Narrow your search

Library

LUCA School of Arts (2)

Odisee (2)

Thomas More Kempen (2)

Thomas More Mechelen (2)

UCLL (2)

UGent (2)

Vlerick Business School (2)

VIVES (2)

Vlaams Parlement (2)

AP (1)

More...

Resource type

book (2)


Language

Dutch (1)

English (1)


Year
From To Submit

2019 (1)

2017 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Feeling exclusion : religious conflict, exile, and emotions in early modern Europe
Authors: ---
ISBN: 9780367367060 9781138219175 1138219177 0367367068 0429354339 100070808X Year: 2019 Publisher: Taylor & Francis

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

"Feeling Exclusion investigates the emotional experience of exclusion at the heart of the religious life of persecuted and exiled individuals and communities in early modern Europe"--


Book
Influencers : Wie zijn ze, waar vind je hen en hoe ontsteken ze de vlam ?
Author:
ISBN: 9789401441032 9401441030 Year: 2017 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland.INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.Bron : http://www.lannoocampus.be

Listing 1 - 2 of 2
Sort by