Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Blauwe bananen : hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen ?
Authors: --- ---
ISBN: 9789081528900 Year: 2012 Publisher: Almere Uitgeverij W. De Vries Jr. Marketing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Waar blinkt u in uit? Waarom zou de klant zijn geld aan u geven ? Of waar is uw organisatie eigenlijk goed in ? Dit zijn geen rare vragen, want als u zelf niet weet waarin u uitblinkt, wie weet het dan wel ? In de dagelijkse praktijk weten de meeste medewerkers en organisaties niet wat hun sterke punten zijn. Eigenschappen als betrouwbaar en betrokken worden dan genoemd. Het probleem van deze eigenschappen is dat het onderscheidend vermogen nihil is. Veel dienstverleners vertalen dit met de term core competences. Blauw staat in onze visie voor uniek, terwijl geel de kleur is voor marktconform, neutraal, weinig uniek. De centrale vraag in dit boek is dan ook: Wat zijn uw core competences? Of in termen van de titel van dit boek: Wat is uw blauwe banaan?Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Klantgericht telefoneren
Author:
ISBN: 9013005527 Year: 2003 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek is onderdeel van de serie 'PMO-specials' en ligt in het verlengde van de praktijkgidsen voor manager en ondernemer. Het behandelt suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken en telefonische bereikbaarheid te optimaliseren. Aan de orde komen achtereenvolgens de klant, de telefoon als communicatiemiddel, bereikbaarheid, stemgebruik, gesprekstechnieken en negatief gedrag en het voeren van verschillende soorten gesprekken. Bevat handige checklists per hoofdstuk en bijlagen. De auteur is adviseur en verzorgt trajecten op het gebied van mondelinge en schriftelijke communicatie. Het boek is prettig geschreven en geeft veel praktische tips om te komen tot effectievere telefoongesprekken. Het is bestemd voor diegenen die de volgende telefoongesprekken voeren: informatie en instructie geven, telefonisch verkopen, klachten afhandelen, slecht nieuws brengen of telefonisch incasseren. Een praktische handleiding met waardevolle tips.


Periodical
Journal of retailing and consumer services.
ISSN: 18731384 09696989 Year: 1994 Publisher: [Oxford] ; [New York] : Pergamon


Book
Klantvriendelijkheid aan de balie
Author:
ISBN: 9014082401 Year: 2001 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De balie of receptie is voor klanten vaak het eerste ontmoetingspunt met een bedrijf of organisatie en daarmee een belangrijk visitekaartje. In dit praktijkboekje voor personeel achter de balie wordt op eenvoudige wijze uitgelegd hoe je klanten klantgericht kunt benaderen. Onder andere wordt aandacht besteed aan lichaamstaal en stemintonatie en aan het omgaan met minderheidsgroepen. De uitleg is zeer duidelijk en ook de voorbeeldzinnen zullen de doelgroep van dit boekje zeker van nut zijn.

Emotional value
Authors: ---
ISBN: 1282545809 9786612545801 1605097241 158376335X 1576750795 0585288909 9780585288901 9781609943417 1609943414 9781605097244 9781576750797 9781282545809 Year: 2000 Publisher: San Francisco, CA Berrett-Koehler Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Today's consumers demand not only services and products that are of the highest quality, but also positive, memorable experiences. This essential guide shows how organizations can leapfrog their competitors by learning how to add emotional value -the economic value of customers' feelings when they positively experience products and services -to their customers' experiences. Janelle Barlow and Dianna Maul, with more than forty years combined experience in the service industry, detail five practices for adding emotional value to customer and staff experiences.

Consumer services and economic development.
Author:
ISBN: 041514504X 0415145058 1280319909 0203440099 1134760523 0429231857 9780415145046 9780415145053 9780203440094 6610319901 9786610319909 9781134760527 9781134760473 9781134760510 1134760515 Year: 1997 Publisher: London Routledge

Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by