Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
didactische processen --- Didactics --- leraren-leerling relatie
Choose an application
Zelfkennis in de loopbaanontwikkeling vormt het centrale thema van dit boek. Twaalf auteurs hebben elk vanuit een specifieke invalshoek dit thema beschreven. Enkele bijdragen gaan in op het leren kennen van jezelf in onderwijs en opleiding, andere gaan over zelfkennis van de persoon als werkende in een arbeidsorganisatie. Ook de context waarin een persoon de eigen loopbaan vormgeeft en zichzelf beter kan leren kennen, komt aan bod. (Bron: covertekst)
Loopbaan --- 120564.jpg --- Loopbaan ; leraren --- 367.1 --- Loopbaanontwikkeling --- loopbaan --- Zelfkennis --- Loopbaan. --- Zelfkennis. --- Provincie West-Vlaanderen
Choose an application
School management --- Teacher education. Teacher's profession --- professionaliteit --- leraren --- lerarenberoep --- Lerarenopleiding --- algemeen --- algemeen. --- Algemeen. --- Lerarenopleiding. Lerarenberoep --- Onderwijsorganisatie
Choose an application
#SBIB:316.334.1O443 --- #SBIB:309H501 --- 454.5 --- onderwijs : computers (ler) --- onderwijs : internet (ler) --- Computer ; onderwijs --- Informaticaverwerking --- Onderwijs en Internet --- internet: in onderwijs --- Onderwijsgedrag: met behulp van leermachines --- Mediapedagogiek (incl. mediadidactiek) --- Computerondersteund onderwijs --- Internet --- Leraren --- Leren leren --- Leraar --- Directie --- 430 --- onderwijs --- internet --- onderwijs en persoonlijke vorming --- enseignement et développement personnel --- Computers in het onderwijs
Choose an application
Extended critical case studies provide a tangible working expression of the labour process of teaching, showing how teachers are simultaneously experiencing significant changes to their work, as well as responding in ways that actively shape these processes. For teachers and researchers, this book shows what processes are at work in the global economy which impact on, and sometimes control, the role of the teacher. It also reveals how teachers accommodate, resist or redefine their working circumstances, and explores methods researchers might employ in order to increase our understanding and kn
Enseignants --- Faculty (Education) --- Leerkrachten --- Leraars --- Leraren --- Onderwijspersoneel --- Onderwijzend personeel --- Onderwijzers --- Postmodernism and education --- Postmodernisme en onderwijs --- Postmodernisme et enseignement --- Teachers --- #PBIB:2003.3 --- Lerarenopleiding --- algemeen --- algemeen. --- Algemeen. --- Education --- Economic aspects --- Teachers. --- Postmodernism and education. --- Economic aspects. --- Education and postmodernism --- Instructors --- School teachers --- Schoolteachers --- School employees --- labour --- process --- theory --- national --- school --- network --- critical --- ethnography --- power --- educational
Choose an application
Hoe ga je goed om met leerlingen in de klas? Een vraag die voor leerkrachten, van primair of kleuteronderwijs tot het hoger onderwijs, een hele loopbaan relevant blijft. Opvoeden in de klas wil iedere lesgever helpen bij zijn of haar dagelijkse job. Het boek beschrijft principes en technieken waarmee leerkrachten kunnen werken om hun eigen aanpak verder uit te bouwen, en besteedt ook de nodige aandacht aan een goede samenwerking met collega's binnen de typische schoolomgeving.
Leerlingbegeleiding. --- Lerarenopleiding --- Onderwijs en opvoeding. --- Pedagogie. --- Algemeen. --- Teacher education. Teacher's profession --- onderwijspsychologie --- leraren-leerling relatie --- opvoeding --- Didactic strategies --- didactiek --- Leerlingbegeleiding --- Onderwijs en opvoeding --- Education --- Child rearing --- Teachers --- Methodology --- Handbooks, manuals, etc. --- 371.3 --- 700 Pedagogie --- #KVHB:Didactiek --- #KVHB:Onderwijspsychologie --- Schoolcultuur --- Straffen --- Tucht (Discipline, Gezag, Orde, Ordeproblemen) --- Weerbaar zijn(Assertiviteit) --- Algemene pedagogiek (opvoeding, pedagogie) --- Didactiek (didactische werkvormen) --- Leerkrachten-leerlingen --- Onderwijs --- Opvoeding --- Pesten --- 454 --- opvoeden (ler) --- Onderwijsstijlen ; basisonderwijs --- Denken --- Didactiek --- Emoties --- Feedback --- Interactie --- Klasklimaat --- communicatie --- Onderwijsstijlen --- 454.22 --- 37.02 --- Lerarenopleiding : CVO --- 371.3 Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- (zie ook: teleonderwijs) --- departement Lerarenopleiding 10 --- onderwijs --- Relatie leraar - leerling --- Opvoeding en onderwijs --- Klassenmanagement --- Basisonderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Communicatie --- Gedrag --- Kinderen --- Communicatietechnieken --- Provincie West-Vlaanderen --- Straf --- Kind --- Communicatietechniek --- Emotie --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|