Narrow your search

Library

Vlerick Business School (4)

UCLL (3)

AP (2)

Arteveldehogeschool (2)

EhB (2)

Hogeschool Gent (2)

KBR (2)

KDG (2)

PXL (2)

Thomas More Kempen (2)

More...

Resource type

book (4)


Language

Dutch (2)

English (2)


Year
From To Submit

2019 (1)

2018 (1)

2014 (1)

1989 (1)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Book
Omnichannel in retail : het antwoord op e-commerce
Author:
ISBN: 9789401416702 Year: 2014 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Koopgedrag vandaag is enerzijds versnipperd: meer merken, meer kanalen om te shoppen. Anderzijds is de consument ook 24/7 bereikbaar als klant. Hoe maakt u uw merk of winkel in deze situatie onmisbaar?Het internet schudt het koopgedrag van de consument drastisch door elkaar. Hij kiest en koopt steeds vaker online. Om relevant te zijn en te blijven is het cruciaal dat u uw klant grondig kent. U moet goed weten wat zijn emotionele en rationele wensen zijn. Bovendien moet u hem de juiste toegevoegde waarde bieden op het juiste moment.Dit boek schetst hoe retailers en merkartikelfabrikanten met deze ontwikkelingen dienen om te gaan. Het reikt heldere modellen en checklists aan die managers gidsen in hun zoektocht naar een juist antwoord op maat van het eigen bedrijf en de eigen sector.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Retail : de digitale hysterie voorbij : ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant
Author:
ISBN: 9789492873002 9492873001 Year: 2018 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan. Bron : http://www.bol.com


Book
Scenario building for the future European logistics
Authors: ---
Year: 1989 Publisher: Gent RUG. Vlerick school voor management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Optichannel retail beyond the digital hysteria : develop and implement a winning strategy as a retailer or brand manufacturer
Authors: --- ---
ISBN: 9401459509 9789401459501 Year: 2019 Publisher: Leuven Lannoo Campus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The digital revolution has made customers more demanding than ever. Speed, transparency and hyper-personalization are the new norm. More and more brand manufacturers are now selling directly to consumers in their own stores and webshops. In the meantime, new technologies are already heralding in the next phase of seismic change.In this book, Gino Van Ossel introduces the concept of optichannel, which will guide retailers, brand manufacturers and service companies through and beyond the current wave of digital hysteria. Using recognizable examples, he offers us a realistic view of the retail of the future and sets out a practical framework for a successful strategy that strikes the right balance between profit, competitiveness and customer focus.(Bron: flaptekst)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by