Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
#KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Semiotiek --- #KVHA:Reclame --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Externe communicatie
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Techniques d'enquêtes Onderzoekstechnieken --- Communication externe Externe communicatie --- Client Klant --- Marketing Marketing --- Analyse Analyse --- Enquêtes Onderzoek --- Image (relations publiques) Beeld (public relations) --- Enquête --- Questionnaire --- Relations entreprise-clientèle
Choose an application
This is a wide-ranging, up-to-date introduction to modern business communication, which integrates communication theory and practice and challenges many orthodox views of the communication process. As well as developing their own practical skills, readers will be able to understand and apply principles of modern business communication. Among the subjects covered are:interpersonal communication, including the use and analysis of nonverbal communicationgroup communication, including practical techniques to support discussion and meetingswritten presentation, incl
Business communication --- #SBIB:021.AANKOOP --- #SBIB:309H250 --- Administrative communication --- Communication, Administrative --- Communication, Business --- Communication, Industrial --- Industrial communication --- Communication --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Business communication.
Choose an application
Techniques d'enquêtes Onderzoekstechnieken --- Communication externe Externe communicatie --- Client Klant --- Marketing Marketing --- Analyse Analyse --- Enquêtes Onderzoek --- Image (relations publiques) Beeld (public relations) --- Enquête --- Questionnaire --- Relations entreprise-clientèle
Choose an application
De allernieuwste inzichten en theorieën over webredactie. Hoe zorg ik voor een succesvolle website? Hoe organiseer ik een soepelwerkende webredactie? Hoe pak ik zoekmachinemarketing efficiënt aan? Dit zijn maar een paar van de essentiële vragen waarop je in dit Handboek Webredactie antwoord krijgt. Webbezoekers verleiden en vasthouden vraagt nogal wat, veel meer dan een gelikte online presentatie en flitsende content. Daarom is het belangrijk om eerst na te denken over de uitgangspunten van de site. Zijn die helder, dan kun je beargumenteerde beslissingen nemen over bijvoorbeeld webstructuur, tone of voice van teksten, SEO, usability, en contentsoorten. Dit Handboek webredactie vertelt je alles wat je hierover moet weten. Het is hét hulpmiddel voor iedereen die een website onderhoudt of ontwikkelt. Alle belangrijke webonderwerpen komen aan bod: strategie, structuur, schrijven voor het web en schrijven voor zoekmachines, audiovisuele content, testen van usability, internetrecht, social media, en nog veel meer. Op de Nederlandse markt bestaat geen completer boek over webredactie dan dit. Als aanvulling op het boek is een speciale site ontwikkeld: www.handboekwebredactie.com. Daarop vind je tips, adviezen, en geregelde updates van alle links uit het boek. Inhoud Handboek webredactie Inleiding 1. De basis voor een effectieve website 2. Stroomlijnen van de samenwerking 3. Schrijven voor het web 4. Schrijven voor zoekmachines 5. Variëren in tekstsoorten 6. Inzetten van andere media 7. Benutten van audiovisuele content 8. Testen van usability 9. Het recht van internet Literatuur Bijlage: Functieprofielen Cascadis
Webteksten schrijven --- 096 Informatica --- #KVHA:Externe communicatie --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Webredactie --- 004.738.1 --- communicatie --- contentmanagementsystemen --- schrijfvaardigheid --- sociale netwerken --- websites --- zoekmachines --- 681.324 --- Websites : ontwerp --- netwerken: sites --- Webteksten schrijven. --- 004.7
Choose an application
Dit boek geeft de gebruiker inzicht in de (on)mogelijkheden van communicatie voor overheidsdoeleinden. Dit gebeurt aan de hand van recente sociaalwetenschappelijke ontwikkelingen en wordt geïllustreerd met voorbeelden uit actuele campagnes en krantenartikelen, waarbij de mythen en misverstanden niet onbesproken blijven. Ten slotte worden er drie onderwerpen belicht die in de praktijk van de overheidscommunicatie actueel zijn : communicatie met (groepen) burgers, de mogelijkheden en gevaren van internet en de overheid als merk.
Mass communications --- overheidscommunicatie --- 695 Communicatie --- Nederland --- 091.3 --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:Overheidscommunicatie --- overheidsvoorlichting --- Overheidsmanagement: communicatie. --- #SBIB:35H502 --- #SBIB:309H253 --- Bestuur en samenleving: overheidscommunicatie --- Externe communicatie: non-profit-sector --- 316.77 --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie
Choose an application
316.772.43 --- 659.4-061.5 --- 658.8 --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H254 --- #SBIB:309H250 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- 659.4-061.5 Public relations (PR)--?-061.5 --- Public relations (PR)--?-061.5 --- 316.772.43 Communicatie en organisatie. Bedrijfscommunicatie--(communicatiesociologie) --- Communicatie en organisatie. Bedrijfscommunicatie--(communicatiesociologie) --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Externe communicatie: profit sector --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- communicatiemanagement --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- Communication in management --- Communication in organizations --- Public relations --- Marketing --- Communication en gestion --- Relations publiques --- Communication dans les organisations --- Communication
Listing 1 - 10 of 18 | << page >> |
Sort by
|