Listing 1 - 10 of 236 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Deze reeks Colorcards bevat basiswoordenschat op het gebied van meubels en andere huishoudelijke artikelen. De 96 kaarten zijn in zes categorieën ondergebracht en van elkaar gescheiden door kaartverdelers: woonkamer, keuken, badkamer, slaapkamer, kantoor, tuin en schuur.
Didactic strategies --- Audiovisual methods --- Didactics of languages
Choose an application
El Valle del Cauca cuenta con una población de 322 593 jóvenes entre los 14 y los 17 años, de los cuales 177 783 viven en Santiago de Cali, según el informe consolidado por la Subdirección de Responsabilidad Penal del Instituto Colombiano de Bienestar Familiar –ICBF– en el periodo de mayo de 2007 a julio de 2015 (ICBF, 2015). Este informe también da a conocer las cifras de menores infractores, que ascienden a 20 244 casos de jóvenes involucrados en conductas delictivas
Colombia --- Educomunicación --- Resolución --- Competencias mediáticas --- Metodología audiovisual
Choose an application
Dit spel kan zowel alleen als in een groep gespeeld worden. De afbeeldingen op de foto's kunnen voor een deel door de openingen in het blad van het kijkboek worden gezien. In het kijkboek zijn meerdere pagina's met steeds meer openingen. Op de laatste pagina van het kijkboek, kun je de hele afbeelding zien. Er zijn 30 gefotografeerde kaarten, verdeeld in 2 categorieën: Voorwerpen / dieren en activiteiten. Dit spel bevordert de taalvaardigheid en het uitbreiden van de woordenschat. Geschikt voor alle leeftijden.
Spellen --- Games --- Didactic strategies --- Audiovisual methods --- Didactics of languages
Choose an application
Remixing the Curriculum suggests that the way to develop curriculum to maximize student access and engagement is to employ essential elements of traditional pedagogy, but infuse it with technology to create new features through the Technology Fitness, Proactive Teaching, Universal Design for Learning, and Assistive Technology.
Choose an application
Choose an application
Dit boek bevat concrete werkvormen voor het gebruik van foto- en prentmateriaal bij taallessen. De activiteiten in het boek zijn ingedeeld volgens de verschillende vaardigheden die aan bod komen: luisteren, lezen, schrijven, spreken, grammatica en woordenschat. De beschrijving van de actviteiten bevat volgende informatie: taalniveau, tijd, doel, voorbereiding, procedure, variaties en follow-up activiteiten.
Engels --- English --- didactiek --- 837.1 Spraakkunst; algemeen --- Didactic strategies --- Audiovisual methods --- Didactics of languages
Choose an application
Our everyday life is characterized by a multitude of emotionally relevant cues that we perceive and communicate via various sensory channels. This does not only encompass the obvious cases of auditory and visual modalities, but also olfactory, gustatory, and even tactile stimuli. Any kind of emotional situation in a natural setting is usually a multimodal experience: A friend welcomes us with warm words, a smile, and a happy voice; the sight of our favourite food is accompanied by a seductive smell and a delicious taste; the thrill of watching an exciting movie scene is intensified by a gripping soundtrack. In these situations, the signals from various senses do not stand on their own; they interact and create a unified emotional experience. Recent neuroscientific research has begun to accommodate this inherent multimodality of emotions in natural situations by studying the interaction of affectively relevant information from more than one sensory channel. Fascinating new aspects emerge concerning the neurobiology of emotion processing, and there is evidence that integrating emotional cues from various sources invokes brain processes that go beyond the well-known patterns observed during unimodal stimulation. The scope of this Research Topic is to gather novel and interesting studies dealing with the multimodality of emotions and their neural processing. We want to address researchers which are applying novel paradigms such as multimodal virtual reality settings, social interactions, and the combination of the auditory and visual domains with other sensory modalities such as smell, taste, or touch. Referring to this, we explicitly encourage articles describing new experimental approaches and analysis strategies. Our aim is to gain a comprehensive picture of how the brain combines emotionally relevant information from different sensory modalities. In particular, there is an urgent need for the integration of findings from electrophysiological and functional neuroimaging investigations as well as new insights from functional connectivity studies. We are convinced that this volume will be of high interest for a large community of brain researchers dealing with emotion research, social interaction, and complex multimodal integration processes.
Psychology --- Social Sciences --- emotion --- Valence --- chemosensation --- Attention --- Arousal --- multisensory integration --- Schizophrenia --- Fear extinction --- audiovisual --- Crossmodal Prediction
Choose an application
Semiótica audiovisual. --- Representaciones sociales. --- Discourse analysis, Narrative. --- Semiotics. --- Visual communication.
Choose an application
Mass media --- Mass media. --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication --- Audiovisual methods --- Theatrical science
Choose an application
48 kleurenfoto's beelden een bepaalde activiteit uit. Elke foto bevat een fout die herkend en besproken kan worden. Gebruik op verschillende moeilijkheidsniveaus is mogelijk.
taalvaardigheid --- luistervaardigheden --- waarnemen --- kinderen --- logopedie --- therapiemateriaal --- Schoolbooks - Didactic material --- Didactic strategies --- Audiovisual methods --- Didactics of languages
Listing 1 - 10 of 236 | << page >> |
Sort by
|