Listing 1 - 10 of 138 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
besluitvorming --- management --- Organization theory --- Décision
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Qu'est-ce que l'argumentation?En quoi est-elle une activité de communication?L'auteur répond à ces différentes questions en proposant une analyse détaillée de la dynamique argumentative. Son travail est ilustré par de nombreux exemples, pris dans des situations quotidiennes, dans le débat politique ou dans la discussion des grandes questions de société. L'ouvrage propose également des critères simples qui permettent de distinguer entre les différentes techniques de manipulation des consciences, et l'argumentation, qui laisse l'auditoire libre.
French language --- Pragmatics --- Mass communications --- Reasoning --- Communication --- Raisonnement --- Argumentation --- --Technique --- --Argumentation --- --Aspect psychologique --- 162 --- Besluitvorming. Retoriek. Filosofische argumentatie. Redeneerprocessen --- 162 Besluitvorming. Retoriek. Filosofische argumentatie. Redeneerprocessen --- Médias --- Opinion publique --- Communication - Aspect psychologique --- Technique --- Communication politique --- Comportements politiques
Choose an application
Dit is de vierde editie van Principes van marketing, het toonaangevende marketinghandboek van Philip Kotler en Gary Armstrong, in de zeer succesvolle Europese bewerking van John Saunders en Veronica Wong. Dit boek biedt de lezer de meest complete en actuele inleiding in alle aspecten van moderne marketing. Met het oog op het toenemend belang van globalisering en e-business plaatsen de auteurs het marketingvak nadrukkelijk in een mondiale context. Het boek bevat onder meer ruim zestig actuele Nederlandse en Vlaamse cases. Principes van marketing past een praktisch managementperspectief toe op de diverse marketingthema's. Daarmee, en dankzij een breed palet van didactische extra's, is dit boek bij uitstek geschikt voor tal van economische en bedrijfskundige opleidingen in het hoger onderwijs. Op grond van uitgebreid marktonderzoek in de Benelux zijn in deze vierde Nederlandse editie van Principes van marketing belangrijke verbeteringen aangebracht in inhoud en structuur, illustratieve voorbeelden, praktijkmateriaal en didactiek. Op de bij het boek geleverde dvd staan videocases aan de hand waarvan studenten kunnen zien hoe marketing in de praktijk werkt bij bedrijven als MTV, Bacardi, Rabobank en Bertolli.
Marketing --- marketing --- bedrijfsbeleid --- Management --- Commercialisation --- Gestion --- management --- organizations --- leiding geven --- marketingbeleid --- E080429.jpg --- Arbeids- en organisatiepsychologie --- Besluitvorming --- Marketingbeleid --- Marketingcommunicatie --- Marketingplan --- Marktonderzoek --- Besluitvorming. --- Management. --- Marketing. --- Marketingbeleid. --- Marketingcommunicatie. --- Marketingplan. --- Marktonderzoek. --- management. --- Marketing - Management --- Marketing - Europe - Management
Choose an application
Née d'une réflexion sur l'art d'interpréter les textes et sur la vérité des sciences humaines. l'herméneutique est devenue grâce à Dilthey. Nietzsche et Heidegger, une philosophie universelle de l'interprétation. Elle a connu ses développements les plus conséquents et les plus influents dans les pensées de Hans-Georg Gadamer (1900-2003) et Paul Ric?ur (1913-2005), récemment disparus. En se penchant sur ses origines, ses grands auteurs et les débats qu'ils ont suscités, mais aussi sur le sens de son universalité, cet ouvrage offre la première présentation synthétique du grand courant de l'herméneutique.
Hermeneutics --- Interpretation (Philosophy) --- Herméneutique --- Interprétation (Philosophie) --- BPB0810 --- 82.06 --- 162 --- Literaire hermeneutiek --- Besluitvorming. Retoriek. Filosofische argumentatie. Redeneerprocessen --- 162 Besluitvorming. Retoriek. Filosofische argumentatie. Redeneerprocessen --- 82.06 Literaire hermeneutiek --- Herméneutique --- Interprétation (Philosophie)
Choose an application
Choose an application
Choose an application
International relations. Foreign policy --- European Union --- #SBIB:013.IO --- #SBIB:35H412 --- #SBIB:35H100 --- #SBIB:327.7H220 --- #SBIB:327.7H21 --- 260 Europese Unie --- Beleidscyclus: vaststelling, besluitvorming --- Bestuurlijke organisatie: algemene werken --- Europese Unie: instellingen en besluitvorming --- Ontwikkeling van de Europese Unie (historische en toekomstige evolutie) --- Political planning --- European Union. --- E.U. --- UNION EUROPEENNE --- ELABORATION DE LA POLITIQUE ETRANGERE --- ETATS MEMBRES
Listing 1 - 10 of 138 | << page >> |
Sort by
|