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Telephone --- Telephone. --- Telefonie. --- Telephone service --- Telephones --- Communication and traffic --- Speech processing systems --- Telecommunication
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Telephone --- Téléphone --- Téléphone --- Telephone service --- Telephones --- Communication and traffic --- Speech processing systems --- Telecommunication --- Télécommunications --- Télécommunications --- Telephonie
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Biographical note: Judith Pietschmann schloss 2017 ihre Promotion an der Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg ab. Als Dozentin in der Abteilung Sprechwissenschaft und Phonetik lehrt und forscht sie in den Schwerpunktbereichen mündliche Kommunikation in institutionellen Kontexten, qualitative und quantitative Sprechwirkungsforschung, Prosodie in Interaktion und kommunikative Kompetenzförderung in der beruflichen Qualifikation. Long description: Telefonische Dienstleistungsgespräche sind zentraler Bestandteil der gesellschaftlichen und wirtschaftlichen Kommunikationspraxis. Sie sind in erheblichem Maße vorgeplant und standardisiert. Neben den gewünschten Positiveffekten (Einheitlichkeit, Effizienz, Kundenorientierung) führen etablierte Gesprächsstandards zu ungewollten Negativerscheinungen wie sprecherisch-sprachlichen Stereotypen, Übermarkierungen oder automatisierter Gesprächsführung. Diese und andere Phänomene bilden den Untersuchungsgegenstand des Forschungsschwerpunktes zur professionellen Telefonie an der Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg. Die Autorin bündelt und systematisiert in ihrer Studie die zurückliegende Forschungsarbeit, erweitert diese um eigene Untersuchungen und illustriert beispielhaft Ansätze, Konzepte und konkrete Maßnahmen zur Optimierung von Gesprächen in der telefonischen Kundendienstleistung.
Telecommunication --- History. --- callcenter --- callcenter communication --- professional telephony --- telephone service --- telephone customer service --- optimisation --- communication optimisation --- conversation --- conversation management --- speech science --- phonetics
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Telecommunication services --- Foreign trade policy --- World Trade Organization --- AA / International- internationaal --- 384.0 --- Telecommunication --- -Telephone --- -384.041 --- Telephone service --- Telephones --- Communication and traffic --- Speech processing systems --- Electric communication --- Mass communication --- Telecom --- Telecommunication industry --- Telecommunications --- Communication --- Information theory --- Telecommuting --- Telecommunicatie: algemeenheden. --- Rates --- -Government policy --- -Deregulation --- -AA / International- internationaal --- -Telecommunication services --- Telephone --- 384.041 --- Deregulation --- Government policy --- Telecommunicatie: algemeenheden
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Proust se rappelle avec nostalgie les débuts de la téléphonie en France. Rilke et Leiris décrivent mélancoliquement les phonographes de leur enfance. Marguerite Duras évoque l'abîme qui est dans chaque conversation téléphonique : "ce premier âge des hommes, des bêtes, des fous". Il serait facile de multiplier les exemples (Kafka, Verne, Villiers, Woolf, Simon, Calvino...). À en croire les écrivains, les télécommunications se situent du côté du temps perdu. La machine à parler n'a rien de moderne. On en trouver d'ailleurs rarement une qui marche. Que de craquements, de crépitements, de grincements, de vrombissements, de bourdonnements dans ces textes qui évoquent les techniques de transmissions électroniques développées depuis la fin du siècle dernier dans le sillage des travaux de Cros, Bell et Edison ! Qu'on s'imagine le cauchemar de l'ingénieur ou de l'informaticien confrontés à ces engins qui fonctionnent pour ainsi dire à l'entropie et qui brouillent la frontière entre harmonie et cacophonie, entre bruit et fureur. C'est que la littérature va tout droit à "l'essence de la technique" (Heidegger). C'est que la communication ne serait tout simplement pas possible s'il n'y avait pas ces limites à la communicabilité. Peut-être y a-t-il de la machine en nous. Peut-être sommes-nous des espèces de machines et devrons-nous accepter que les télétechnologies (qui sont aujourd'hui parmi les "tekhnai" les plus avancées) ne font qu'extérioriser cette technicité qui nous habite et dont nous sommes le produit.
