Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Programming --- SPSS (statistical package for the social sciences) --- Mathematical statistics --- #SBIB:303H4 --- 519.2 --- 681.33 --- 681.3* / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / --- Informatica in de sociale wetenschappen --- Wiskundige statistiek --- Programmering --- Computer science --- Marktonderzoek --- Software --- Statistiek (theorie) --- Statistische gegevens --- Informatica --- Sport --- Verpleegkunde
Choose an application
'Basisboek enquêteren' is een handleiding voor het ontwerpen van een vragenlijst, en het voorbereiden en afnemen van enquêtes. Het boek is geschreven voor hbo- en universitaire studenten en voor (aankomende) professionals die voor hun werk een enquête moeten samenstellen. Er is geen voorkennis vereist. 'Basisboek enquêteren' nodigt u uit een enquête voor te bereiden, te ontwerpen en af te nemen. De volgende onderwerpen komen aan de orde: - Wanneer gebruik ik een enquête? - Wanneer gebruik ik een face-to-face, telefonische, schriftelijke of online enquête? - Hoe vertaal ik een abstract begrip als motivatie in meetbare termen? - Hoe construeer ik enquêtevragen? - Hoe construeer ik daarbij antwoordmogelijkheden? - Hoe ontwerp ik een vragenlijst? - Wat moet ik allemaal regelen voor een vragenlijstonderzoek? Elk hoofdstuk begint met de onderwerpen en begrippen die in het betreffende hoofdstuk aan de orde komen. Stapsgewijs behandelen de auteurs het ontwerpen en afnemen van een vragenlijst. Door de opdrachten te maken, leert u een eigen vragenlijst te ontwikkelen en een vragenlijstonderzoek op te zetten en uit te voeren. In deze nieuwe editie wordt extra veel aandacht besteed aan het ontwerpen en uitvoeren van websurveys. De mondelinge afname van gestructureerde vragenlijsten is niet meer een apart hoofdstuk, maar is als bijlage in het boek opgenomen.
Enquêteren. --- Enquêtes. --- marktonderzoek --- enquêtes --- Methods in social research (general) --- vragenlijsten --- #KVHB:Enquete --- #KVHB:Vragenlijsten --- Enquête --- Enquêteren --- Bevragen --- statistiek --- Wetenschappelijk onderzoek --- 303.62 --- 303.62 Enqueteren. Interviews. Ondervragen --(sociaal onderzoek) --- Enqueteren. Interviews. Ondervragen --(sociaal onderzoek) --- Sociologische onderzoeksmethoden (algemeen) --- departement Algemeen 10 --- enquête --- Methodologie --- Technieken --- Onderzoek --- Enquêtes --- Enquêtes en evaluaties : Enquêtes --- Enquêtes et évaluations : Enquêtes --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Onderzoek (wetenschap)
Choose an application
Leer van designers en pas hun werkwijze toe op je eigen organisatie!Kun je op zoek zijn naar iets wat je nog niet kent? Wellicht een vreemde, maar uiterst relevante vraag als je iets nieuws moet bedenken. Onze klassieke manier van denken is gericht op het zoeken naar oorzaken en het nemen van beslissingen. Deze denkwijze gaat uit van de bestaande wereld, maar is ontoereikend om die van de toekomst te bedenken.Wat biedt design thinking?Leer van designers en architecten, zij beginnen met niets en leveren vervolgens iets onverwachts op. We noemen dit design thinking, wat een fundamenteel andere benadering is dan we gewend zijn. Meer zoekend, oplossingsgericht en met de mens centraal. Dit boek geeft inzicht in de kern van design thinking en biedt een werkwijze die iedereen kan toepassen. Voor organisaties met een overdreven controlezucht die elke frisse gedachte in de kiem smoren, is design thinking het ultieme tegengif.Bron: https://www.boomhogeronderwijs.nl/
Business management --- Design thinking --- Organisatieleer --- Organisatiemanagement --- Oplossingsgericht werken --- Verandering --- Veranderingsmanagement --- 369.1 --- 770.6 --- designtheorie --- Créativité Creativiteit --- Changement Verandering --- Innovatie --- Creativiteit --- Innovation Innovatie --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- productdesign, filosofie, esthetiek en kritiek --- innovatie --- HRM + Welzijn op het werk : Welzijn op het werk --- GRH + bien-être au travail : Bien-être au travail --- digital design --- design thinking --- creativiteit --- Product strategy --- industriële vormgeving --- innovatiemanagement --- vormgeving --- management --- ontwerpen --- productontwikkeling --- bedrijfsleer
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|