Listing 1 - 10 of 61 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
460 Economie --- Marketing --- 658.8
Choose an application
Bestseller auteur, ondernemer, columnist, consultant, spreker en docent Patrick Petersen (1972) is ervaren online en content strateeg. Hij is praktiseert zijn ervaring en inzichten als docent online strategie, social media, content strategie maar vooral als online marketeer. Petersen denkt en schrijft doelgericht vanuit de mix van middelen en is op Twitter beter bekend als @Onlinemarketeer. Ook is hij energiek content creator, content curator en storyteller. De auteur is bekend van zijn bestseller Handboek Online Marketing. Met zijn bureaus AtMost.nl en AtMost.TV voorziet de expert organisaties zoals Educator, de Heineken Music Hall, De Hypotheekshop, Heijmans, Obvion, Bouwfonds, DELTA, Dynamis, Hästens, SNS Reaal, Gemeente Rotterdam, de Roterogroep van een werkende content strategie. De bevlogen online marketeer is tevens fanatiek (video)blogger op onder andere Marketingfacts.nl, DutchCowboys.nl, TheNextWeb.nl en SocialMedia.nl. In het kader van visual storytelling maakt hij met AtMost.TV honderden video's per jaar die in content campagnes effectief worden ingezet. Het Handboek Content Strategie (#HCS) neemt de gebruiker mee in een boeiend verhaal dat voor bewustwording, betrokkenheid, beslissing en binding zorgt. Modellen, onderzoeken, voorbeelden en cases nemen de lezer mee langs mee in een vertaalslag van content strategie naar content marketing naar tactiek en campagne. De branded, naar curated en user generated content, de tactieken voor meer engaging content en een groot aantal marketingmodellen helpen de lezer een strategie om te zetten tot een content marketingcampagne. Het 6C-model, het SOCCER-model, het positieve effect op de zoekmachinemarketing en social influence plus Petersen zijn model van Boeien & Binden vormen een rode draad. Het management- en studieboek is gevuld met infographics, grafische modellen en meer illustraties die boeien. Cases komen onder andere van de hand van Landal Greenparks, Philips, De Hypotheekshop, AtMost.TV en de TU Delft. Het handboek predikt waar het over praat; zo is het #HCS vindbaar op Twitter (@HandboekContent), kent het boek een eigen Pinterest vol infographics en visuele aanvullingen bij het boek. De blog www.handboekcontentstrategie.nl biedt ook nog eens extra video's, presentaties en webseminars die zo een het Handboek Content Strategie een relevant crossmediaal karakter geven. Kan jij boeien en binden?Bron : http://shop.adformatie.nl
Strategie --- Content. --- Informatiemanagement --- 658.8 --- strategie --- contentmarketing --- online marketing --- marketing, verkoop, distributie
Choose an application
Lexicology. Semantics --- Dutch language --- marktonderzoek --- Market research --- Lexica --- Lexiques --- Marketing --- 658.8 --- 801.3 --- #A9501A --- #KVHB:Marketing. Woordenboeken. Nederlands --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Lexicografie. Woordenboeken --- Marktonderzoek --- Woordenboeken --- woordenboeken --- woordenboeken. --- 801.3 Lexicografie. Woordenboeken --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Woordenboeken.
Choose an application
658.8 --- #SBIB:35H500 --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H250 --- #A0106A --- 404 Bestuurskunde --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Bestuur en samenleving: algemene werken --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution
Choose an application
Een dun en praktisch boekwerkje over het verkopen aan mensen uit andere culturen en de valkuilen waarin je als verkoper terecht kunt komen. Aan de hand van een praktijkvoorbeeld gaat Grethe van Geffen achtereenvolgens in op verkoop bij mensen thuis, verkoop aan de balie, verkoop aan allochtone professionals en het informeren via een folder aan allochtonen. De verkopers in de geschetste situaties kunnen op verschillende manieren reageren, die elk kort worden beschreven. Vervolgens wordt beschreven hoe je de situaties zou kunnen aanpakken en volgt er een lijst met dingen die je beslist niet of juist wel zou moeten zeggen in deze situatie. De belangrijkste les uit deze uitgave is dat je als verkoper mensen aanspreekt als individu en niet als lid van een etnische groep.
