Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
High school teachers --- Professeurs (Enseignement secondaire) --- 373.511.2 <44> --- -373.511.2 <44> --- Secondary school teachers --- Senior high school teachers --- Teachers --- Leraren middelbare school. Onderwijzend personeel. Leraren voortgezet onderwijs.--Frankrijk --- Lerarenopleiding --- Onderwijs --- algemeen --- Frankrijk --- algemeen. --- Frankrijk. --- 373.511.2 <44> Leraren middelbare school. Onderwijzend personeel. Leraren voortgezet onderwijs.--Frankrijk --- Enseignement secondaire --- Mutualité --- Administration scolaire --- Éducation et État --- Enseignants --- Enseignement --- Education --- Syndicats. --- Satisfaction au travail --- Conditions sociales --- High school teachers - France --- Mutualité --- Éducation et État
Choose an application
Individualized instruction --- Enseignement individualisé --- C6 --- leerproces (x) --- pedagogiek --- leraren --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Enseignement individualisé --- Enseignement individualisé. --- Individualized instruction.
Choose an application
Secondary education --- Teacher education. Teacher's profession --- Higher education --- 489.3 --- leraren ; opleiding ; adresboeken --- Europa --- Pedagogisch Hoger Onderwijs --- Lerarenopleiding --- algemeen --- algemeen.
Choose an application
This publication summarises key research findings which can be used to redesign initial and continuing teacher education to help practitioners effectively teach diverse students. It looks at challenges teachers face in OECD countries and presents a range of policies and practices used in various contexts, from countries with long histories of diversity to those with more recent experiences. The key role of evaluation – of teachers, schools and systems – is emphasised. Educating Teachers for Diversity: Meeting the Challenge asks how these insights can inspire continuing educational reform for our changing classrooms, with a special focus on key questions for research, policy and practice.
Teacher education. Teacher's profession --- Leraren ; opleidingen --- Intercultureel onderwijs --- Leraren ; opleiding --- #SBIB:316.334.1O250 --- Onderwijs: rol en opleiding van het personeel: algemeen --- Multicultural education. --- Teachers --- Training of. --- Teacher education --- Teacher training --- Teachers, Training of --- Intercultural education --- Education --- Culturally relevant pedagogy --- Culturally sustaining pedagogy
Choose an application
Een goede uitspraak is van groot belang om als anderstalige in het Nederlands begrepen te kunnen worden. Een ander foneem geeft een andere betekenis. Neem als voorbeeld het verschil tussen een das en een tas. Toch raakt dit aspect van de Nederlandse taal nog weleens tussen wal en schip. Bovendien zijn veel docenten onzeker over hun eigen kennis van de Nederlandse uitspraakregels. Hierdoor durven ze soms geen feedback te geven op de uitspraak van hun cursisten.In dit NT2-cahier beschrijft auteur Margreet Verboog de verschillen tussen uitspraak en spelling in het Nederlands en wat daarbij de struikelblokken voor cursisten zijn. Daarnaast biedt dit boekje handvatten voor het behandelen van uitspraak in de les en het geven van feedback.Dit boek maakt deel uit van de reeks NT2-Cahiers. Deze reeks vormt een gereedschapskist voor (beginnende) NT2-docenten waarmee zij kunnen zorgen voor een professionelere aanpak van hun alledaagse lespraktijk.https://www.nt2.nl/nl/101-38_NT2-Cahiers/100-384_NT2-Cahier-Uitspraak-en-spelling
Didactics of Dutch --- NT2 (Nederlands tweede taal) --- didactiek --- spelling --- * 838.5 --- Nederlands --- Nederlands als tweede taal --- Nederlands voor anderstaligen --- NT2 --- Beginnende leraren --- Uitspraak --- Spelling --- Beginnende leraar --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Oefening
Choose an application
37.012 --- 371.136 --- <73> --- 371.136 Beoordeling van docenten, evaluatie van leraren door leerlingen --- Beoordeling van docenten, evaluatie van leraren door leerlingen --- 37.012 Onderzoeksmethoden bij opvoeding en onderwijs --- Onderzoeksmethoden bij opvoeding en onderwijs --- Verenigde Staten van Amerika (VS) --- School management --- Service industry --- United States --- Econometrics. --- Education --- Educational evaluation --- Educational productivity --- Human capital --- Teachers --- Economic aspects --- Salaries, etc. --- Econometrics --- Productivity, Educational --- Educational accountability --- Economics, Mathematical --- Statistics --- Salaries, etc --- United States of America
Choose an application
