Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
"Feeling Exclusion investigates the emotional experience of exclusion at the heart of the religious life of persecuted and exiled individuals and communities in early modern Europe"--
Religious discrimination --- Discrimination religieuse --- --Europe --- --Histoire --- --History --- 239 --- 27 <4> "15/17" --- 291.7 --- 27 <4> "15/17" Histoire de l'Eglise--Europe--Temps modernes --- 27 <4> "15/17" Kerkgeschiedenis--Europa--Moderne Tijd --- Histoire de l'Eglise--Europe--Temps modernes --- Kerkgeschiedenis--Europa--Moderne Tijd --- Discrimination --- 239 Apologetica. Polemische, controversiële theologie. Verdediging van het christendom --- 239 Apologetique. Theologie polemique et controversielle. Defense du christianisme --- Apologetica. Polemische, controversiële theologie. Verdediging van het christendom --- Apologetique. Theologie polemique et controversielle. Defense du christianisme --- 291.7 Acties op religieuze beweeggronden: godsdienstoorlogen; missiewerking; zending; fanatisme; religieuze propaganda; fundamentalisme --- Acties op religieuze beweeggronden: godsdienstoorlogen; missiewerking; zending; fanatisme; religieuze propaganda; fundamentalisme --- History --- History. --- Religious discrimination - Europe - History --- Histoire --- Europe --- Christian --- Early Modern --- England --- Exclusion --- Exile --- French Wars of Religion --- Huguenot --- Italy --- Jewish --- Jewish-Christian --- Letters --- Portugal --- Quaker --- Scottish Covenanters --- Spain --- Thirty Years War --- Witch --- Witchcraft
Choose an application
Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland.INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.Bron : http://www.lannoocampus.be
Applied marketing --- marketinginstrumenten --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- Mass communications --- Beïnvloeden --- Marketing --- marketing --- 369.1 --- influencer marketing --- e-marketing --- merkenbeleid --- marktanalyse --- marktonderzoek --- Marketing : strategieën --- 658.8 --- Beïnvloeden - Overtuigen --- 659 --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Social media --- Customer relations --- Interactive marketing --- 369.4 --- Business --- Public relations --- Consumer affairs departments --- Customer advisory boards --- Relationship marketing --- Consumer goods --- Domestic marketing --- Retail marketing --- Retail trade --- Industrial management --- Aftermarkets --- Selling --- User-generated media --- Communication --- User-generated content --- Blogs --- Economic aspects --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- PXL-Business 2017 --- communicatieplan --- Beïnvloeding --- Reclamebeïnvloeding --- Marketingstrategieën --- Communicatiestrategieën --- Mond-tot-mondreclame --- Imagomanagement --- Marketingstrategie --- Communicatiestrategie --- Influencers. --- marketing. --- Beïnvloeden --- 696.2 Sociale media --- 695.1 Public relations
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|