Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is. Het boek helpt studenten feitenkennis op te bouwen over retail en brengt hen tegelijkertijd begrip bij over deze branche. Binnen de retail branche ligt de uitdaging meestal voor het grootste deel bij de optimalisatie van lopende operaties en processen en minder bij het opzetten van volkomen nieuwe retailformules. In dit boek ligt de nadruk dus op het optimaliseren van de marktbenadering en de interne procesvoering voor bestaande retailformules. In deze vernieuwde, achtste editie is gekozen voor een nieuwe hoofdstukindeling die synchroon loopt met met het strategisch en tactisch retailmarketingmodel. De structuur van het boek is daardoor nu eenvoudiger en logischer. Verder zijn alle hoofdstukken geüpdatet op basis van de nieuwste ontwikkelingen in de retail branche en is er nu meer aandacht voor online retailing en omnichannel retail. Alle onderwerpen met betrekking tot online retailing zijn nu opgenomen in de betreffende relevante hoofdstukken, in plaats van in een apart hoofdstuk. Dit versterkt de opbouw en de logische koppeling tussen theorie en praktijk. Retailmarketing is bij uitstek geschikt voor hbo-opleidingen als Commerciële Economie, Ondernemerschap & Retail Management en Food & Business, maar kan zeker ook bij aanverwante opleidingen en op universiteiten ingezet worden. Het is te gebruiken vanaf het eerste studiejaar.
Distribution strategy --- Applied marketing --- retailmarketing
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|