Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Law of obligations. Law of contract --- eigendomsrecht --- Law of real property --- zakenrecht --- Belgium --- Condominiums --- Immeubles en copropriété --- Law and legislation --- Droit --- BE / Belgium - België - Belgique --- 347.762 --- 347.23 --- 339.112.0 --- Mandaat. Lastgeving. Vertegenwoordigers. Agentschap. Zakenkantoor. --- Eigendom (recht). --- Particulier vermogen: algemeenheden. --- Immeubles en copropriété --- BE / Belgium - België - Belgique --- Mandaat. Lastgeving. Vertegenwoordigers. Agentschap. Zakenkantoor --- Eigendom (recht) --- Particulier vermogen: algemeenheden
Choose an application
Dans plusieurs États membres de l’Union européenne, des dispositions spécifiques ont été adoptées, en marge du droit de la construction et de la promotion immobilière, pour assurer une protection particulière au consommateur dans le secteur du logement. Pour un juriste européen, cette observation conduit à s’interroger sur les perspectives d’harmonisation du droit de la construction et de la promotion immobilière, puisque la politique de protection des consommateurs constitue désormais une compétence autonome de l’Union européenne. Dans cet ouvrage, l’auteur, après avoir rappelé le contexte de l’harmonisation du droit privé dans le secteur de la construction, exprime sa préférence pour une harmonisation spécifique, limitée – du moins dans un premier temps – au seul secteur résidentiel. Aussi procède-t-il à la comparaison des mesures de protection dont bénéficie le consommateur, en droit de la construction et de la promotion immobilière, dans différents États membres de l’Union européenne ; une attention particulière est portée aux mécanismes d’autorégulation qui, dans certains pays, résident au coeur de l’organisation de la protection du consommateur de la construction. L’auteur analyse l’impact de ces mesures ainsi que leur intégration dans l’acquis communautaire, de manière à pouvoir dégager des principes communs en matière de protection du consommateur européen et à formuler, de lege ferenda, des propositions d’harmonisation. La faisabilité d’une telle harmonisation par le recours à la méthode de corégulation est également analysée et certaines pistes nouvelles sont tracées dans cette perspective. L’ouvrage est issu de la thèse de doctorat en sciences juridiques que l’auteur a soutenue à la Faculté de Droit de l’Université de Liège en 2008. Benoît Kohl est docteur en sciences juridiques de l’Université de Liège et titulaire d’un LL.M. de l’Université de Cambridge. Il est chargé de cours à l’Université de Liège et avocat au Barreau de Bruxelles.
Law of obligations. Law of contract --- European law --- European Union --- Building laws --- Real estate development --- Consumer protection --- Construction --- Promotion immobilière --- Consommateurs --- Law and legislation --- Droit --- Protection --- BE / Belgium - België - Belgique --- EEC / European Union - EU -Europese Unie - Union Européenne - UE --- 347.70 --- 347.450 --- 347.751.0 --- 347.84 --- 339.324 --- 339.112.0 --- 347.45 <4> --- 351.82*7 <4> --- Handelsrecht: algemene werken en handboeken. --- Bijzondere contracten: algemeenheden. --- Verkoop. Afstand. Aankoop (algemeenheden). --- Verbruikersrecht. --- Bescherming van de verbruiker en politiek van het verbruik. --- Particulier vermogen: algemeenheden. --- Bijzondere overeenkomsten --(algemeen)--Europa --- Consumentenrecht--Europa --- 351.82*7 <4> Consumentenrecht--Europa --- Promotion immobilière --- Real estate business --- Europe --- Union européenne --- Handelsrecht: algemene werken en handboeken --- Bijzondere contracten: algemeenheden --- Verkoop. Afstand. Aankoop (algemeenheden) --- Verbruikersrecht --- Bescherming van de verbruiker en politiek van het verbruik --- Particulier vermogen: algemeenheden --- Contrats de construction --- Promoteurs immobiliers --- Responsabilité des constructeurs --- Pays de l'Union européenne
Choose an application
