Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Product strategy --- Mediaplanning --- Reclame --- Sluikreclame --- 658.82 --- Sales promotion --- Mediaplanning. --- Reclame. --- Sluikreclame. --- 658.82 Sales promotion
Choose an application
mediaplanning --- Journalism --- Mass communications --- Massamedia --- reclame --- #A9912A --- #KVHA:Media --- #KVHA:Teksttypologie; Nederlands --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:Persbeleid --- #KVHA:Perscontacten --- #KVHA:Journalistiek --- 659.3 --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- 659 --- Mediaplanning --- Reclame --- Reclamestrategieën --- Creativiteit --- Communicatiestrategieën --- Reclamestrategie --- Communicatiestrategie --- Musiceren
Choose an application
'Marketingcommunicatie' geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix zoals adverteren, public relations, sponsoring, verkoopacties, direct marketing, winkelcommunicatie, vakbeurzen, persoonlijke verkoop en internet. Het boek beschrijft hoe bedrijven omgaan met aspecten als branding,internet en crossculturele marketingcommunicatie. Daarnaast bevat het voorbeelden uit de praktijk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. Deze vierde editie van 'Marketingcommunicatie' is voorzien van diverse nieuwe cases over onder andere Barack Obama, Mars, Twitter en Pampers in samenwerking met Unicef. Daarnaast is een nieuw hoofdstuk opgenomen over ethische kwesties in marketingcommunicatie. 'Marketingcommunicatie' is geschreven voor studenten aan opleidingen die te maken hebben met marketingcommunicatie. Tevens is het geschikt voor marketingprofessionals.
Marketing --- Communicatie. --- verkoop --- merken --- marketingcommunicatie --- internationale communicatie --- sponsoring --- reclame --- PR (public relations) --- Mass communications --- Applied marketing --- Toegepaste marketing --- Massacommunicatie --- 658.8 --- #SBIB:309H2812 --- 658.88 --- MA 2015-2016 --- 659.3 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- OO Marketingcommunicatie --- Marketingcommunicatie --- Communicatie --- Communicatiemix --- Reclame --- Public relations --- Sponsoring (alle aspecten) --- Mediaplanning --- 431 --- marketing --- bedrijfscommunicatie --- opleiding management --- formation management
Choose an application
Media. --- Pers. --- Persberichten. --- Radio. --- Televisie. --- persconferenties --- persberichten --- mediagebruik --- Mass communications --- Mediarelaties --- Media --- Mediabereik --- Mediaplanning --- Persberichten --- Interviews --- Publiciteit --- #ECO:04.03:sectoren communicatie --- #ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- #A9704A --- Message Boodschap --- Médias Media --- Presse Pers --- Radio Radio --- Télévision Televisie --- Interviews Interviews --- Publicité Adverteren --- #KVHA:Media --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Interviewen; Nederlands --- #KVHA:Communicatie --- 659.3 --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mediarelatie --- Persbericht --- Interview --- Etalage
Choose an application
'Happy Profit' wil de negatieve spanning rond winst en groei wegnemen en ziet de uitdagingen van de wereld als een enorme opportuniteit voor succesvolle merken en bedrijven. Als CEO's en marketeers erin slagen om anders te leren kijken naar de wereld om ons heen, dan dienen er zich ongelooflijke groeimogelijkheden aan om winst ook duurzaam te maken.Bron : http://www.managementboek.nl
Applied marketing --- Microeconomics --- merken --- Business policy --- merkimago --- veranderingsmanagement --- winst --- Management --- Handbooks, manuals, etc. --- Profit --- PXL-Business 2014 --- marketing-communicatie-strategie --- innovatie --- leiderschap --- Duurzaam ondernemen --- Winst --- Economische ontwikkeling --- Merkstrategieën --- Managementethiek --- Marketing --- Ethisch ondernemen --- #SBIB:309H2811 --- 65.012.4 --- Management strategie beleid change verandering --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Reclame: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren (bedrijfstak, media, mediaplanning) --- Merkstrategie --- Ondernemingsethiek --- Financiewezen --- Ethiek --- Duurzaamheid
Choose an application
Digital marketing like a PRO is een makkelijk te volgen stappenplan om je marketing via alle digitale kanalen te optimaliseren. Boordevol informatie en voorbeelden om tot succes te komen, vrij van inhoudsloze paginavulling, zodat je direct met het boek aan de slag kan.Zowel voor de minder ervaren marketeer als de professional die zijn skills wilt boosten en updaten: dit handboek digitale marketing helpt je jouw marketingdoelen te bereiken.Bron : http://www.lannoo.be
Digitale marketing. --- Marketing --- marketing --- 528.52 --- websites --- webdesign --- marketingstrategie --- mediaplanning --- virtuele realiteit --- Artificial intelligence --- internet - ontwerpen, programmeren en beheren van internetsites --- Marketing digital. --- Marketing digital --- PXL-Music 2018 --- muziekmanagement --- muziekmarketing --- digitale marketing --- Marketing : communicatiestrategieën --- Digitalisering --- Mediakunde --- 658.8 --- Online marketing --- Social media --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Virale marketing --- Sociale netwerken --- Marketingstrategieën --- Auditing --- Branding --- Marketingplanning --- Artificial intelligence - AI --- Sociaal netwerk --- Marketingstrategie --- Audit --- Onlinemarketing --- Marketing information systems --- Computer architecture. Operating systems --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- branding --- social media
Choose an application
This text offers a comprehensive introduction to the theory and practice of e-business and e-commerce management. The author, Dave Chaffey, brings his trademarks of authority, clarity of expression and teaching expertise to bear on a subject in which he actively lectures and consults. Popular for its cutting-edge and contemporary coverage, this text offers an international approach and a good balance between the technical and managerial topics of central importance to developing an understanding of this subject. Developed for students studying e-business or e-commerce at undergraduate or postgraduate level, and also used by many business managers, this is the essential text to keep pace with technology, strategy and implementation.
Production management --- e-commerce --- Organization theory --- Distribution strategy --- Planning (firm) --- bedrijfseconomie --- e-business --- bedrijfsbeleid --- Commerce électronique --- Marketing sur Internet --- Gestion d'entreprise --- Entreprises --- Réseaux d'ordinateurs --- Electronic commerce. --- Business enterprises --- E-commerce --- Computer networks. --- E-commerce. --- Electronic commerce --- #SBIB:309H2811 --- #SBIB:309H1713 --- Cybercommerce --- E-business --- E-tailing --- eBusiness --- eCommerce --- Electronic business --- Internet commerce --- Internet retailing --- Online commerce --- Web retailing --- Commerce --- Information superhighway --- Computer networks --- Reclame: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren (bedrijfstak, media, mediaplanning) --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Commerce électronique. --- Marketing sur Internet. --- Gestion d'entreprise. --- Réseaux d'ordinateurs.
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|