De viering van het 100-jarig bestaan van het Vliebergh-Senciecentrum van de K.U.Leuven, in 2007, biedt de gelegenheid om de oprichting, werking en betekenis van het oudste nascholingscentrum in Vlaanderen te belichten en ook te wijzen op de unieke samenwerking tussen de universiteit en het secundair onderwijs in Vlaanderen. De geschiedenis van de nascholing van de leraren wordt in het boek gesitueerd in relatie tot de ontwikkelingen in het secundair onderwijs alsook tegen de achtergrond van de opleiding en het statuut van de leraren secundair onderwijs. (Bron: covertekst)
Teacher education. Teacher's profession --- History of education and educational sciences --- lerarenberoep --- onderwijsgeschiedenis --- lerarenopleiding --- SO (secundair onderwijs) --- Flanders --- Academic collection --- C6 --- KADOC - Documentatie- en Onderzoekscentrum voor Religie, Cultuur en Samenleving (1977-) --- Vlaams Gewest [gewest in land België - BE] --- geschiedenis --- leraren --- onderwijs --- onderwijssysteem --- secundair onderwijs --- 450.7 --- 481.7 --- Leraren --- Nascholing --- Secundair onderwijs --- Vlaanderen --- 481.2 --- Aardrijkskunde --- Biologie --- Chemie --- Economie --- Frans --- Geschiedenis --- Godsdienst --- Grieks --- Latijn --- Leerkracht --- Lerarenopleiding --- Lichamelijke opvoeding --- Natuurkunde --- Natuurwetenschappen --- Wiskunde --- leraarsschap (ler) --- secundair onderwijs (ler) --- Secundair onderwijs ; belgië ; geschiedenis --- 073375.jpg --- Leraren ; opleidingen ; Vlaanderen --- Secundair onderwijs ; Vlaanderen --- 371.3 --- 371.3 Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Opleiding en bijscholing --- De leraar en zijn opleiding --- (zie ook: beroepseconomie) --- (zie ook: realistische wiskunde) --- Education [Secondary ] --- Flanders (Belgium) --- History --- Teachers --- Training of --- Continuing education --- In-service training --- Geschiedenis van opvoeding en pedagogiek --- Lerarenopleiding. Lerarenberoep --- Bijscholing --- Leraar --- Professionalisering --- Directie --- Emigratie
Choose an application
Extended critical case studies provide a tangible working expression of the labour process of teaching, showing how teachers are simultaneously experiencing significant changes to their work, as well as responding in ways that actively shape these processes. For teachers and researchers, this book shows what processes are at work in the global economy which impact on, and sometimes control, the role of the teacher. It also reveals how teachers accommodate, resist or redefine their working circumstances, and explores methods researchers might employ in order to increase our understanding and kn
Enseignants --- Faculty (Education) --- Leerkrachten --- Leraars --- Leraren --- Onderwijspersoneel --- Onderwijzend personeel --- Onderwijzers --- Postmodernism and education --- Postmodernisme en onderwijs --- Postmodernisme et enseignement --- Teachers --- #PBIB:2003.3 --- Lerarenopleiding --- algemeen --- algemeen. --- Algemeen. --- Education --- Economic aspects --- Teachers. --- Postmodernism and education. --- Economic aspects. --- Education and postmodernism --- Instructors --- School teachers --- Schoolteachers --- School employees --- labour --- process --- theory --- national --- school --- network --- critical --- ethnography --- power --- educational
Choose an application
Cet ouvrage, qui s'appuie sur des travaux de chercheurs et de formateurs, vise à montrer l'intérêt de comprendre les situations vécues réellement par les enseignants afin d'élaborer des dispositifs complémentaires d'analyse de pratique et d'analyse clinique du travail pour mieux former.
Beginning teachers --- Eerst jaar leraren --- Enseignants débutants --- Enseignants stagiaires --- First year teachers --- Follow-up in teacher training --- Suivi de la formation des enseignants --- Teachers [First year ] --- Teachers colleges -- Follow-up service --- Voortzetting lerarenopleiding --- Enseignants --- Formation --- Evaluation --- Enseignants débutants --- Teachers --- Training of --- Rating of --- Formation.
Choose an application
Educational counseling --- Educational guidance --- Enseignants --- Faculty (Education) --- Guidance [Educational ] --- Guidance [School ] --- Guidance [Student ] --- Leerkrachten --- Leraars --- Leraren --- Onderwijspersoneel --- Onderwijzend personeel --- Onderwijzers --- Orientation pédagogique --- Orientation scolaire --- Pedagogische counseling --- Réorientation (Éducation) --- Réorientation scolaire --- School counseling --- School guidance --- Student counseling --- Student guidance --- Students -- Counseling of --- Teachers --- Élèves -- Orientation --- Étudiants -- Orientation --- Insertion professionnelle --- Etudiants --- Vocational guidance --- Orientation professionnelle --- Teachers. --- Belgium --- Insertion professionnelle. --- Enseignants. --- Étudiants --- Orientation professionnelle.
Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|