Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
•Het eerste Nederlandstalige boek met concrete en toepasbare communicatiestrategieën; •geschreven door de auteur van het Communicatie handboek; •sterke balans tussen theorie en praktijk. Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Nederlandstalig boek dat communicatiestrategie écht concreet toepasbaar maakt. Een effectieve communicatiestrategie geeft focus en zorgt voor consistentie in de communicatie. Daarbij moet een strategie een organisatie en opdrachtgevers inspireren om aan de slag te gaan. In het eerste deel van Communicatiestrategie maken studenten kennis met de basis van communicatiestrategie. Zij gaan in op de analyse van de context en ontdekken de belangrijkste analysetools. Het tweede deel behandelt maar liefst twaalf verschillende strategieën, zoals de Fanstrategie en de Ambassadeursstrategie. Allemaal compleet uitgewerkt met canvassen, modellen en schema's! In deze vernieuwde, vierde editie is veel feedback vanuit het werkveld verwerkt. Honderden professionals volgden de workshops van Wil Michels. Dit resulteerde in de toevoeging van nieuwe analysetools en nieuwe strategieën.
Communicatietheorie --- Communicatiemanagement --- Communicatiestrategie. --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Communicatiestrategieën --- Communicatiestrategieën --- communicatiestrategie --- Mass communications --- communicatie --- Communicatie --- 316.77
Choose an application
In dit handboek komen onderwerpen aan bod als marketingcommunicatie en corporate en interne communicatie. Speciale aandacht is er voor het communicatieplan, de communicatie bij veranderingen en social media. Communicatie Handboek legt hierbij een sterke verbinding tussen theorie en praktijk. Elk hoofdstuk sluit af met een samenvatting, een praktijkcase en een begrippenlijst.In deze zesde, grondig gewijzigde editie, is online communicatie volledig geïntegreerd in alle onderdelen. Aan de nieuwe editie zijn twee hoofdstukken toegevoegd: een hoofdstuk over 'gedragsverandering', waarin de werking van het brein centraal staat, en een hoofdstuk over 'newsrooms', dat gaat over een proactieve benadering van de media.www.noordhoff.nl/webshop/product/communicatie-handboek
Mass communications --- communicatietheorieën --- communicatiewetenschappen --- Marketingcommunicatie --- Communicatie --- Communicatieplan --- Bedrijfscommunicatie --- Corporate communication --- Interne communicatie --- Media --- Gedrag --- Bachelor in het communicatiemanagement --- 005.57 --- Marketing : communicatiestrategieën --- Organisaties : interne communicatie --- Sociale media --- Organisaties : communicatie --- Marketingcommunicatie. --- Interne communicatie ; ondernemingen --- Communicatiemanagement
Choose an application
Hoe creëer je een merk dat echt inspireert ? Zo'n merk waarvan kopers eigenlijk meer fan dan klant zijn ? Dát is de uitdaging die in 'Brand-id' centraal staat ... Daarvoor moet je openstaan voor nieuwe ideeën, het vanzelfsprekende ter discussie stellen en inspiratie uit je omgeving halen - Maar hoe doe je dat nu in de praktijk ? Hoe kom je los van die vastgeroeste denkpatronen? Hoe bouw je dat inspirerende merk en creëer je echte merkbeleving ?De antwoorden op deze vragen vind je in 'Brand-id'. Een prachtig inspiratieboek voor creatief denken én een praktijkboek voor merkdenken, waarin de auteurs je daadwerkelijk aan het werk zetten. Stap voor stap doorloop je de fasen van het creatieve proces. Het boek staat vol creatieve technieken om een merk verder te ontwikkelen. Het resultaat is een Creatief merkdocument: een handvat voor een razendsnelle en verrassende merkverkenning.Deze aanpak maakt 'Brand-id' tot een uniek boek. Het linkt creatief denken aan branding en is daarmee een eyeopener voor managers, marketeers, creatieven, docenten en studenten. Kortom: 'Brand-id' is een must voor iedereen die op een professionele manier aan de slag wil met creativiteit.
Creativiteit. --- Handelsmerken. --- Marketing. --- Merken (commercie). --- merkbeleid --- creativiteit --- creativity --- Product strategy --- merkdenken --- marketing --- Creativiteit --- merkenbeleid --- communicatie --- Productstrategie --- Reclame --- Merkbeleid --- Merken --- Merkstrategieën --- Merk --- Merkstrategie --- Musiceren --- merken
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|