Money. Monetary policy --- AA / International- internationaal --- 311.98 --- 382.242.4 --- 331.162.0 --- 336.208 --- 333.662 --- 333.132 --- 339.112.0 --- 333.645 --- 339.4 --- Bevolking naar de maatschappelijke klasse en stand. Wet van Pareto. --- Eurodollars. Petrodollars. Euro-munten. Euro-uitgiften. --- Geschiedenis van de particuliere financiën: algemeenheden. --- Grondslag, vereffening, inning en controle van de belastingen. Fiscale fraude. Zwartwerk. Parallelle economie. --- Internationale uitgiften van effecten. Euro-uitgiften. --- Investeringsbanken, depositobanken, gemengde banken. --- Particulier vermogen: algemeenheden. --- Speculatie op de beurs. --- Vermogensbeheer. Financiële analyse. Verspreiding van de beleggingsrisico's. --- Investment bankers --- Bankers --- Biography --- Bevolking naar de maatschappelijke klasse en stand. Wet van Pareto --- Geschiedenis van de particuliere financiën: algemeenheden --- Investeringsbanken, depositobanken, gemengde banken --- Speculatie op de beurs --- Internationale uitgiften van effecten. Euro-uitgiften --- Grondslag, vereffening, inning en controle van de belastingen. Fiscale fraude. Zwartwerk. Parallelle economie --- Particulier vermogen: algemeenheden --- Vermogensbeheer. Financiële analyse. Verspreiding van de beleggingsrisico's --- Eurodollars. Petrodollars. Euro-munten. Euro-uitgiften
Choose an application
Lieven Boeve is sinds 2014 directeur-generaal van Katholiek Onderwijs Vlaanderen, de grootste onderwijsspeler in België.Onder zijn impuls werd werden onder meer het pedagogisch project van de katholieke dialoogschool gelanceerd en de inspanning geleverd om scholen beter te laten samenwerken onder 1 bestuur. Stuk voor stuk ambitieuze ideeën die door de ene met lof en de andere op controverse werden onthaald.In dit boek vertelt Boeve op opvallend openhartige wijze over zichzelf en zijn visie op het onderwijs. Hij pleit, geïnspireerd door de christelijke traditie, voor "excellent en genereus" onderwijs in scholen, en ontkracht tegelijk enkele hardnekkige onderwijsmythes. Steeds heeft hij daarbij oog voor de verbindende kracht van de dialoog.Bovenal is Het evangelie volgens Lieven Boeve een uitnodiging om mee te denken. Zowel over de toekomst van het katholieke schoolnetwerk, als die van het onderwijs en de samenleving in het algemeen.Bron: https://www.acco.be/nl-be/items/9789401457545/Het-evangelie-volgens-Lieven-Boeve
371 --- 371.12 --- Katholiek onderwijs ; Vlaanderen --- Onderwijs ; Vlaanderen --- onderwijs - school --- leraars - leraars, statuut --- School management --- onderwijsbeleid --- onderwijsvernieuwing --- 450.4 --- onderwijsvisie --- filosofie --- kwaliteitszorg --- onderwijskunde, onderwijsonderzoek --- 371.058 --- 37 <493-17> --- 371.014 <493-17> --- 371.014 <493-17> Onderwijspolitiek--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- Onderwijspolitiek--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- 37 <493-17> Opvoeding en onderwijs --(algemeen)--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- Opvoeding en onderwijs --(algemeen)--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- 371.058 Bijzonder onderwijs. Confessioneel onderwijs. Particulier onderwijs. Vrij onderwijs. Autonome scholen. Neutraal onderwijs. Particuliere scholen --(bestuur en beheer) --- Bijzonder onderwijs. Confessioneel onderwijs. Particulier onderwijs. Vrij onderwijs. Autonome scholen. Neutraal onderwijs. Particuliere scholen --(bestuur en beheer) --- Onderwijs en maatschappij --- Katholieke dialoogschool --- Kwaliteitszorg --- 37.001 --- 37.001 Filosofie van opvoeding en onderwijs --- Filosofie van opvoeding en onderwijs --- katholiek onderwijs --- onderwijskwaliteit
Choose an application
Encouragé par un discours volontariste, les partenariats public-privé sont, dans leur réalisation concrète, souvent un véritable parcours du combattant où s’enchevêtrent des difficultés tenant notamment au droit des marchés publics, à la fiscalité immobilière et publique, au droit de la concurrence ou encore, à des réglementations relatives aux subventions inadaptées. Le but de cet ouvrage est de rencontrer les principales questions qui se posent aux promoteurs publics et privés qui souhaitent mener à bien un projet immobilier mixte, notamment dans les domaines du logement, des infrastructures touristiques et sportives ou de la revitalisation urbaine. Quelle que soit la technique employée – transaction immobilière, contrat de promotion ou de concession ou encore société mixte –, la préoccupation sera tant d’anticiper les risques contentieux de recours, de requalification, voire de nullité des contrats, que de mettre en place des modalités d’exécution optimums sur les plans fiscal, économique et financier.
