Narrow your search

Library

VIVES (2)

ACV - CSC (1)

AP (1)

Arteveldehogeschool (1)

Hogeschool Gent (1)

KBR (1)

KDG (1)

KU Leuven (1)

Odisee (1)

FOD/SPF PO (1)

More...

Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2017 (1)

2012 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
De gelukkige school : hoe Iederwijs opnieuw het onderwijs wilde uitvinden
Author:
ISBN: 9789088507953 9088507953 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Uitgeverij SWP

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Reconstructie van de ontwikkeling en het einde van de IEDERWIJS school, aan de hand van interviews met alle betrokkenen.


Book
Corporate stories : verwoorden, vertellen en verankeren
Authors: ---
ISBN: 9789046542859 Year: 2012 Volume: 2012-2 Publisher: Mechelen Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal waarin duidelijk wordt wie je bent, hoe je zo geworden bent en waar je naar op weg bent. Goede corporate stories zijn verhalen van vlees en bloed. Rond een held met een streven. Met helpers en tegenslag. En bovenal: met een ommekeer, waardoor begin, midden en einde zichtbaar worden. Goede verhalen worden doorverteld. Veelal omdat de lezer of toehoorder de waarachtigheid ervan herkent en een verbinding aangaat met het verhaal. Een corporate story over de organisatie is bovenal het verhaal van de organisatie. Door medewerkers en klanten te betrekken bij het ontwikkelen van de corporate story, komt het verhaal tot leven. Commitment van de leiding staat centraal. Leidinggevenden zijn de Chief Storytellers van de organisatie. Communicatieprofessionals zijn vanuit hun deskundigheid hun secondanten. Dit boek vol voorbeelden uit de Nederlandse praktijk helpt u met het verwoorden, vertellen en verankeren van het verhaal van uw organisatie. Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal waarin duidelijk wordt wie je bent, hoe je zo geworden bent en waar je naar op weg bent. Goede corporate stories zijn verhalen van vlees en bloed. Rond een held met een streven. Met helpers en tegenslag. En bovenal: met een ommekeer, waardoor begin, midden en einde zichtbaar worden. Goede verhalen worden doorverteld. Veelal omdat de lezer of toehoorder de waarachtigheid ervan herkent en een verbinding aangaat met het verhaal. Een corporate story over de organisatie is bovenal het verhaal van de organisatie. Door medewerkers en klanten te betrekken bij het ontwikkelen van de corporate story, komt het verhaal tot leven. Commitment van de leiding staat centraal. Leidinggevenden zijn de Chief Storytellers van de organisatie. Communicatieprofessionals zijn vanuit hun deskundigheid hun secondanten. Dit boek vol voorbeelden uit de Nederlandse praktijk helpt u met het verwoorden, vertellen en verankeren van het verhaal van uw organisatie (bron: covertekst).

Listing 1 - 2 of 2
Sort by