Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Bilingualism in children --- Bilingualism --- Education, Preschool --- Bilinguisme chez l'enfant --- Bilinguisme --- Education préscolaire --- Study and teaching --- Etude et enseignement --- Frans --- Didactiek --- Tweetaligheid --- Lager onderwijs --- Moderne vreemde talen --- LANGUES VIVANTES --- ETUDE ET ENSEIGNEMENT --- Langues --- Étude et enseignement
Choose an application
taalstudie --- talenonderwijs --- Didactics of languages --- European Union --- 800.7 --- 485.21 --- didactiek so : frans (ler) --- 800.7 Taalonderwijs. Taalverwerving --- Taalonderwijs. Taalverwerving --- Frans --- Moderne vreemde talen --- Evaluatie --- Didactiek --- Competenties --- Competentie --- Language planning --- Language and languages --- Langues --- Study and teaching. --- Planification --- Étude et enseignement
Choose an application
Didactics of French --- Didactics of secundary education --- didactiek --- SO (secundair onderwijs) --- Frans --- Moderne vreemde talen --- Didactiek --- Français langue étrangère --- Frans als vreemde taal --- Franse taal --- Didactiek. --- French language --- Lesson planning --- Classroom management --- Français (Langue) --- Préparation de cours --- Classes (Education) --- Study and teaching --- Foreign speakers --- Etude et enseignement --- Allophones --- Conduite
Choose an application
"In het eerste deel wordt een theoretisch raamwerk aangeboden waarmee de kwaliteit van testen in kaart kan worden gebracht. De kwaliteitsdimensies die onderscheiden worden, zijn : betrouwbaarheid, validiteit, authenticiteit, interactiviteit, impact en uitvoerbaarheid. Vervolgens worden de verschillende stadia besproken die een ontwerper van een test moet doorlopen om tot een kwalitatief hoogstaand product te kunnen komen. In het tweede deel worden voorbeelden van toetsen voor het testen van de kennis van grammatica en woordenschat, en de beheersing van de vier vaardigheden becommentarieerd in het licht van het theoretische raamwerk. Courant gebruikte toetsvormen werden op hun sterke en zwakken punten getaxeerd. Er worden voorstellen voor verbetering gesuggereerd en alternatieven aangereikt. In het derde deel wordt ingegaan op een aantal recente evoluties op het gebied van testen in het vreemdetalenonderwijs, met name op zelfevaluatie, evaluatie via portfolio en computerondersteund testen. Ook in dit deel wordt ingegaan op basisprincipes en op actuele knelpunten en punten van discussie."
Evaluatietechnieken --- Lerarenopleiding --- Onderwijs. --- (vak)didactiek talen. --- anderstaligen --- Didactic evaluation --- talenonderwijs --- evaluatie (onderwijs) --- Didactics of languages --- Vreemdetalenonderwijs ; evaluatietechnieken --- Didactische evaluatie --- Didactiek van de talen --- 371.26 --- #SBIB:37H0 --- Academic collection --- #KVHA:Evalueren --- #KVHA:Taalonderwijs --- evaluatie --- testen --- vreemdetalenonderwijs --- 456.2 --- didactiek --- 484.6 --- 485.210 --- 485.220 --- Didactiek --- Duits --- Engels --- Evalueren --- Frans --- Taalonderwijs --- Testen --- Toetsen --- 371.27 --- 371.31 --- 485.2 --- Evaluatie --- Examineren --- Handboek/cursus --- Hoger onderwijs --- Secundair onderwijs --- Sociale promotie --- Vreemde talen-onderwijs --- Vreemdetalenonderwijs --- computerondersteund testen --- toetsen --- zelfevaluatie --- 456.1 ) Talenpracticum --- hoger onderwijs --- moderne vreemde talen --- onderwijs voor sociale promotie --- secundair onderwijs --- vreemdetalenonderwijs (ler) --- Vreemdetalenonderwijs ; didactiek --- Vreemdetalenonderwijs ; evaluatie --- Vreemdetalenonderwijs: didactiek --- Vreemdetalenonderwijs: evaluatie --- 371.26 Beoordeling van leerlingen. Schoolprestaties. Leerprestaties. Onderwijstaxonomie --- Beoordeling van leerlingen. Schoolprestaties. Leerprestaties. Onderwijstaxonomie --- Pedagogie --- didactiek algemeen - taal en letterkunde overige talen --- Intercultureel onderwijs --- Duits - vakdidactiek --- Engels - vakdidactiek --- Taal en letterkunde; overige talen --- "(zie ook: wiskunde (didactiek; s.o.))" --- Onderwijs voor sociale promotie --- Moderne vreemde talen --- #BSCH: vak: didactiek --- Toets --- Language and languages --- Language teachers --- Examinations --- Evaluation. --- Training of.