Thematology --- Telephone --- Popular works --- Popular works. --- -#KVHA:Taalkunde: Frans --- Telephone service --- Telephones --- Communication and traffic --- Speech processing systems --- Telecommunication --- #KVHA:Taalkunde: Frans --- Literature --- Telephone in literature --- Telecommunication in literature --- Themes, motives --- Telephone - Popular works --- Literature - 19th century - Themes, motives --- Literature - 20th century - Themes, motives
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Telecommunication --- Telephone --- -Telephone --- -654 --- Telephone service --- Telephones --- Communication and traffic --- Speech processing systems --- Electric communication --- Mass communication --- Telecom --- Telecommunication industry --- Telecommunications --- Communication --- Information theory --- Telecommuting --- Telecommunication and telecontrol (organization, services) --- 654 Telecommunication and telecontrol (organization, services) --- Téléphone --- Téléphone --- 654 --- Télécommunications --- Telecommunication - United States --- Telephone - United States
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Le téléphone est aujourd’hui un objet si banal qu’on oublie que son insertion sociale ne s’est pas faite sans heurts. C’est l’histoire de l’introduction du téléphone à Montréal, de 1880 à 1930, que raconte ici Claire Poitras, à partir d’une documentation extrêmement riche. La mise en place du réseau téléphonique a été une aventure complexe à laquelle ont participé d’innombrables acteurs, depuis les industriels qui ont su planifier son développement et intégrer ses perfectionnements techniques, jusqu’aux utilisateurs qui ont dû apprivoiser un nouvel instrument de communication, en passant par les politiques qui ont tenté de réglementer ce nouveau service public, ses tarifs, ses poteaux et ses fils. L’introduction du téléphone correspond au passage d’un noyau urbain compact, qui regroupe encore au milieu du XIXe siècle la plupart des activités manufacturières et artisanales, à une ville « réticulée » en expansion continue, où l’industrie des services occupe désormais une place prépondérante. Claire Poitras expose les compromis sociopolitiques qui ont permis le déploiement du téléphone d’une façon si fulgurante, que, déjà dans les années 1920, il était devenu un accessoire indispensable de la vie moderne.
Telephone systems --- Telephone --- History. --- Compagnie de téléphone Bell du Canada --- Bell Telephone Company of Canada --- Histoire. --- Téléphone --- Téléphonie --- Bell Canada --- Telephony --- Telecommunication systems --- Telephone service --- Telephones --- Communication and traffic --- Speech processing systems --- Telecommunication --- histoire --- téléphone --- communication --- Québec
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Telephone --- Telecommunication --- Data transmission systems --- Electric communication --- Mass communication --- Telecom --- Telecommunication industry --- Telecommunications --- Data transmission systems. --- Telecommunication. --- Telephone. --- Norway. --- Communication --- Information theory --- Telecommuting --- Telephone service --- Telephones --- Communication and traffic --- Speech processing systems --- Data communication systems --- Transmission of data --- Digital communications --- Electronic data processing --- Electronic systems --- Telecommunication systems --- Norveška --- Norwegia --- Norge --- Norwegen --- Kongeriket Norge --- Kingdom of Norway --- Norvège --- Noreg --- Norvegia --- Kongeriket Noreg --- Norga --- Norgga gonagasriika --- Norja --- Noruw
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Telephone companies --- 654.15 <73> --- 384.3 --- Line telephony--Verenigde Staten van Amerika. VSA. USA --- Telefonie. --- 654.15 <73> Line telephony--Verenigde Staten van Amerika. VSA. USA --- Telephone --- US / United States of America - USA - Verenigde Staten - Etats Unis --- Telephone service --- Telephones --- Communication and traffic --- Speech processing systems --- Telecommunication --- Independent telephone companies --- Deregulation --- Telefonie --- Public economics --- Telecommunication services --- United States --- Concurrence --- Déréglementation --- Économie industrielle --- Télécommunications --- Telephone - Deregulation - United States --- Telephone companies - United States --- United States of America
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This book begins with an introduction to PBXs (Private Branch Exchanges) and the scene, statistics and involved actors. It discusses confidentiality, integrity and availability threats in PBXs. The author examines the threats and the technical background as well as security and forensics involving PBXs. The purpose of this book is to raise user awareness in regards to security and privacy threats present in PBXs, helping both users and administrators safeguard their systems. The new edition includes a major update and extension to the VoIP sections in addition to updates to forensics.
Electrical Engineering --- Electrical & Computer Engineering --- Engineering & Applied Sciences --- Internet telephony --- Telephone --- Security measures. --- Private branch exchanges --- Telephone service --- Telephones --- Internet-based telephony --- Internet phone --- Internet telephone --- IP telephony --- Voice over IP networks --- Communication and traffic --- Speech processing systems --- Telecommunication --- Telephone systems --- Telecommunication. --- Computer security. --- Forensic medicine. --- Communications Engineering, Networks. --- Systems and Data Security. --- Security Science and Technology. --- Forensic Science. --- Forensic medicine --- Injuries (Law) --- Jurisprudence, Medical --- Legal medicine --- Forensic sciences --- Medicine --- Medical laws and legislation --- Computer privacy --- Computer system security --- Computer systems --- Computers --- Cyber security --- Cybersecurity --- Electronic digital computers --- Protection of computer systems --- Security of computer systems --- Data protection --- Security systems --- Hacking --- Electric communication --- Mass communication --- Telecom --- Telecommunication industry --- Telecommunications --- Communication --- Information theory --- Telecommuting --- Protection --- Security measures --- Electrical engineering. --- System safety. --- Forensic science. --- Criminalistics --- Forensic science --- Science --- Criminal investigation --- Safety, System --- Safety of systems --- Systems safety --- Accidents --- Industrial safety --- Systems engineering --- Electric engineering --- Engineering --- Prevention
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