Law of real property --- Real estate development --- Public-private sector cooperation --- Promotion immobilière --- Partenariat public-privé --- BPB0906 --- 334.7 --- 35.05 <493> --- Publiek-private samenwerking --- Diverse economische organisatievormen. Particuliere ondernemingen. Semioverheidsbedrijven. Openbare bedrijven. Overheidsbedrijven. Staatsbedrijven. Multinationals. Grootbedrijf. Middenbedrijf. Kleinbedrijf --- Administratief recht--België --- 35.05 <493> Administratief recht--België --- 334.7 Diverse economische organisatievormen. Particuliere ondernemingen. Semioverheidsbedrijven. Openbare bedrijven. Overheidsbedrijven. Staatsbedrijven. Multinationals. Grootbedrijf. Middenbedrijf. Kleinbedrijf --- Promotion immobilière --- Partenariat public-privé --- Law and legislation --- Wallonia (Belgium) --- Fédération Wallonie-Bruxelles --- Juridical aspects --- publiek-private samenwerking --- asociación sectores público y privado --- јавно-приватно партнерство --- обществено - частно партньорство --- parceria público-privado --- partnerstwo publiczno-prywatne --- javno-privatno partnerstvo --- sħubija parastatali --- offentlig-privat partnerskab --- julkis-yksityinen kumppanuus/yhteistyö --- parteneriat publico-privat --- partenariato pubblico-privato --- partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem --- σύμπραξη δημοσίου-ιδιωτικού τομέα --- partneritet publik-privat --- verejno-súkromná spolupráca --- partnerskap mellan den offentliga och den privata sektorn --- public-private partnership --- valsts-privātuzņēmumu partnerība --- јаво-приватно партнерство --- avalik-eraõiguslik seltsing/ühing --- viešojo ir privačiojo sektoriaus partnerystė --- öffentlich-private Partnerschaft --- comhpháirtíocht phríobháideach phoiblí --- javno-zasebno partnerstvo --- állami-magán partnerség --- empresas mistas --- PPP --- VPP --- partnerstvo javnoga i privatnoga sektora --- openbaar-particulier partnerschap --- sociedad público-privada --- ÖPP --- compartecipazione pubblica-privata --- partnerskab mellem den offentlige og den private sektor --- APP --- publiek-particulier partnerschap --- partnerschap overheid — particuliere sector --- συνεταιρισμός (εταιρική σχέση) ιδιωτών-δημοσίου --- PPS --- ППП --- ΣΔΙ --- OPP --- partnerstvo medzi verejným a súkromným sektorom --- partnerství veřejného a soukromého sektoru --- ЈПП --- партнерство меѓу јавниот и приватниот сектор --- spolupráce organizací soukromých s veřejností --- julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyöhanke --- JPP --- Immobilier --- Droit --- Belgique
Choose an application
Het sociaal en economisch belang van sport in onze moderne samenleving is aanzienlijk toegenomen en heeft ervoor gezorgd dat de wetgevende macht zich voor dit verschijnsel is gaan interesseren. Op nationaal, regionaal en internationaal vlak laten tal van politieke instanties (Vlaamse en Franse Gemeenschap, Verenigde Naties, Europese Commissie en Europees Parlement) zich van langsom meer in met de sport. Dit werk bestaat uit twee delen en bespreekt enerzijds het sociaal