Choose an application
Didactics of secundary education --- didactiek --- Didactics of French --- Frans --- French language --- Internet in education --- Français (Langue) --- Internet en éducation --- Study and teaching --- Foreign speakers --- Textbooks for foreign speakers --- Problems, exercises, etc. --- Etude et enseignement --- Allophones --- Manuels pour allophones --- Problèmes et exercices --- internet --- secundair onderwijs --- Internet --- 831.2 --- Schoolbooks - Didactic material --- Didactiek --- Moderne vreemde talen --- Niveau A2 --- Niveau B1 --- Niveau A2 (Europees referentieniveau) --- Niveau B1 (Europees referentieniveau)
Choose an application
This book contains descriptor scales which describe the linguistic skills needed by language learners to become competent speakers of another language
Second language acquisition --- Language and languages --- Study and teaching --- Teaching --- Évaluation --- evaluation --- curriculum --- European Union --- Didactics of English --- Curriculum development --- Vreemdetalenonderwijs --- Taalonderwijs ; Raad van Europa --- Languages, Modern --- Langues vivantes --- Langage et langues --- Etude et enseignement --- Common European Framework. --- evaluation. --- Didactiek --- Moderne vreemde talen --- 831 --- Engels --- assessment --- Encyclopedische werken enz. * --- didactiek --- Second language acquisition - European Union countries --- Language and languages - Study and teaching - European Union countries --- LANGUES VIVANTES --- ETUDE ET ENSEIGNEMENT --- EUROPE --- Langue etrangere --- Langues --- Étude et enseignement
Choose an application
35 p. : ill.
Didactics of languages --- Language and languages --- Reading. --- English language --- Langage et langues --- Lecture --- Anglais (Langue) --- Study and teaching --- Foreign speakers --- Etude et enseignement --- Allophones --- Reading --- Language arts --- Elocution --- Foreign language study --- Language and education --- Language schools --- Germanic languages --- Study and teaching&delete& --- Engels --- Lezen --- Didactiek --- Moderne vreemde talen --- Schrijven --- Spel --- EFL (Language study) --- English as a foreign language --- English as a second language --- English to speakers of other languages --- ESL (Language study) --- ESOL (Language study) --- Teaching English as a second language --- TEFL (Language study) --- TESL (Language study) --- Foreign students --- Language and languages Study and teaching
Choose an application
English language --- Second language acquisition --- Study and teaching --- Foreign speakers --- Second language acquisition. --- Foreign speakers. --- Anglais (Langue) --- Etude et enseignement --- Allophones --- didactiek --- Engels --- Second language learning --- Language acquisition --- Germanic languages --- Study and teaching&delete& --- Didactiek --- Secundair onderwijs --- Hoger onderwijs --- Grammatica --- Communicatieve vaardigheden --- Uitspraak --- Schrijven --- Moderne vreemde talen --- Engels: didactiek --- Oefening --- Nederlands --- EFL (Language study) --- English as a foreign language --- English as a second language --- English to speakers of other languages --- ESL (Language study) --- ESOL (Language study) --- Teaching English as a second language --- TEFL (Language study) --- TESL (Language study) --- Foreign students --- English language - Study and teaching - Foreign speakers --- Didactics of English --- ACQUISITION D'UNE SECONDE LANGUE --- LANGUES VIVANTES --- ENGLISH LANGUAGE --- ETUDE ET ENSEIGNEMENT --- STUDY AND TEACHING --- FOREIGN SPEAKERS --- Langue maternelle et langue seconde (enseignement des langues) --- Langues --- Étude et enseignement
Choose an application
Om goed talenonderwijs te kunnen geven is het noodzakelijk te weten hoe iemand een vreemde taal leert. De auteurs laten zien dat niet één aanpak de beste is, maar dat eerder een combinatie van benaderingen aan te bevelen is. Daarbij moet steeds rekening gehouden worden met het taaldoel en de wensen en kenmerken van (groepen) leerlingen of cursisten. De behandelde inzichten en opvattingen hebben zowel betrekking op het leren van een vreemde taal als van een tweede taal,zoals het Nederlands voor allochtonen.
Nederlands als tweede taal (NT2) --- Taalonderwijs; Nederlandse taal --- 838.5 Nederlands voor anderstaligen --- Didactics of Dutch --- Psycholinguistics --- * 838.5 --- Nederlands --- didactiek --- NT2 --- Nederlands voor anderstaligen --- PXL-Education 2014 --- taalwetenschap --- onderwijsleerprocessen --- onderzoeksresultaten --- 475.2 --- Tweedetaalverwerving --- Basisonderwijs --- Second language acquisition. --- Language and languages - Study and teaching. --- Didactiek --- Taalverwerving --- Moderne vreemde talen --- Language and languages --- Second language acquisition --- Tweede-taalverwerving ; ba.o --- Second language learning --- Language acquisition --- Language and languages Study and teaching --- Study and teaching --- Language and education --- Language schools --- 456.1 --- Onderwijs --- Tweede taal --- Tweede taalverwerving --- #KVHA:Taalonderwijs --- Communication Communicatie --- Cours de langue Taalcursus --- Didactique Didactiek --- Enseignement Onderwijs --- Evaluation Evaluatie --- Vocabulaire Woordenschat --- Nederlandse taal en letterkunde --- (zie ook: teleonderwijs) --- LANGUES VIVANTES --- ETUDE ET ENSEIGNEMENT --- ACQUISITION --- Tweede-taalverwerving. --- Dutch language --- Langue seconde --- Néerlandais (Langue) --- Foreign speakers --- Acquisition --- Etude et enseignement --- Allophones --- Langues --- Acquisition linguistique --- Étude et enseignement
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|