Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Een event organiseren is vandaag niet zomaar een podium vullen met zoveel mogelijk goden. De toekomst toont zich veel meer in het ontwikkelen van verbindende belevenissen. En het is net die verbondenheid die de basis vormt van een succesvol Holy Trinity Event.Dit vlot geschreven boek toont aan hoe je aan de hand van het unieke en vernieuwende Holy Trinity Model zelf zo'n event kunt analyseren en opzetten. Via gedurfde analyses en herkenbare cases, en rijkelijk geïllustreerd met uniek beeldmateriaal, krijg je een breed inzicht in de kracht van een Holy Trinity Event.Zo brengt Holy Trinity Events een inspirerend eventverhaal, waaruit blijkt dat eventmanagement en -marketing soms verrassend eenvoudig kunnen zijn.Bron : http://www.lannoocampus.be
Events. --- Marketing --- marketingstrategie --- klantentevredenheid --- evenementen marketing --- marketingplan --- Marketing ; evenementen --- Evenementen ; organisatie --- Special events --- Management --- evenementen --- evenementenorganisatie --- #SBIB:309H2812 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- eventmanagement --- eventmarketing --- PXL-Central Office 2017 --- Evenementen --- Evenementenmarketing --- Evenementiële communicatie --- Beleveniseconomie --- Organisatie --- organisatiemanagement --- Evenement
Choose an application
Het boek legt stap voor stap uit hoe een evenement moet worden georganiseerd, van het verkrijgen van de opdracht tot het ontwikkelen van een idee. Het uitwerken gebeurt steeds aan de hand van een planning en budgetbeheer, om dan met een correct draaiboek het evenement te kunnen regisseren. Ook hoe er efficiënt te evalueren valt, komt aan bod.
Applied marketing --- evenementen --- Mass communications --- Evenementen --- organisatie --- 659.4 --- 375.9 --- evenementenorganisatie --- event management --- 659.5 --- etiquette --- eventmanagement --- 316.77 --- Etiquette --- Evenementen: organisatie --- Marketing : amusement --- Massacommunicatie --- Organisatieleer --- Toegepaste marketing --- evenement --- organiseren --- Evenementen ; organisatie --- S2007794.JPG --- projectmanagement --- Public relations (PR) --- organisatie van congressen en evenementen --- events - evenementen --- 65.012.4 --- organisatie. --- 659.4 Public relations (PR) --- Organisatie. --- Special events --- Management --- Handbooks, manuals, etc. --- Planning
Choose an application
Contents Outstanding Events Sell Sponsorship The Sponsorship Marketing Plan Research: The Sponsor's Perspective The Effective Sponsorship Proposal Benefits: The Formula for Sponsorship Success and Growth Creating the Proper Image in the Eyes of Your Sponsors The Creative Approach to Sponsorship The Keys to Successful Sponsorship Sales The Legal Issues in Event Sponsorship The Staff - Sponsor-Client Relationship The Law of Return: How to Keep Sponsors Coming Back The Sponsorship Evaluation Process The Globalization of Event Sponsorship The Importance of Networking The Future of Global Event Sponsorship Appendices Resources - Sponsorship Books for Event Managers Periodicals for Event Managers Organizations and Resources for Event Managers Directories for Event Managers Web Sites for Event Managers Video Resources for Sponsorship Sample Sponsorship Proposal Sample Letter of Agreement, Creative Strategies Group, Denver Sample Contract, Portland Rose Festival Sample Benefit Report, Three Rivers Festival, Pittsburgh
Corporate sponsorship. --- Special events. --- Evenementen --- Sponsoring. --- Organisatie. --- Sponsoring --- Evenementen ; organisatie --- Marketing --- Parrainage publicitaire --- Evénements spéciaux --- 796.078 --- 659 --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- 796.078 Sportsponsoring. Stimulering van de sport --- Sportsponsoring. Stimulering van de sport --- Evenementenmarketing --- Sponsoring (alle aspecten) --- Evenement
Choose an application
Sport wordt door honderden miljoenen mensen op de wereld beoefend en bekeken. Op alle niveaus wordt sport geprofessionaliseerd en steeds meer werknemers vinden zinvol werk in de sportsector. Het is bovendien een sector in volle ontwikkeling. Zowel de overheid, het bedrijfsleven als de media hanteren sport bij hun beleid, bij communicatie, bij promotie. Steeds meer worden concepten uit de sportwereld overgenomen in het management. Denken we maar aan coaching en teamwerk. Anderzijds doet sportmanagement haar volle voordeel bij recente inzichten uit het moderne management. De nood aan kennis en opleiding tot professionele sportmanager laat zich dan ook steeds meer voelen. Steeds meer cursussen en opleidingen omvatten het vakgebied sportmanagement. In dit handboek geven we een overzicht van de belangrijkste thema's. We bieden een evenwicht tussen academische inzichten en talrijke praktijkvoorbeelden. Dit maakt dat het boek geschikt is als lesmateriaal voor introductiecursussen, maar ook als naslagwerk voor ervaren sportmanagers. (Bron: covertekst)
Didactics of sports and games --- Sociology of sport --- sportbeleid --- Organization theory --- 796 --- 796.062 --- 304 --- 658.01 --- 79 --- sportmanagement --- 617.12 --- 658.012/0058 --- Management --- Sport --- 080863.jpg --- Sportmanagement --- SMV:beleid --- SMV:training --- SMV:sociologie --- 796.062 Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- Organisatie, management en marketing van sport en recreatie --- 796 Lichamelijke opvoeding. Sport en spel --- Lichamelijke opvoeding. Sport en spel --- Sociaal beleid --- Organisatieleer --- Ontspanning. Spel. Sport. Lichamelijke expressie --- Sports --- Study and teaching (Higher) --- Belgium --- Ghent (Belgium) --- Sports administration --- Handbooks, manuals, etc. --- 680 Sport --- management --- 796.075 --- 650.012 --- Sponsoring (alle aspecten) --- Marketing --- Ethiek --- Sportethiek --- Managementvaardigheden --- Strategisch management --- Managementmodellen --- Emotionele intelligentie --- Prestatiemetingen --- Sportmarketing --- Sportsponsoring --- Projectmanagement --- Evenementen --- Managementethiek --- Sponsoring --- Godsdienst --- Duurzaamheid --- Financiewezen --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Verpleegkunde --- Drank --- Gezondheid --- Volwassene --- Managementmodel --- Prestatiemeting --- Evenement --- Ondernemingsethiek --- Kostenbeheersing
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|