Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Deze onderzoeksmap is prioritair bedoeld voor interne begeleiders van het primair onderwijs. Zij laat toe om een zicht te krijgen op het functioneren van kinderen van drie à vier tot zes à zeven jaar in verschillende speel-, leer- en werksituaties. Beperkte achtergrondinformatie omtrent de theroretische inzichten die aan de basis van het ontwikkelde onderzoek liggen, werden teogevoegd. Het onderzoek zelf strekt zich uit over alle ontwikkelingsgebieden die in de leefwereld van het kind voorkomen : ruimtelijke oriëntatie, motoriek, lichaamsverekkning, tijdoriëntatie, wereldverkenning, taal en denken, lezen en schrijven, beginnend rekenen.
Pedagogiek en onderwijskunde --- Didactische theorieën. --- bewegingsapparaat --- orthodidactiek --- Didactic evaluation --- gedragsstoornissen --- Kindergarten --- kleuterdidactiek --- #KVHB:Orthopedagogie --- #KVHB:Psychodiagnostiek --- #KVHB:Ontwikkelingspsychologie --- #KVHB:Pedagogie --- #KVHB:Onderwijspsychologie --- kinderpsychologie --- ontwikkelingspsychologie --- jeugdpsychologie --- psychologie --- 416.23 --- 471.4 --- Aanvankelijk rekenen --- Cognitieve ontwikkeling (Denkontwikkeling) --- Jonge kinderen --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Kleutervolgsystemen --- Leren --- Lichaamsschema --- Motoriek --- Observatielijsten --- Opvoeding --- Ruimtelijke oriëntatie --- Taalontwikkeling --- Tijdsbegrip --- Tweedetaalverwerving --- Wereldoriëntatie --- kleuterschool: pedagogisch-didactisch onderzoek --- afzonderlijke leeftijdsgroepen in de jeugdpsychologie - tot c. 13 jaar --- Didactiek; algemeen --- Kleuters --- Kleuteronderwijs --- Pedagogiek --- Didactiek --- Kinderpsychologie
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|