Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
In dit handboek wordt stapsgewijs uiteengezet hoe je een adequate verkooporganisatie opbouwt. Het volledige commerciële managementspectrum komt aan bod: kwalitatieve en kwantitatieve aspecten, people management, commerciële doelstellingen en verkoopinformatiesystemen en vooral ook de strategische invalshoek van verkopen. Het handboek is zeer praktijkgericht. De jarenlange ervaring van de auteur in het marketing- en verkoopvak wordt geïntegreerd in werkbare professionele concepten. Het is vooral een werkboek dat aanzet om aan de slag te gaan.
Marketing. --- Verkooptechnieken. --- sales audit --- verkooptechniek --- direct marketing --- verkooporganisatie --- Marketing --- management --- Selling --- Handbooks, manuals, etc. --- Management --- 369.3 --- marketing --- verkoopkunde --- 658.85 --- 658.8 --- Verkoopbeleid --- Verkoopstechnieken --- Verkopen --- E090557.jpg --- Verkooptechnieken --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Sales management --- Verkoop --- Verkopers --- Klantgericht ondernemen --- Marktgericht ondernemen --- Strategievorming --- Leidinggeven --- Organisatieleer --- Salesmanagement --- Verkoper --- Leiderschap --- Vente
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|