Narrow your search

Library

KU Leuven (4)

Vlerick Business School (4)

Arteveldehogeschool (3)

KBR (3)

KDG (3)

Thomas More Kempen (3)

UCLL (3)

VIVES (3)

AP (2)

EhB (2)

More...

Resource type

book (4)


Language

Dutch (3)

English (1)


Year
From To Submit

2016 (1)

2007 (2)

2003 (1)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Book
Holy Trinity Events : een radicaal nieuwe methode
Author:
ISBN: 9789401441025 Year: 2016 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een event organiseren is vandaag niet zomaar een podium vullen met zoveel mogelijk goden. De toekomst toont zich veel meer in het ontwikkelen van verbindende belevenissen. En het is net die verbondenheid die de basis vormt van een succesvol Holy Trinity Event.Dit vlot geschreven boek toont aan hoe je aan de hand van het unieke en vernieuwende Holy Trinity Model zelf zo'n event kunt analyseren en opzetten. Via gedurfde analyses en herkenbare cases, en rijkelijk geïllustreerd met uniek beeldmateriaal, krijg je een breed inzicht in de kracht van een Holy Trinity Event.Zo brengt Holy Trinity Events een inspirerend eventverhaal, waaruit blijkt dat eventmanagement en -marketing soms verrassend eenvoudig kunnen zijn.Bron : http://www.lannoocampus.be


Book
Evenementen organiseren
Author:
ISBN: 9789044120936 Year: 2007 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het boek legt stap voor stap uit hoe een evenement moet worden georganiseerd, van het verkrijgen van de opdracht tot het ontwikkelen van een idee. Het uitwerken gebeurt steeds aan de hand van een planning en budgetbeheer, om dan met een correct draaiboek het evenement te kunnen regisseren. Ook hoe er efficiënt te evalueren valt, komt aan bod.

Event sponsorship
Authors: ---
ISBN: 9780471126010 0471126012 Year: 2003 Publisher: Hoboken (N.J.) Wiley

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Contents Outstanding Events Sell Sponsorship The Sponsorship Marketing Plan Research: The Sponsor's Perspective The Effective Sponsorship Proposal Benefits: The Formula for Sponsorship Success and Growth Creating the Proper Image in the Eyes of Your Sponsors The Creative Approach to Sponsorship The Keys to Successful Sponsorship Sales The Legal Issues in Event Sponsorship The Staff - Sponsor-Client Relationship The Law of Return: How to Keep Sponsors Coming Back The Sponsorship Evaluation Process The Globalization of Event Sponsorship The Importance of Networking The Future of Global Event Sponsorship Appendices Resources - Sponsorship Books for Event Managers Periodicals for Event Managers Organizations and Resources for Event Managers Directories for Event Managers Web Sites for Event Managers Video Resources for Sponsorship Sample Sponsorship Proposal Sample Letter of Agreement, Creative Strategies Group, Denver Sample Contract, Portland Rose Festival Sample Benefit Report, Three Rivers Festival, Pittsburgh


Book
Handboek sportmanagement
Authors: --- ---
ISBN: 9789020967272 Year: 2007 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Sport wordt door honderden miljoenen mensen op de wereld beoefend en bekeken. Op alle niveaus wordt sport geprofessionaliseerd en steeds meer werknemers vinden zinvol werk in de sportsector. Het is bovendien een sector in volle ontwikkeling. Zowel de overheid, het bedrijfsleven als de media hanteren sport bij hun beleid, bij communicatie, bij promotie. Steeds meer worden concepten uit de sportwereld overgenomen in het management. Denken we maar aan coaching en teamwerk. Anderzijds doet sportmanagement haar volle voordeel bij recente inzichten uit het moderne management. De nood aan kennis en opleiding tot professionele sportmanager laat zich dan ook steeds meer voelen. Steeds meer cursussen en opleidingen omvatten het vakgebied sportmanagement. In dit handboek geven we een overzicht van de belangrijkste thema's. We bieden een evenwicht tussen academische inzichten en talrijke praktijkvoorbeelden. Dit maakt dat het boek geschikt is als lesmateriaal voor introductiecursussen, maar ook als naslagwerk voor ervaren sportmanagers. (Bron: covertekst)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by