Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by

Book
La mise en page des pages de publicité
Authors: ---
ISBN: 9782915806137 2915806136 Year: 2006 Publisher: Limoges : Lambert Lucas,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Le marketing : Bruno Joly
Author:
ISBN: 9782804159733 Year: 2009 Publisher: Bruxelles : De Boeck,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Lexique de publicité et communication d'entreprise
Author:
ISBN: 2010190289 9782010190285 Year: 1992 Publisher: Paris Hachette


Book
Internet : guide de connexion
Author:
ISBN: 2212089007 9782212089004 Year: 1994 Publisher: Paris : Eyrolles,


Book
L'enquête de satisfaction : guide méthodologique
Author:
ISBN: 9782124755875 Year: 2007 Publisher: Paris : Afnor,

Business communication
Authors: ---
ISBN: 0415195500 0415195497 9786611100797 1134645724 128110079X 0203996526 0203930045 Year: 2002 Publisher: London Routledge

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This is a wide-ranging, up-to-date introduction to modern business communication, which integrates communication theory and practice and challenges many orthodox views of the communication process. As well as developing their own practical skills, readers will be able to understand and apply principles of modern business communication. Among the subjects covered are:interpersonal communication, including the use and analysis of nonverbal communicationgroup communication, including practical techniques to support discussion and meetingswritten presentation, incl

L'enquête de satisfaction : guide méthodologique
Author:
ISBN: 212465053X Year: 2001 Publisher: Paris La Défense : AFNOR (Association Française de Normalisation),


Book
Handboek webredactie.
Authors: ---
ISBN: 9789058712202 Year: 2010 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De allernieuwste inzichten en theorieën over webredactie. Hoe zorg ik voor een succesvolle website? Hoe organiseer ik een soepelwerkende webredactie? Hoe pak ik zoekmachinemarketing efficiënt aan? Dit zijn maar een paar van de essentiële vragen waarop je in dit Handboek Webredactie antwoord krijgt. Webbezoekers verleiden en vasthouden vraagt nogal wat, veel meer dan een gelikte online presentatie en flitsende content. Daarom is het belangrijk om eerst na te denken over de uitgangspunten van de site. Zijn die helder, dan kun je beargumenteerde beslissingen nemen over bijvoorbeeld webstructuur, tone of voice van teksten, SEO, usability, en contentsoorten. Dit Handboek webredactie vertelt je alles wat je hierover moet weten. Het is hét hulpmiddel voor iedereen die een website onderhoudt of ontwikkelt. Alle belangrijke webonderwerpen komen aan bod: strategie, structuur, schrijven voor het web en schrijven voor zoekmachines, audiovisuele content, testen van usability, internetrecht, social media, en nog veel meer. Op de Nederlandse markt bestaat geen completer boek over webredactie dan dit. Als aanvulling op het boek is een speciale site ontwikkeld: www.handboekwebredactie.com. Daarop vind je tips, adviezen, en geregelde updates van alle links uit het boek. Inhoud Handboek webredactie Inleiding 1. De basis voor een effectieve website 2. Stroomlijnen van de samenwerking 3. Schrijven voor het web 4. Schrijven voor zoekmachines 5. Variëren in tekstsoorten 6. Inzetten van andere media 7. Benutten van audiovisuele content 8. Testen van usability 9. Het recht van internet Literatuur Bijlage: Functieprofielen Cascadis


Book
Nieuwe aanpak in overheidscommunicatie : mythen, misverstanden en mogelijkheden.
Authors: --- ---
ISBN: 9789062834853 Year: 2009 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek geeft de gebruiker inzicht in de (on)mogelijkheden van communicatie voor overheidsdoeleinden. Dit gebeurt aan de hand van recente sociaalwetenschappelijke ontwikkelingen en wordt geïllustreerd met voorbeelden uit actuele campagnes en krantenartikelen, waarbij de mythen en misverstanden niet onbesproken blijven. Ten slotte worden er drie onderwerpen belicht die in de praktijk van de overheidscommunicatie actueel zijn : communicatie met (groepen) burgers, de mogelijkheden en gevaren van internet en de overheid als merk.

Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by