Listing 1 - 10 of 72 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is. Het boek helpt studenten feitenkennis op te bouwen over retail en brengt hen tegelijkertijd begrip bij over deze branche. Binnen de retail branche ligt de uitdaging meestal voor het grootste deel bij de optimalisatie van lopende operaties en processen en minder bij het opzetten van volkomen nieuwe retailformules. In dit boek ligt de nadruk dus op het optimaliseren van de marktbenadering en de interne procesvoering voor bestaande retailformules. In deze vernieuwde, achtste editie is gekozen voor een nieuwe hoofdstukindeling die synchroon loopt met met het strategisch en tactisch retailmarketingmodel. De structuur van het boek is daardoor nu eenvoudiger en logischer. Verder zijn alle hoofdstukken geüpdatet op basis van de nieuwste ontwikkelingen in de retail branche en is er nu meer aandacht voor online retailing en omnichannel retail. Alle onderwerpen met betrekking tot online retailing zijn nu opgenomen in de betreffende relevante hoofdstukken, in plaats van in een apart hoofdstuk. Dit versterkt de opbouw en de logische koppeling tussen theorie en praktijk. Retailmarketing is bij uitstek geschikt voor hbo-opleidingen als Commerciële Economie, Ondernemerschap & Retail Management en Food & Business, maar kan zeker ook bij aanverwante opleidingen en op universiteiten ingezet worden. Het is te gebruiken vanaf het eerste studiejaar.
Distribution strategy --- Applied marketing --- retailmarketing
Choose an application
Jaar na jaar stijgen de cijfers als het op onlinewinkelen aankomt. Steeds meer mensen spenderen steeds vaker steeds meer geld aan steeds meer goederen of diensten in onlinewinkels. Hoog tijd dus om als ondernemer werk te maken van je webwinkel. Start je eigen webshop loodst je door het hele proces, van het bedenken van een goede bedrijfsnaam tot het verzenden van je eerste order. Ontdek hoe je dankzij SEO en SEA beter wordt gevonden in Google, welke betaalmethodes je voor je shop kunt kiezen en hoe je je producten kunt fotograferen als een professional. Stap per stap leer je de juiste software te kiezen, betrouwbare leveranciers te vinden en correct om te gaan met wettelijke bepalingen als GDPR. Na het lezen van dit boek kun je zelf aan de slag om een eigen onlineshop op te richten of om je huidige webwinkel te verbeteren. Simon David heeft zich als grafisch vormgever gespecialiseerd in het bouwen en verbeteren van webshops. Als eigenaar van twee webwinkels kent hij de kneepjes van het vak als geen ander.
Distribution strategy --- Computer. Automation --- Electronic commerce --- Marketing
Choose an application
Booking.com, een van de rijkste en succesvolste internetbedrijven van Europa, is al vijfentwintig jaar een mysterie. Iedereen kent de website, maar niemand kent de mensen en verhalen achter dit oer-Hollandse bedrijf in Amerikaanse handen. Tot nu. Drie NRC-journalisten reconstrueren in detail het wrange internetsprookje van Booking.com, dat eind jaren negentig begon als een idee van een groepje techniekstudenten uit Twente en uitgroeide tot het grootste en machtigste hotelboekingsplatform ter wereld. Dit is het niet eerder vertelde verhaal van de opkomst, hoogtij en het morele verval van Booking, vol extravagante feesten, uit de hand gelopen internetexperimenten, bedrogen aandeelhouders, handtastelijke managers en ruzies in de boardroom. Maar vooral is dit het verhaal van een bedrijf dat een weergaloze online geldmachine bouwde, en in de eeuwige zucht naar meer de mensen achter de machine vergat.
Distribution strategy --- digitalisering --- retailmarketing --- marketing --- verkoop --- e-commerce --- hotelmarketing
Choose an application
This is the seventh edition of the highly popular and successful Handbook of Logistics and Distribution Management. It provides the means to understand the important principles of logistics, distribution and supply chain management. This definitive guide offers clear and practical explanations of all the key elements as well as covering emerging trends and the latest technologies. The handbook provides practitioners and students with a complete, step-by-step overview of the many different aspects of setting up, managing and optimizing supply chains. Designed to offer a full appreciation of how supply chains are planned and operated, it is structured logically and delves into topics in more clarity and detail than disparate collections of research papers. Integrating both strategic and tactical insights, the book is underpinned throughout by real-world data and worked examples that bring the concepts to life.
