Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Waar blinkt u in uit? Waarom zou de klant zijn geld aan u geven ? Of waar is uw organisatie eigenlijk goed in ? Dit zijn geen rare vragen, want als u zelf niet weet waarin u uitblinkt, wie weet het dan wel ? In de dagelijkse praktijk weten de meeste medewerkers en organisaties niet wat hun sterke punten zijn. Eigenschappen als betrouwbaar en betrokken worden dan genoemd. Het probleem van deze eigenschappen is dat het onderscheidend vermogen nihil is. Veel dienstverleners vertalen dit met de term core competences. Blauw staat in onze visie voor uniek, terwijl geel de kleur is voor marktconform, neutraal, weinig uniek. De centrale vraag in dit boek is dan ook: Wat zijn uw core competences? Of in termen van de titel van dit boek: Wat is uw blauwe banaan?Bron : http://www.managementboek.nl
Dienstverlening --- Marketing van diensten --- Marketing --- Klantgericht ondernemen --- Marketingstrategieën --- Service à la clientèle Klantendienst --- Client Klant --- Marketing Marketing --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Applied marketing --- Customer services --- Service industries --- Service à la clientèle --- Services (Industrie) --- Periodicals --- Périodiques --- Customer services. --- Service industries. --- Business, Economy and Management --- Business Management --- General and Others --- Personnel Management & Training --- Quality Management --- Trade and Commerce --- Customer service --- Service, Customer --- Service (in industry) --- Services, Customer --- Technical service --- Industries --- Customer relations
Choose an application
Dit boek is onderdeel van de serie 'PMO-specials' en ligt in het verlengde van de praktijkgidsen voor manager en ondernemer. Het behandelt suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken en telefonische bereikbaarheid te optimaliseren. Aan de orde komen achtereenvolgens de klant, de telefoon als communicatiemiddel, bereikbaarheid, stemgebruik, gesprekstechnieken en negatief gedrag en het voeren van verschillende soorten gesprekken. Bevat handige checklists per hoofdstuk en bijlagen. De auteur is adviseur en verzorgt trajecten op het gebied van mondelinge en schriftelijke communicatie. Het boek is prettig geschreven en geeft veel praktische tips om te komen tot effectievere telefoongesprekken. Het is bestemd voor diegenen die de volgende telefoongesprekken voeren: informatie en instructie geven, telefonisch verkopen, klachten afhandelen, slecht nieuws brengen of telefonisch incasseren. Een praktische handleiding met waardevolle tips.
Telefoneren. --- zakentaal --- telefoneren --- Mass communications --- Mondelinge communicatie --- Telefoneren ; Nederlandse taal --- Telefonie --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatie --- 651 --- 643 Taalzorg --- Téléphone Telefoon --- Communication Communicatie --- Client Klant --- Service à la clientèle Klantendienst --- Conversation Gesprek --- #KVHA:Telefoneren; Nederlands --- mondelinge communicatie --- 007 communicatie --- Nederlands --- zakelijke communicatie --- 374.2 --- *843 --- Telefoneren --- 651 Office management. Office practice. Office work --- Office management. Office practice. Office work --- Nederlandse zakelijke communicatie
Choose an application
bedrijven --- klantentevredenheid --- Consumer behavior --- 658.8 --- #SBIB:309H252 --- Client Klant --- Service à la clientèle Klantendienst --- 658.8.01 --- Klantenrelaties (klantenbinding, klantentevredenheid, klantentrouw, klantgerichtheid, relatiemarketing) --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Consumentengedrag --- Klantenonderzoek --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Consumentengedrag. --- Klantenonderzoek.
Choose an application
Retail trade --- Customer services --- HW_MM --- Commerce de détail --- Service à la clientèle --- Périodiques. --- Customer services. --- Retail trade. --- Retail industry --- Retailing --- Customer service --- Service, Customer --- Service (in industry) --- Services, Customer --- Technical service --- Commerce --- Marketing --- Shopping centers --- Wholesale trade --- Customer relations --- HW_MM. --- Periodicals.
Choose an application
De balie of receptie is voor klanten vaak het eerste ontmoetingspunt met een bedrijf of organisatie en daarmee een belangrijk visitekaartje. In dit praktijkboekje voor personeel achter de balie wordt op eenvoudige wijze uitgelegd hoe je klanten klantgericht kunt benaderen. Onder andere wordt aandacht besteed aan lichaamstaal en stemintonatie en aan het omgaan met minderheidsgroepen. De uitleg is zeer duidelijk en ook de voorbeeldzinnen zullen de doelgroep van dit boekje zeker van nut zijn.
