Listing 1 - 10 of 23 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Ondernemerschap --- Management --- Strategisch management --- Casestudy --- Biografie --- Managementvaardigheden --- Businesspeople --- Entrepreneurship
Choose an application
p.
Didactics of economy --- Didactics of higher education --- Casestudy (methode) --- Economie --- Methodologie --- Casestudy --- GESTION DE L'ENTREPRISE --- ETUDE DE CAS
Choose an application
Je hebt het gevoel dat je organisatie het écht anders moet doen, maar je weet nog niet hoe. Toch vraagt de markt om nieuwe aanpakken. Laat je inspireren door bedrijven die het fundamenteel anders hebben gedaan en daarmee echt iets veranderd hebben in de levens van alle betrokkenen. Briljante businessmodellen biedt deze inspiratie en is praktisch toepasbaar voor je eigen organisatie. De briljante businessmodellen schitteren door verschil. Tegelijk zijn ze zonder uitzondering:1. Visiegedreven vanuit de overtuiging hoe het echt anders moet. 2. Volhardend, radicaal en consequent in het businessmodel. 3. Baanbrekend in het leven van mensen en de spelregels in de markt. Zestien briljante businessmodellen laten stuk voor stuk zien dat het onmogelijke mogelijk is op een verrassend eenvoudige manier. Ze raken je uit onverwachte hoek. Ervaar hoe: - VOC & Raiffeisen het fundament hebben gelegd voor NV en coöperatie. - Efteling & AFC Ajax onuitwisbare herinneringen maken. - Ristorante D'O & Iittala het verhaal op tafel krijgen. - Albert Heijn & Home Plus bieden wat mensen nog niet weten te willen. - Duvel & Illy b(r)ouwen met ambachtelijke producten. - IKEA & LinkedIn de klant aan het werk zetten. - Zara & Zappos klantcontact de macht geven. - Aravind & NH zorg aan veel meer klanten bieden voor lagere prijzen.Bron : http://www.academicservice.nl
strategisch beleid --- Business policy --- bankwezen --- bedrijfsbeleid --- Managementmodellen --- Organisatieleer --- Management --- Bedrijfsstrategieën --- Casestudies --- Managementleer --- Managementmodel --- Bedrijfsstrategie --- Casestudy
Choose an application
Direct mail. --- Marketing --- direct marketing --- Direct mail --- Casestudies --- Promotie --- Casestudy --- Sport
Choose an application
50 p.
Ondernemingsplannen. --- Projectmanagement. --- Business management --- projectmanagement --- bedrijfsorganisatie --- case management --- Projectmanagement --- Bedrijfskunde --- Management --- Casestudies --- Managementtechnieken --- Casestudy
Choose an application
Branding --- Merkbeleid --- Merkstrategie --- Positionering --- Praktijk --- Casestudy --- Brand name products --- Success in business --- Product management
Choose an application
369.4 --- Sponsoring (alle aspecten) --- Casestudies --- Checklists --- Mediawetgeving --- Reclame --- Televisie --- Televisiereclame --- Afgesloten abonnementen --- Sponsoring --- Casestudy --- Checklist --- Afgesloten abonnement --- Onderzoek --- Geweld
Choose an application
De Ritchie Story neemt je mee in het verhaal van Jan Verlinden.Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek, lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een competitieve markt, het scherp onder de aandacht kunt brengen en het helder kunt positioneren.Jan deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van sensorymarketing om Ritchie scherp te positioneren.Dankzij zijn netwerk slaagt hij erin om het merk onder de aandacht te brengen via product placement in succesvolle tv-programma's zoals The Masked Singer en De Slimste Mens ter Wereld.https://www.standaardboekhandel.be/
Applied marketing --- Marketing --- marketingstrategie --- Onderneming --- Merkstrategie --- Marketingtechniek --- Productdifferentiatie --- Productinnovatie --- Productplacement --- Casestudy --- Frisdranken --- Food science and technology --- Belgium
Choose an application
15 p.
Social sciences --- Methoden en technieken --- Case studies --- Methodology. --- Research. --- speciale methoden. --- Qualitative methods in social research --- Business management --- Kwalitatieve sociologische onderzoeksmethoden --- #SBIB:303H30 --- Sociologie 30 --- Sociologisch onderzoek 303.1 --- Wetenschappelijk onderzoek 001.891 --- Social science research --- Behavioral sciences --- Human sciences --- Sciences, Social --- Social science --- Social studies --- Civilization --- Case studies&delete& --- Methodology --- Research --- Kwalitatieve methoden: algemeen --- Methodologie --- Casestudy (methode) --- Sociaalwetenschappelijk onderzoek --- Casestudy --- Sociaal-wetenschappelijk onderzoek
Choose an application
2000
Social Sciences and Humanities. Social Sciences --- Research Methodology. --- Methods in social research (general) --- Organization theory --- #SBIB:303H34 --- #SBIB:004.IO --- #PBIB:2000.4 --- Kwalitatieve methoden: grondige gevallenstudie, casework, social work --- Casestudies --- Gezondheidszorg --- Sociaalwetenschappelijk onderzoek --- Diagnose --- Casestudy --- Sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- Diagnostiek
Listing 1 - 10 of 23 | << page >> |
Sort by
|