Listing 1 - 10 of 53 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Engelse taal --- Duitse taal --- Taal --- Office Management --- Duits --- Office management --- vertalen --- actualiteiten --- taal- en letterkunde --- Periodicals
Choose an application
Koninklijke Vlaamse Academie voor Taal- en Letterkunde --- History. --- Flanders (Belgium) --- Flandre (Belgique) --- Civilization. --- Civilisation
Choose an application
Didactics of English --- Taal en letterkunde; overige talen : Engels --- 485.2 --- English language --- Anglais (Langue) --- Textbooks for foreign speakers --- Manuels pour allophones
Choose an application
French language --- Français (Langue) --- Study and teaching --- Foreign speakers. --- Etude et enseignement --- Allophones --- 456.2 --- Frans --- vreemdetalenonderwijs --- didactiek --- didactiek algemeen - taal en letterkunde overige talen --- Français (Langue) --- Étude et enseignement --- Allophones. --- Didactics of French
Choose an application
-75046-6
Engels --- Secundair onderwijs. --- English language --- Anglais (Langue) --- Study and teaching --- Foreign speakers --- Textbooks for foreign speakers --- Etude et enseignement --- Allophones --- Manuels pour allophones --- enge 485.2 --- schoolboeken --- Secundair onderwijs --- 3e leerjaar s.o. --- 485.2 --- Handboek/cursus --- handboek --- Engels: handboek secundair onderwijs --- didactiek secundair onderwijs - Engelse taal en letterkunde --- 831.3 --- Taal en letterkunde; overige talen --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Engelse taal --- Engelse taalkunde --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2016 --- Beginners --- 3e leerjaar s.o --- Beginner
Choose an application
Quartier couleurs is een methode voor de B-stroom en het bso. Lessen zijn opgebouwd vanuit levensechte contexten en plaatsen de leerling centraal. De sterke structuur biedt veel houvast. De methode is gericht op het ontwikkelen van de vijf vaardigheden, het stimuleren van taalattitudes, het leren hanteren van strategieën en het werken met taaltaken. Hoofddoel daarbij is dat leerlingen de Franse taal in hun dagelijkse context kunnen en durven gebruiken.Om taaltaken te kunnen realiseren, moeten leerlingen de nodige bouwstenen toepassen en ervaren zodat kennis geen doel op zich is, maar een middel om het communicatieve doel te bereiken.Dankzij gestructureerde overzichten van de geziene leerstof weten leerlingen exact wat ze moeten kennen en kunnen.Deze materialenkoffer is onderdeel van het lesmateriaal.Bron: https://www.pelckmans.be/onderwijsniveaus/secundair-onderwijs/frans/quartier-couleurs.html
Didactics of French --- Didactics of secundary education --- Didactics of the technical, artistic and vocational education --- Frans --- taalmethodes --- Beroepssecundair onderwijs --- 1e leerjaar secundair onderwijs --- 1e leerjaar B secundair onderwijs --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- Secundair onderwijs --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Technisch secundair onderwijs --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Schooltaal --- Klas --- 2e graad secundair onderwijs --- 3e graad secundair onderwijs --- 5e leerjaar secundair onderwijs --- 1e graad secundair onderwijs --- B-stroom --- Frankrijk --- Kaart (geografie) --- Grammatica --- Werkwoordspelling --- 485.2 --- leerboeken --- secundair onderwijs --- 485.24 --- fran485.2 --- Taal en letterkunde; overige talen --- Franse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- fran 485.2 --- didactiek --- didactiek secundair onderwijs - Franse taal en letterkunde --- secundair onderwijs ; Franse taal --- schoolboeken --- Frans ; secundair onderwijs --- didactiek secundair onderwijs - taal en letterkunde overige talen --- #BSCH: vak: Frans --- #SBIB:949.3H5 --- #BUAR:bibl.de Bock --- #gsdb8 --- #C9201 --- #ACA --- Geschiedenis van België: biografieën, memoires --- History of Belgium and Luxembourg --- Geyl, Pieter --- Flanders --- History as a science --- Dutch literature --- Mouvement flamand --- Flemish movement --- Geyl, Pieter, --- 323.13 (493) 1911 : 1927 --- geschiedenis --- Vlaamse Beweging
Choose an application
Het doel van de KANTL is de studie, de beoefening en de bloei van de Nederlandse taal en letteren.
Dutch language --- Dutch literature --- Annuaires --- Jaarboeken --- Koninklijke Academie voor Nederlandse Taal- en Letterkunde --- #TS:KOHU --- 061.22 <058> --- #C2000 --- 630 Taal en letteren. Algemeen --- Closed periodicals --- 068.493 --- General organizations Belgium --- Yearbooks --- Nederlandse taalkunde --- Nederlandse letterkunde --- #TS:KOMA --- #ACA --- E-journals
Listing 1 - 10 of 53 | << page >> |
Sort by
|