Klanten. --- Klantvriendelijkheid. --- Linguistics --- Dutch language --- Consumer behavior --- Distribution strategy --- Mass communications --- 658.8 --- #BAVD --- KBC0407 --- 643 Taalzorg --- Accueil Onthaal --- Accueil du public Onthaal (publiek) --- Service à la clientèle Klantendienst --- Client Klant --- Relations publiques Public relations --- Plaintes Klachten --- #KVHA:Formuleren --- #KVHA:Klantvriendelijkheid --- klantendienst --- communicatie --- 007 communicatie --- *843 --- Klantvriendelijkheid --- Lichaamstaal --- Minderheidsgroepen --- verkoopkunde --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Klantgericht ondernemen --- Klantendienst --- Communicatieve vaardigheden --- Non-verbale communicatie --- Externe communicatie
Choose an application
Today's consumers demand not only services and products that are of the highest quality, but also positive, memorable experiences. This essential guide shows how organizations can leapfrog their competitors by learning how to add emotional value -the economic value of customers' feelings when they positively experience products and services -to their customers' experiences. Janelle Barlow and Dianna Maul, with more than forty years combined experience in the service industry, detail five practices for adding emotional value to customer and staff experiences.
Customer services --- Commerce --- Business & Economics --- Marketing & Sales --- Customer services. --- Marketing. --- Consumer goods --- Domestic marketing --- Retail marketing --- Retail trade --- Customer service --- Service, Customer --- Service (in industry) --- Services, Customer --- Technical service --- Marketing --- Industrial management --- Aftermarkets --- Selling --- Customer relations --- Customer loyalty programs --- Service à la clientèle --- Consommateurs --- Relations avec la clientèle --- Fidélisation --- Service à la clientèle. --- Relations avec la clientèle. --- Fidélisation. --- Service à la clientèle. --- Relations avec la clientèle. --- Fidélisation.
Choose an application
CRM (Customer Relationship Management) --- non-profitsector --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- Distribution strategy --- HRM (human resource management) --- 65.012.4 --- 658.115.4 --- dienstensector --- management --- marketing --- 005.912 --- 005.912.2 --- 658.8 --- diensten --- facility management --- servicemanagement --- Qualité totale Integrale kwaliteitszorg --- Service à la clientèle Klantendienst --- Efficacité Efficiëntie --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Industrie studies industriële goederen. Services and related industries --- kantoormanagement --- contacten met het publiek --- marketing, verkoop, distributie --- Dienstenmarketing --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Dienstenmarketing. --- Distributiestrategie --- Business policy --- Business management
Choose an application
Consumer satisfaction --- Customer service --- Consommateurs --- Service après-vente --- Satisfaction --- -Customer services --- -#Lilly --- Excellence Voortreffelijkheid --- Client Klant --- USA USA --- Qualité Kwaliteitszorg --- Service à la clientèle Klantendienst --- bedrijfseconomie --- management --- klantendienst --- dienstverlening --- AA / International- internationaal --- 658.7 --- Service, Customer --- Service (in industry) --- Services, Customer --- Technical service --- Customer relations --- Customer satisfaction --- Brand loyalty --- Customer loyalty --- Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid. --- Customer services --- Ventes. Analyse des marchés. Politique de vente. --- Sales. Market research. Sales policy. --- 658.7 Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid. --- 658.7 Ventes. Analyse des marchés. Politique de vente. --- 658.7 Sales. Market research. Sales policy. --- Service après-vente --- #Lilly --- Verkopen. Marktonderzoek. Verkoopsbeleid
Choose an application
This book evaluates the contributions that consumer services can make to local economic development and revitalisation. It examines a broad range of consumer services and detailed case studies illustrate their role in various contexts.
338.22 --- Economie en technologische innovatie 338:06 --- Customer services --- Consumptie 330.567.2 --- 338.46 --- Customer service --- Service, Customer --- Service (in industry) --- Services, Customer --- Technical service --- Customer relations --- Economische organisatieleer. Economisch beleid. Economische politiek --- Dienstensector. Tertiaire sector --- Great Britain --- Economic conditions --- -Regional disparities. --- Economic policy. --- Customer services. --- Commerce --- Business & Economics --- Marketing & Sales --- 338.46 Dienstensector. Tertiaire sector --- 338.22 Economische organisatieleer. Economisch beleid. Economische politiek --- Regional disparities. --- Economic policy --- Service à la clientèle --- Conditions économiques --- Politique économique --- Regional disparities --- Disparités régionales --- Service à la clientèle --- Conditions économiques --- Politique économique --- Disparités régionales
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|