en anderzijds het fiscaal statuut van de sportbeoefenaar. In het eerste deel dat handelt over het sociaal statuut van de sportbeoefenaar, komen achtereenvolgens de regels aan bod inzake het arbeidsrecht en de sociale zekerheid eigen aan het statuut van sportbeoefenaar, belicht vanuit Europees en Belgisch perspectief. In het tweede deel dat handelt over de directe belastingen die op de sportbeoefenaar van toepassing zijn, worden de beroepsinkomsten en diverse inkomsten van sportbeoefenaars besproken. 1. Statuut en sociaal recht van de sportbeoefenaars - 2. Directe belastingen - Bibliografie
Sports --- Sociaal recht --- Fiscaal recht --- Directe belastingen --- sport. --- droit social. --- droit fiscal. --- impots directs. --- Tax law --- sportclubs --- sportrecht --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- Social law. Labour law --- Belgium --- Athletes --- Sportifs --- Salaries, etc. --- Taxation --- Law and legislation --- Legal status, laws, etc. --- Legal status, laws, etc --- Traitements, indemnités, etc. --- Impôts --- Droit --- sports --- sociaal recht --- fiscaal recht --- directe belastingen --- 351.83 --- 796-05 --- 796 --- 368.4 --- sport --- droit social --- droit fiscal --- impots directs --- arbeidswetgeving - arbeidsrecht - sociaal recht (zie ook 331.16) --- sportbeoefenaars --- sport en spel --- sociale zekerheid - sociale verzekering --- Social aspects --- Sport --- Arbeidsrecht --- Sociale wetgeving --- Fiscaliteit --- Sport. --- Droit social. --- Droit fiscal. --- Impots directs. --- Beroepscategorieën zonder apart sociaal statuut (niet-gerechtelijk, niet-medisch) : Betaalde sportbeoefenaars --- Catégories professionnelles sans statut particulier (non juridiques, non médicales) : Sportifs professionnels --- Technologie --- Voeding --- Maatschappij --- Drank --- Gezondheid
Choose an application
Le principe de précaution est défini par les dictionnaires de droit international public comme l'absence de certitude qui, compte tenu des connaissances scientifiques, ne doit ni faire obstacle à l'adoption de mesures préventives, ni les retarder. Le principe de précaution intervient donc dans des situations de risques. Sur cette base, un Etat peut interdire une activité alors que les conséquences préjudiciables de celle-ci ne sont que suspectées par la communauté scientifique. A travers l'étude de ce principe, c'est la confrontation du droit à l'incertitude scientifique qui est appréhendée et l'influence que peut avoir cette circonstance sur les principes du droit international. L'ouvrage décrit les conditions de déclenchement du régime de précaution,- il présente ensuite le régime juridique applicable en situation de précaution; enfin, il analyse les différends juridiques survenant dans cette situation. L'étude couvre un large champ disciplinaire, traitant naturellement du droit international de l'environnement, mais aussi de questions de protection de la santé, de droit des échanges ou de procédure contentieuse internationale ; une place importante est également accordée au droit européen.
