Narrow your search

Library

Vlerick Business School (5)

KU Leuven (3)

UAntwerpen (3)

AP (2)

Thomas More Kempen (2)

UCLouvain (2)

UGent (2)

VIVES (2)

Hogeschool Gent (1)

KBR (1)

More...

Resource type

book (5)


Language

Dutch (3)

English (2)


Year
From To Submit

2007 (1)

2001 (1)

1993 (1)

1990 (1)

1989 (1)

Listing 1 - 5 of 5
Sort by

Book
Public relations
Author:
ISBN: 9027405948 9789027405944 Year: 1989 Publisher: Anvers: Marka,


Book
De PR-methode.
Authors: --- ---
ISBN: 9001664040 Year: 1990 Publisher: Groningen : Wolters-Noordhoff,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The dynamics of persuasion
Author:
ISBN: 0805813772 0805804900 9780805813777 Year: 1993 Publisher: Hillsdale (N.J.) : Lawrence Erlbaum,


Book
Evenementen organiseren
Author:
ISBN: 9789044120936 Year: 2007 Publisher: Antwerpen- Apeldoorn : Garant,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Elk evenement is uniek en eenmalig. Geen tweede take mogelijk dus, zoals bij de opname van een film. Daarom moet alles onmiddellijk feilloos verlopen en moeten eventuele onverwachte 'verstoringen' opgevangen kunnen worden. Het boek legt stap voor stap uit hoe een evenement moet worden georganiseerd, van het verkrijgen van de opdracht tot het ontwikkelen van een idee. Het uitwerken gebeurt steeds aan de hand van een planning en budgetbeheer, om dan met een correct draaiboek het evenement te kunnen regisseren. Ook hoe er efficiënt te evalueren valt, komt aan bod. Enkele specifieke evenementen zoals incentives, beurzen, congresachtige evenementen en kick-offs worden in afzonderlijke hoofdstukken belicht. Dit boek is bestemd voor iedereen die met succes een evenement wil organiseren of wil leren hoe dat moet. Evenementencommunicatie: deel van de communicatiemix Bedrijfsevenement - Evenementenbureau -- Organisatie van een evenement - Belichting bij evenementen - Promotie van het evenement - Catering - Inzet van derden en logistieke taken - Entertainment -- Etiquette en protocol - Vergaderen - Kick-off - Incentive --- Congresachtige evenementen - Sponsoring.

Marketing communications
Authors: --- ---
ISBN: 0273638718 9780273638711 Year: 2001 Publisher: New York: Financial Times/Prentice Hall,

Listing 1 - 5 of 5
Sort by