Listing 1 - 7 of 7
Sort by
Branded entertainment: product placement & brand strategy in the entertainment business
Author:
ISBN: 0749449403 9780749449407 9786610869619 1280869615 0749451432 Year: 2007 Publisher: London Kogan Page

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketingcommunicatie
Authors: --- ---
ISBN: 9789043019378 Year: 2012 Publisher: Amsterdam Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Marketingcommunicatie' geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix zoals adverteren, public relations, sponsoring, verkoopacties, direct marketing, winkelcommunicatie, vakbeurzen, persoonlijke verkoop en internet. Het boek beschrijft hoe bedrijven omgaan met aspecten als branding,internet en crossculturele marketingcommunicatie. Daarnaast bevat het voorbeelden uit de praktijk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. Deze vierde editie van 'Marketingcommunicatie' is voorzien van diverse nieuwe cases over onder andere Barack Obama, Mars, Twitter en Pampers in samenwerking met Unicef. Daarnaast is een nieuw hoofdstuk opgenomen over ethische kwesties in marketingcommunicatie. 'Marketingcommunicatie' is geschreven voor studenten aan opleidingen die te maken hebben met marketingcommunicatie. Tevens is het geschikt voor marketingprofessionals.


Book
Happy profit : ga voor winst en wees er trots op
Author:
ISBN: 9789082234602 9082234602 Year: 2014 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Happy Profit' wil de negatieve spanning rond winst en groei wegnemen en ziet de uitdagingen van de wereld als een enorme opportuniteit voor succesvolle merken en bedrijven. Als CEO's en marketeers erin slagen om anders te leren kijken naar de wereld om ons heen, dan dienen er zich ongelooflijke groeimogelijkheden aan om winst ook duurzaam te maken.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Digital marketing like a pro
Author:
ISBN: 9789401453714 9401453713 Year: 2018 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Digital marketing like a PRO is een makkelijk te volgen stappenplan om je marketing via alle digitale kanalen te optimaliseren. Boordevol informatie en voorbeelden om tot succes te komen, vrij van inhoudsloze paginavulling, zodat je direct met het boek aan de slag kan.Zowel voor de minder ervaren marketeer als de professional die zijn skills wilt boosten en updaten: dit handboek digitale marketing helpt je jouw marketingdoelen te bereiken.Bron : http://www.lannoo.be


Book
Digital business and e-commerce management : strategy, implementation and practice
Author:
ISBN: 9780273786542 0273786547 0273786571 9780273786573 1787644189 Year: 2015 Publisher: Harlow Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This text offers a comprehensive introduction to the theory and practice of e-business and e-commerce management. The author, Dave Chaffey, brings his trademarks of authority, clarity of expression and teaching expertise to bear on a subject in which he actively lectures and consults.   Popular for its cutting-edge and contemporary coverage, this text offers an international approach and a good balance between the technical and managerial topics of central importance to developing an understanding of this subject.     Developed for students studying e-business or e-commerce at undergraduate or postgraduate level, and also used by many business managers, this is the essential text to keep pace with technology, strategy and implementation.

Listing 1 - 7 of 7
Sort by