Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Koopgedrag vandaag is enerzijds versnipperd: meer merken, meer kanalen om te shoppen. Anderzijds is de consument ook 24/7 bereikbaar als klant. Hoe maakt u uw merk of winkel in deze situatie onmisbaar?Het internet schudt het koopgedrag van de consument drastisch door elkaar. Hij kiest en koopt steeds vaker online. Om relevant te zijn en te blijven is het cruciaal dat u uw klant grondig kent. U moet goed weten wat zijn emotionele en rationele wensen zijn. Bovendien moet u hem de juiste toegevoegde waarde bieden op het juiste moment.Dit boek schetst hoe retailers en merkartikelfabrikanten met deze ontwikkelingen dienen om te gaan. Het reikt heldere modellen en checklists aan die managers gidsen in hun zoektocht naar een juist antwoord op maat van het eigen bedrijf en de eigen sector.Bron : http://www.managementboek.nl
Social Sciences and Humanities. Management studies, Business Administration, Organizational Science --- Management studies, Business Administration, Organizational Science (General). --- e-commerce --- Organization theory --- retailmarketing --- Marketing --- marketingcommunicatie --- verkooptechniek --- E-commerce --- Marketing ; detailhandel --- Klantenbinding --- Communicatie --- Retail --- internet --- Electronic commerce --- 658.8 --- klantenmanagement --- koopgedrag --- consumentengedrag --- Internet --- communicatie --- 369 --- inkooporganisatie --- verkopen --- marketing, verkoop, distributie --- in- en verkooporganisatie en -techniek --- PXL-Business 2019 --- retail --- Klantgerichtheid --- Koopgedrag --- Consumentengedrag --- Cybermarketing --- Klantgericht ondernemen --- Distributie --- Detailhandel --- Elektronische handel --- Verkoop --- Distributie (economie) --- Onlinemarketing
Choose an application
De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan. Bron : http://www.bol.com
verkooptechniek --- Consumer behavior --- retailmarketing --- consumentengedrag --- e-commerce --- Consumentengedrag --- Distribution strategy --- PXL-Research 2018 --- retail --- klantgerichtheid --- 658.8 --- marketing --- Klantenmanagement --- Detailhandel --- Elektronische handel --- Retailmarketing --- E-commerce --- Marketing ; detailhandel --- Klantenbinding
Choose an application
Choose an application
The digital revolution has made customers more demanding than ever. Speed, transparency and hyper-personalization are the new norm. More and more brand manufacturers are now selling directly to consumers in their own stores and webshops. In the meantime, new technologies are already heralding in the next phase of seismic change.In this book, Gino Van Ossel introduces the concept of optichannel, which will guide retailers, brand manufacturers and service companies through and beyond the current wave of digital hysteria. Using recognizable examples, he offers us a realistic view of the retail of the future and sets out a practical framework for a successful strategy that strikes the right balance between profit, competitiveness and customer focus.(Bron: flaptekst)
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|