Environmental law --- International law --- Droit international --- Internationaal recht --- Precautionary principle --- Conflict of laws --- Public health laws --- Principe de précaution --- Consommateurs --- Santé publique --- Environnement --- Law and legislation --- Consumer protection --- Droit --- Protection --- Droit international privé --- Environmental risk assessment --- Environmental law, International --- Environmental protection --- AA / International- internationaal --- 341.6 --- V26 - Droit international public - Internationaal publiekrecht --- Arbitrage en internationale rechtspraak. --- Principe de précaution --- Santé publique --- Droit international privé --- Precautionary approach --- Environmental quality management --- Protection of environment --- Environmental sciences --- Applied ecology --- Environmental engineering --- Environmental policy --- Environmental quality --- International environmental law --- Common heritage of mankind (International law) --- Arbitrage en internationale rechtspraak --- Environmental risk assessment - Law and legislation --- Incertitude scientifique --- Droit de l'environnement --- Protection de la santé --- Droit international public --- problème juridique particulier --- principe de précaution
Choose an application
Les partenariats public-privé font, aujourd’hui à juste titre, l’objet de réflexions dans les cercles de décision économiques, politiques et administratifs. En vue de répondre à la demande à la fois des pouvoirs publics et des candidats privés au partenariat, de permettre une approche au cas par cas, aucune réglementation tant régionale, nationale ou européenne n'a été adoptée en vue de mettre en place un régime spécifique aux partenariats public-privé. Cette absence réfléchie de régime spécifique offre une souplesse indispensable à la mise en place des PPPs. Cependant, cette souplesse ne doit pas être interprétée par les pouvoirs publics souhaitant conclure un partenariat comme une invitation à choisir leur partenaire privé sans contrainte aucune. Des règles et principes gouvernent, en effet, le choix du partenaire privé par le partenaire public. Répondant à l’intérêt croissant des pouvoirs publics et des investisseurs privés pour ce nouvel outil de développement des politiques publiques que constitue le PPP, cet ouvrage étudie les règles et principes qui gouvernent le choix du partenaire privé par les pouvoirs publics souhaitant mettre en place un PPP Les praticiens y trouveront une source d'information en vue de préparer, participer ou mettre en place un partenariat public-privé.
Commercial law. Economic law (general) --- Public-private sector cooperation --- Government purchasing --- Partenariat public-privé --- Marchés publics --- Law and legislation --- Droit --- Public contracts --- Relations administration-entreprise privée Betrekkingen tussen overheid en privé-bedrijven --- Action administrative Administratieve actie --- Europe Europa --- BPB0906 --- 351.71 <493> --- Publiek-private samenwerking --- Administratief goederenrecht--België --- 351.71 <493> Administratief goederenrecht--België --- Partenariat public-privé --- Marchés publics --- Private-public partnerships --- Private-public sector cooperation --- Public-private partnerships --- Public-private sector collaboration --- Cooperation --- Government contracts --- Municipal contracts --- Contracts --- Contracting out --- Government procurement --- Procurement, Government --- Public procurement --- Public purchasing --- Purchasing --- Europe --- publiek-private samenwerking --- asociación sectores público y privado --- јавно-приватно партнерство --- обществено - частно партньорство --- parceria público-privado --- partnerstwo publiczno-prywatne --- javno-privatno partnerstvo --- sħubija parastatali --- offentlig-privat partnerskab --- julkis-yksityinen kumppanuus/yhteistyö --- parteneriat publico-privat --- partenariato pubblico-privato --- partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem --- σύμπραξη δημοσίου-ιδιωτικού τομέα --- partneritet publik-privat --- verejno-súkromná spolupráca --- partnerskap mellan den offentliga och den privata sektorn --- public-private partnership --- valsts-privātuzņēmumu partnerība --- јаво-приватно партнерство --- avalik-eraõiguslik seltsing/ühing --- viešojo ir privačiojo sektoriaus partnerystė --- öffentlich-private Partnerschaft --- comhpháirtíocht phríobháideach phoiblí --- javno-zasebno partnerstvo --- állami-magán partnerség --- empresas mistas --- PPP --- VPP --- partnerstvo javnoga i privatnoga sektora --- openbaar-particulier partnerschap --- sociedad público-privada --- ÖPP --- compartecipazione pubblica-privata --- partnerskab mellem den offentlige og den private sektor --- APP --- publiek-particulier partnerschap --- partnerschap overheid — particuliere sector --- συνεταιρισμός (εταιρική σχέση) ιδιωτών-δημοσίου --- PPS --- ППП --- ΣΔΙ --- OPP --- partnerstvo medzi verejným a súkromným sektorom --- partnerství veřejného a soukromého sektoru --- ЈПП --- партнерство меѓу јавниот и приватниот сектор --- spolupráce organizací soukromých s veřejností --- julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyöhanke --- JPP --- Public-private sector cooperation - Belgium --- Public contracts - Belgium --- Government purchasing - Law and legislation - Belgium --- Belgique --- Droit administratif
Choose an application
1. Inleiding. Wet van 26 december 2013 betreffende de invoering van een eenheidsstatuut tussen arbeiders en bedienden inzake de opzeggingstermijnen en de carenzdag en begeleidende maatregelen (B.S. 31.XII.2013, ed. 3). Wet van 3 juli 1978 betreffende de arbeidsovereenkomsten (B.S. 22.VIII.19787, err B.S. 30.VIII.1978). Wet van 3 juli 1978 betreffende de arbeidsovereenkomsten (Uittreksel : Ontslagbepalingen zoals van toepassing voor 1 januari 2014) (BS 22.VIII;1978, err. B.S. 30.VIII.1978). Memorie van toelichting bij het wetsontwerp betreffende de invoering van een eenheidsstatuut. Advies van de Raad van State nr. 54.231/1 van 6 november 2013
Social law. Labour law --- Belgium --- Droit social --- Droit du travail --- Travailleurs --- Personnel --- Droit --- Réforme --- 351.83 --- 331.116.15 --- arbeidsrecht --- sociaal recht --- 351.83 <493> --- Statut unique --- Ouvrier --- Employé --- arbeidswetgeving - arbeidsrecht - sociaal recht (zie ook 331.16) --- arbeidsovereenkomst voor arbeiders en bedienden - eenheidsstatuut --- droit du travail --- droit social --- Arbeidsrecht. Arbeidswetgeving--België --- Eenheidsstatuut --- Sociaal recht --- Arbeider --- Werknemer --- 351.83 <493> Arbeidsrecht. Arbeidswetgeving--België --- Social legislation --- Labor laws and legislation --- Law reform --- PXL-Social Work 2014 --- arbeiders --- bedienden --- fehérgalléros munkavállaló --- empleado --- uslužbenec --- funktionær --- pracownik umysłowy --- ametnik --- punëtor jakë bardhë --- Angestellter --- tarnautojas --- impiegato --- empregado --- pracovník --- υπάλληλος --- службеник --- werknemer --- служител --- pārvaldē strādājošais --- white-collar worker --- ħaddiem mhux manwali --- anställd --- toimihenkilö --- službenik --- administratívny pracovník --- specialist --- protinio darbo atlikėjas --- punëtor jo krahu --- namještenik --- szellemi munkát végző --- darbinieks, kas nestrādā fizisku darbu --- non-manual worker --- nem fizikai dolgozó --- punëtor jakë blu --- delavec --- robotnik --- robotník --- fiziska darba strādnieks --- proizvodni radnik --- радник --- tööline --- Arbeiter --- kékgalléros munkavállaló --- operário --- εργάτης --- arbetare --- работник --- arbejder --- operaio --- arbeider --- darbininkas --- lucrător --- blue-collar worker --- työläinen --- dělník --- obrero --- ħaddiem tal-id --- radnik u proizvodnji --- operario --- fabrieksarbeider --- munkás --- работник во производство --- dělnický kádr --- socialinė teisė --- legjislacion social --- socialret --- социјално право --- prawo socjalne --- diritto sociale --- Sozialrecht --- sotsiaalõigusaktid --- социално право --- sosiaalilainsäädäntö --- socijalno zakonodavstvo --- szociális