Listing 1 - 10 of 23 << page
of 3
>>
Sort by
Brand new : how entrepreneurs earned consumers' trust from wedgwood tot Dell
Author:
ISBN: 1578512212 Year: 2001 Publisher: Boston (Mass.) Harvard Business School Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Learning from case studies
Author:
ISBN: 0135274168 Year: 1982 Publisher: Englewood Cliffs (N.J.) Prentice Hall

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

p.


Book
Briljante businessmodellen : een bijzondere benadering voor betere business
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789462200074 9789462200395 Year: 2013 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Je hebt het gevoel dat je organisatie het écht anders moet doen, maar je weet nog niet hoe. Toch vraagt de markt om nieuwe aanpakken. Laat je inspireren door bedrijven die het fundamenteel anders hebben gedaan en daarmee echt iets veranderd hebben in de levens van alle betrokkenen. Briljante businessmodellen biedt deze inspiratie en is praktisch toepasbaar voor je eigen organisatie. De briljante businessmodellen schitteren door verschil. Tegelijk zijn ze zonder uitzondering:1. Visiegedreven vanuit de overtuiging hoe het echt anders moet. 2. Volhardend, radicaal en consequent in het businessmodel. 3. Baanbrekend in het leven van mensen en de spelregels in de markt. Zestien briljante businessmodellen laten stuk voor stuk zien dat het onmogelijke mogelijk is op een verrassend eenvoudige manier. Ze raken je uit onverwachte hoek. Ervaar hoe: - VOC & Raiffeisen het fundament hebben gelegd voor NV en coöperatie. - Efteling & AFC Ajax onuitwisbare herinneringen maken. - Ristorante D'O & Iittala het verhaal op tafel krijgen. - Albert Heijn & Home Plus bieden wat mensen nog niet weten te willen. - Duvel & Illy b(r)ouwen met ambachtelijke producten. - IKEA & LinkedIn de klant aan het werk zetten. - Zara & Zappos klantcontact de macht geven. - Aravind & NH zorg aan veel meer klanten bieden voor lagere prijzen.Bron : http://www.academicservice.nl


Book
De direct mail demonstratie-campagne : een systematische benadering van direct marketing als strategie met theoretische achtergronden en praktijkvoorbeelden : Deel A
Authors: --- --- ---
ISBN: 9014042035 9014042043 Year: 1988 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Uitgeverij

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Waarom doen we dit eigenlijk ? : de businesscase als succesfactor voor projecten
Author:
ISBN: 9789089650672 Year: 2010 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

50 p.

Brand warriors : corporate leaders share their winning strategies
Author:
ISBN: 000255867X Year: 1997 Publisher: London HarperCollins

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Handboek sponsoring
Authors: --- ---
ISBN: 9065000666 Year: 1989 Publisher: Alphen aan den Rijn : Samsom,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De Ritchie Story : een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt
Author:
ISBN: 9789401498005 9401498008 Year: 2024 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De Ritchie Story neemt je mee in het verhaal van Jan Verlinden.Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek, lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een competitieve markt, het scherp onder de aandacht kunt brengen en het helder kunt positioneren.Jan deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van sensorymarketing om Ritchie scherp te positioneren.Dankzij zijn netwerk slaagt hij erin om het merk onder de aandacht te brengen via product placement in succesvolle tv-programma's zoals The Masked Singer en De Slimste Mens ter Wereld.https://www.standaardboekhandel.be/


Book
Listing 1 - 10 of 23 << page
of 3
>>
Sort by