Supply chain management --- Transport. Traffic --- Physical distribution --- Distribution strategy
Choose an application
Verkopen --- marketing --- 658.85 --- klantentevredenheid --- sales audit --- verkoop --- Distribution strategy --- PHL-Business 12 --- verkoopkunde
Choose an application
Een succesvolle pop-up van start tot finishPop-ups zijn niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Ze bieden een innovatieve oplossing aan bestaande en toekomstige ondernemers en retailers. Maar wat is nu de kracht van een pop-up ? Hoe begin je aan zo'n tijdelijke winkel en hoe maak je die succesvol ?Time to pop up gidst je doorheen meer dan 50 cases, deduceert algemene learnings en biedt tips en tricks voor het vinden van de juiste locatie en inrichtingsmogelijkheden.Bron : http://www.lannoo.be
retailmarketing --- Distribution strategy --- Detailhandel --- Pop-ups --- Beleveniseconomie --- Retailmarketing --- Klantenbinding --- Winkelformules --- Pop-up --- Winkelformule
Choose an application
Is er in deze heftige tijden nog plek voor de winkel?Absoluut, maar dan wel de phygital versie graag!Realiseer je daarbij wel dat de consumentenbehoeftenin de afgelopen periode behoorlijk zijn veranderd.Klanten zoeken meer dan ooit afleiding, een warm baden volop persoonlijke aandacht. Wat je als winkelier welnodig hebt: een flinke dosis retailtheater. Méér dan ooitis het zaak klanten tijdens de volledige reis te verleidendoor het creëren van unieke content en in te spelen ophun zintuigen.In dit boek bespreekt Carin Frijters de 5 stappendie nodig zijn om de koopknop van jouw klanten teprikkelen. Je gaat aan de slag met de klantreis, ontdekthet extreem grote belang ervan, onderzoekt kansen enkrijgt tips & tricks zodat je met jouw winkelconcept elkecrisis vol vertrouwen te lijf kunt gaan! Bron : http://www.standaaardboekhandel.be
Consumer behavior --- Distribution strategy --- retailmarketing --- consumentengedrag --- COVID-19 --- Detailhandel --- Retailmarketing --- Consumenten --- Consument
Choose an application
Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed leiderschap, planning en verkoopactiviteiten hebben op het uiteindelijke verkoopresultaat. In deze zesde editie is meer aandacht voor de rol van salescoaching en training bij personeelsontwikkeling en omzetgroei, het toenemende belang van ethiek en duurzaamheid bij salesmanagement, het belang van wendbaarheid in het vak en de steeds groter wordende rol van digitalisering op het salesvak. Daarnaast wordt er nu dieper ingegaan op vaardigheden als social selling en multichannel selling, het belang van salesleadership voor salesmanagementfuncties, veranderingen bij aanbestedingen die accountmanagement beïnvloeden en de effecten van handelsboycots en importheffingen op internationaal zakendoen. Het boek is bedoeld voor studenten van commerciële hbo-opleidingen en studenten die het diploma NIMA/SMA Sales-B willen behalen. - Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar; - leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven; - met uitgebreide online ondersteuning
Distribution strategy --- sales promotion --- verkoop --- verkooporganisatie --- account management --- Inkoop --- Koop en verkoop. --- Verkooptechnieken. --- Management.
Choose an application
"Understanding Social Media is a companion title to the highly successful Understanding Digital Marketing. Accessible and practical, this book draws on the experiences of over 200 marketers to create a comprehensive guide to current practice including:- Creating a social media program - Understanding stakeholders such as blogs, networks and Web 2.0 - Rules governing the relationship between search and social - Case studies from successful and failed campaigns - Budgeting for social media activities - How to set key performance indicators (KPIs) - Understanding social media ROI - Customer experience - Building a social media team - Analytics and creating a social media dashboard - Risk assessment and risk management in social media "-- "Understanding Social Media is the essential guide to social media for students and professionals alike. Drawing on the experience, advice and tips of over 200 digital marketers and interviews with social media superstars, it is an extensive crowd-sourced guide to social media platforms. Illustrated throughout with case studies from both successful and failed campaigns, Understanding Social Media democratizes knowledge of social media and promotes best practice, answering questions such as 'How do you create a compelling social media campaign?', 'How do you build and engage with an audience?' and 'Where is the line between online PR and social media drawn?' It is the most comprehensive and practical reference guide to social media available"--
Internet marketing. --- Social media. --- Marketing --- Strategic planning. --- Social aspects. --- Distribution strategy --- sociale media
Listing 1 - 10 of 72 | << page >> |
Sort by
|