Listing 1 - 10 of 272 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
programmeren --- Programmeren --- Programmeren.
Choose an application
Python is een van de snelst groeiende programmeertalen ter wereld. En dat is niet zo gek: Python is zeer geschikt om verschillende soorten programmeerconcepten mee te ontdekken en het is de ideale taal voor data-analyses. Met Programmeren met Python voor Dummies leer je in heldere stap-voor-stapinstructies de syntaxis van Python kennen en ontdek je de logica achter het programmeren. Met behulp van praktijkvoorbeelden geeft dit boek je de kennis en vaardigheden om de theorie ook daadwerkelijk te kunnen toepassen. Of je nu nog nooit een regel in programmeertaal hebt geschreven of al eens hebt kennisgemaakt met Python, met Programmeren met Python voor Dummies ligt succesvol programmeren ook voor jou binnen handbereik.
Programmeren. --- Python.
Choose an application
430247258
ASP.NET --- programmeren --- Programmeertaal
Choose an application
Het boek combineert het beste van twee werelden. Klassieke programmeerconcepten worden uitgebreid besproken en voorzien van voorbeelden, maar ook de kleine details van de taal worden toegelicht. Bovendien werk je in een omgeving die je wellicht al gebruikt: Microsoft Excel.
Excel --- programmeren --- spreadsheets
Choose an application
Maak met Scratch (gratis te downloaden) o.a. dreunende drums, vuurwerk en prachtige bloemen. Stapsgewijze uitleg van Scratch, 13 projecten met schermafbeeldingen in kleur. Vanaf ca. 8 t/m 12 jaar.
games --- programmeren (informatica) --- lager onderwijs 3de graad (doelgroep) --- Computer. Automation --- lager onderwijs 2de graad (doelgroep) --- Programmeren ; Scratch (software). --- Programmeren --- programmeren --- kinderen --- Scratch (software)
Choose an application
Choose an application
Het Handboek Python is een praktische en grondige inleiding in de programmeertaal Python en voorziet je van het gereedschap en inzicht dat je nodig hebt om een productieve deelnemer te worden aan bijna elk Python-project. Python is een omvangrijke taal, en de auteurs helpen je bij het bouwen van een degelijke fundering, maken je wegwijs in het soms verwarrende universum van Python en zorgen ervoor dat je na het lezen zelfstandig verder kunt leren.Dit boek is voornamelijk bedoeld voor mensen met wat programmeerervaring in een andere taal. Programmeer je momenteel in een van de bekende imperatieve of objectgeoriënteerde talen als C++, C# of Java, dan heb je voldoende kennis om dit boek optimaal te gebruiken. Ligt je expertise echter meer bij andere soorten programmeertalen, dan zal je geen onoverkomelijke problemen tegenkomen. Tot de behandelde onderwerpen behoren:Python downloaden en installerenWerken met operatoren, gegevenstypen en lussenPython-modules ontwikkelenWerken met het objectmodel, ingebouwde typen en collectietypenWerken met comprehensions, iterables en generatorsObjectgeoriënteerd programmeren: werken met klassenWerken met bestandenExceptions verwerken, testen uitvoeren en debuggenBron: http://www.vanduurenmedia.nl
Programming --- Python --- programmeertalen --- programmeren --- internet --- open source software --- Informatica --- Programmeren --- Programmeertalen --- Programmeertaal --- Python (software) --- Kind
Choose an application