Etnomarketing. --- Intercultureel management. --- Verkooptechnieken. --- Marketing --- Dutch language --- Mass communications --- 658.8 --- 316.772.45 --- 643 Taalzorg --- #KVHA:Formuleren --- #KVHA:Etnomarketing --- allochtonen --- communicatie --- taalgebruik --- marketing --- etnomarketing --- verkoop --- 658.8 marketing --- 339 handel --- interculturele communicatie --- verkoopkunde --- interculturaliteit --- 369.1 --- *843 --- Etnomarketing --- Verkoopkunde --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- 316.772.45 Interculturele, internationale communicatie--(communicatiesociologie) --- Interculturele, internationale communicatie--(communicatiesociologie) --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Verkoop --- Sales management --- Minderheidsgroepen --- Salesmanagement --- Minderheid
Choose an application
Marketing --- #A9301A --- 030.8 --- 658.8 --- VBS-Naslagwerk --- marketing --- woordenboek --- E090179.jpg --- Marketing ; woordenboeken --- Woordenboeken en repertoria --- Woordenboeken --- Marketing: verklarende vakwoordenboeken --- woordenboeken --- Marketing. --- Woordenboeken. --- Marketing: verklarende vakwoordenboeken. --- woordenboeken.
Choose an application
E-mail. --- Linguistics --- Dutch language --- e-mail --- Mass communications --- E-mail --- Elektronische informatievoorziening --- Internet --- Tekstschrijven --- Omgangsvormen --- Zakelijke communicatie --- 658.8 --- #BAVD --- KBC0407 --- communicatie --- 643 Taalzorg --- 695 Communicatie --- Client Klant --- Communication Communicatie --- Courrier électronique Electronic mail --- #KVHA:Schrijfvaardigheid --- #KVHA:E-mail --- taal --- taalgebruik --- *842 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Monograph --- Digitale informatievoorziening --- Omgangsvorm --- Schrijven --- Tekst
Choose an application
Dit boekje beoogt adviezen en tips te geven aan ondernemers: hoe krijg ik mijn vordering door de afnemer tijdig voldaan? De stijl en opzet van dit boekje gaat uit van het ontbreken van elke vorm van enige kennis op debiteurengebied bij de doelgroep. De taal is bijna kinderlijk en de voorbeelden zijn bijna lachwekkend. Het boekje is geschikt voor de op dit terrein totaal ongeschoolde ondernemer. Basale kennis wordt dan door dit boekje aangeboden. De schrijfster is directrice van een tekstbureau dat is gespecialiseerd in het schrijven en redigeren van cursussen.
Schuldvorderingen. --- Zakelijke communicatie. --- Klanten. --- Verkooptechnieken. --- Wanbetalers. --- Mass communications --- 658.8 --- 165.212 communicatie --- 339 handel --- #KVHA:Formuleren --- 643 Taalzorg --- communicatie --- taalgebruik --- wanbetalers --- *843 --- Aanmaningen --- Communicatie --- Verkoopkunde --- Wanbetalers --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Debiteurenbeheer --- Klantgericht ondernemen --- Klantendienst --- Communicatieve vaardigheden
Choose an application
De serie 'Hoe formuleer ik het?' richt zich op communicatie in bedrijven. Dit deel gaat in op offertes. Een offerte is een 'brief' naar een klant die de prijs van een aanbod geeft, maar tevens de argumenten benoemt en onderbouwt waarom die specifieke klant juist bij een bepaald bedrijf moet kopen. Elk hoofdstuk bestaat uit een vier componenten: de situatie, de reactie, het effect, de aanpak. Zo gaat het boek in op aankoopmotieven, verkoopmotieven, de offerte-indeling en formuleringen. Speciale aandacht is er voor de langere offerte, aangezien die aan indeling extra eisen stelt. De auteur is directeur van een bureau dat zich richt op verbale en non-verbale communicatie. Een boekje dat de onervaren verkoper tips aanreikt om de offertes beter te formuleren en vorm te geven.
Zakelijke communicatie. --- Verkooptechnieken --- Offertes. --- Psycholinguistics --- Mass communications --- Offertes --- Communicatieve vaardigheden --- Geschreven taal --- 658.8 --- 643 Taalzorg --- #KVHA:Offertes; Nederlands --- #KVHA:Zakelijke communicatie; Nederlands --- taalgebruik --- offertes --- schriftelijke communicatie --- 007 communicatie --- 339 handel --- *843 --- Offerte --- D022086.jpg --- Verkoopstechniek: offertes --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution
Choose an application
communicatiemanagement --- Mass communications --- 658.8 --- 659 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:023.AANKOOP --- #A0312A --- 695 Communicatie --- Communicatie in en door de onderneming --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Communicatie --- Effectieve communicatie --- Communicatiemanagement --- Communicatietechnieken --- Communicatietechniek --- Public relations
Listing 1 - 10 of 61 | << page >> |
Sort by
|