jogszabályok --- sociālo tiesību akti --- sociallagstiftning --- socialna zakonodaja --- direito social --- социјално законодавство --- legislație socială --- κοινωνικό δίκαιο --- social legislation --- Derecho social --- leġiżlazzjoni soċjali --- sociálna legislatíva --- sociální právo --- sociální zákony --- sociālā likumdošana --- normativa sociale --- szociális jog --- sociale wetgeving --- sociálně-právní legislativa --- κοινωνική νομοθεσία --- législation sociale --- tiesību akti sociālajā jomā --- legislación social --- reglamentación social --- sociallovgivning --- Sozialgesetzgebung --- legislação social --- legislazione sociale --- Beroepscategorieën zonder apart sociaal statuut (niet-gerechtelijk, niet-medisch) : Bedienden --- Beroepscategorieën zonder apart sociaal statuut (niet-gerechtelijk, niet-medisch) : Arbeiders --- Catégories professionnelles sans statut particulier (non juridiques, non médicales) : Employés --- Catégories professionnelles sans statut particulier (non juridiques, non médicales) : Ouvriers --- reachtaíocht shóisialta --- oibrí bóna bháin --- oibrí bóna ghoirm --- Belgique --- Réforme --- Employé
Choose an application
Consumptie en sparen van bejaarden in enkele buitenlandse studies - beschrijving gezinsbudgetenqute 1987-1988 - inkomenssituatie - consumptie van bejaarden - sparen en vermogen - woning als welvaartsindicator - kwalitatieve toekomstverkenning
inkomen --- Age group sociology --- bejaarden --- Belgium --- Bejaarden --- Belgique --- België --- Bevolking --- Economie --- Personnes âgées --- Population --- Sciences sociales --- Sociale wetenschappen --- consumptie --- levensstandaard --- 330.56 --- 336.7 --- Academic collection --- #SBIB:316.8H14 --- #GBIB:CBMER --- #GBIB:IDGP --- C5 --- onderzoeksrapport --- 330.564.2 --- 330.567.2 --- 330.59 --- -053.9 --- $?$92/05 --- Z316.346.3 --- Z++92/05 --- #ECO:01.05:economie demografie --- #ECO:05.01:landen België --- 364.4-053.9 <493> --- 316.346.3-053.9 <493> --- 351.84-053.9 <493> --- 369.5-057.13 <493> --- #A9206A --- Bejaardenproblematiek 312-053.8 --- bejaardenbeleid --- belgie --- AA / International- internationaal --- BE / Belgium - België - Belgique --- 339.325.1 --- 339.311.3 --- 339.112.12 --- 313 --- 339.21 --- 339.112.0 --- 339.311.1 --- 311.94 --- 09.01.a --- 10.02.d --- 339.4 --- 362.6 --- 339 --- Nationaal inkomen. Volksinkomen. Gezinsinkomen. Vermogensstratificatie. Particuliere inkomens en bestedingen. Armoede. Honger --- Geldwezen. Kredietwezen. Bankwezen. Financien. Monetaire econonomie. Beurswezen --- Welzijns- en sociale problemen: bejaarden --- Maatschappelijke organisaties en maatschappelijk leven --- politique des seniors --- belgique --- Evolutie van de consumptie. Budget van de huishoudens. --- Evolutie van het sparen. --- Grondbeleid. Beleid en problematiek van de huisvesting. --- Levenswijze en levensstandaard. Levensminimum. sociale indicatoren (Studiën). --- Ongelijkheid en herverdeling van vermogens en inkomens. Inkomensbeleid. --- Particulier vermogen: algemeenheden. --- Spaarneiging. --- Verdeling van de bevolking naar leeftijd. Veroudering van de bevolking. --- Sociale verzekering ; België ; Algemeen --- Statistieken ; Demografische statistieken --- 336.7 Geldwezen. Kredietwezen. Bankwezen. Financien. Monetaire econonomie. Beurswezen --- 330.56 Nationaal inkomen. Volksinkomen. Gezinsinkomen. Vermogensstratificatie. Particuliere inkomens en bestedingen. Armoede. Honger --- Economic conditions --- 1945 --- -Belgium --- Social conditions --- -Age group sociology --- -consumptie --- Evolutie van de consumptie. Budget van de huishoudens --- Evolutie van het sparen --- Grondbeleid. Beleid en problematiek van de huisvesting --- Levenswijze en levensstandaard. Levensminimum. sociale indicatoren (Studiën) --- Ongelijkheid en herverdeling van vermogens en inkomens. Inkomensbeleid --- Particulier vermogen: algemeenheden --- Spaarneiging --- Verdeling van de bevolking naar leeftijd. Veroudering van de bevolking
Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|