Beginselen van het programmeren Eenvoudige projecten voor beginners Interface- en hardware-uitbreidingen Complexe projecten voor gevorderden Twee zaken hebben in belangrijke mate bijgedragen aan het grote succes van het Arduinoplatform. De eerste is de complete, gebruiksklare processorprint die de kennismaking met dehardware aanzienlijk vergemakkelijkt. En de tweede is de gratis verkrijgbare programmeerinterface, die zonder ingewikkelde installatieprocedures meteen gebruikt kan worden. Eenvoudige projecten voor beginners garanderen snelle resultaten. Het is niet nodig eerst ingewikkelde parameters (processortype of interface-instellingen) te selecteren -- de eerste voorbeeldprogramma's kunnen al na enkele minuten in de Arduino worden geladen en uitgeprobeerd. De Arduino-gebruiker wordt geholpen door een groot aantal software-bibliotheken -- maar deze nog dagelijks groeiende schat aan libraries vormt juist voor de beginner een luxe-probleem: na de eerste eenvoudige voorbeelden is het niet altijd even duidelijk hoe het nu verder moet. Bij de in het internet circulerende projecten ontbreekt het in veel gevallen aan gedetailleerd commentaar en uitleg. Er is geen duidelijk herkenbare leidraad, en eigenlijk is dat ook niet zo vreemd omdat de toepassingen door verschillende mensen voor verschillende doeleinden zijn ontwikkeld. Dat is waar dit boek te hulp komt. Projecten worden op een systematische manier gepresenteerd, waarbij elk project een ander onderwerp belicht. De aanpak is praktijkgericht, maar de noodzakelijke theoretische achtergrond wordt daarbij niet uit het oog verloren. Belangrijke onderwerpen zoals A/D-omzetting, timers en interrupts worden steeds in praktische projecten 'ingebed'. In het boek komen zaken als looplicht-effecten, praktisch bruikbare voltmeters, nauwkeurige digitale thermometers, allerlei soorten klokken, reactietesters en zelfs een muisgestuurde robotkraan aan de orde. En al lezende en doende krijgt de lezer een gedegen inzicht in de achterliggende controllertechnieken.
programmeren (informatica) --- thermometers --- Computer. Automation --- robots --- Arduino --- Microcontrollertechniek --- Elektronica
Choose an application
Maak met Scratch (gratis te downloaden) acht eenvoudige games waaronder een vossenjacht onder water en het spookachtige Brokken. Met stapsgewijze uitleg van Scratch, games in het algemeen en de acht games met schermafbeeldingen in kleur. Vanaf ca. 8 t/m 12 jaar.
Programmeren --- Computerspelen --- programmeren --- kinderen --- games --- Computerprogrammering --- Jeux d'enfants --- Jeux et récréations --- Programmeren ; algemeen - Gebruikershandleidingen ; algemeen --- KATOR --- programmeren (informatica) --- Computer. Automation --- 525 --- Computers --- Informatica --- Scratch --- Games --- Programming (Electronic computers) --- Study and teaching --- lager onderwijs 3de graad (doelgroep) --- programmeertalen
Choose an application
NLP (neurolinguïstisch programmeren) gaat ervan uit dat we ons gedrag kunnen beïnvloeden, dat we succes kunnen leren en dat alles al in ons aanwezig is. Het is een prachtig instrument voor coaches en trainers: of je nu losse elementen uit NLP gebruikt of helemaal volgens NLP werkt.Je bestudeert de bewuste en onderbewuste binnenwereld van mensen en hun gedrag. Het gaat over ?hoe? we de dingen doen die we doen. Hoe reageren we, ook in ons gedrag, op datgene wat we waarnemen? Als NLP-coach of trainer heb je een verzameling mentale technieken tot je beschikking. Enerzijds gebruik je die om problemen uit het verleden op te lossen en anderzijds om doelen in de toekomst makkelijker te bereiken. In dit boek vind je een selectie van de allerbeste technieken. Je leert NLP toe te passen op jezelf waardoor je effectiever communiceert. Zo zit je makkelijker op één golflengte met anderen en kun je cliënten beter en sneller helpen.Bij dit boek hoort een audio- en videocursus zodat je ongeacht je leerstijl (visueel, auditief of kinesthetisch) de NLP-technieken eenvoudig leert toepassen.Roderik Kelderman is internationaal erkend NLP-Master trainer, arbeids & organisatie psycholoog en oprichter van Het NLP Instituut. https://www.standaardboekhandel.be/p/nlp-voor-coaches-en-trainers-9789024434626
Neurolinguïstisch programmeren --- Coaching --- Managementvaardigheden --- Gedrag --- Bedrijfspsychologie --- Communicatiepsychologie --- Talentontwikkeling
Listing 1 - 10 of 272 | << page >> |
Sort by
|