Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Het boek geeft stapsgewijs aan waar een communicatiemanager mee te maken krijgt bij het nadenken over en het maken van een multimediaproductie. De auteurs geven antwoord op de meest gestelde vragen over multimediasystemen, distributie van gegevens, interactieve communicatie en het ontwerpen van een aansprekend concept, een begrijpelijke interactiestructuur en een aantrekkelijke gebruikersinterface.
Audiovisual methods --- multimedia --- Computer. Automation --- communicatiemanagement --- Mass communications --- #A9901A --- Multimédia Multimedia --- Information (gestion) Informatie (management) --- Communication de données Datacommunicatie --- Interactivité Interactieve media --- #KVHA:Communicatie --- #KVHA:Multimedia --- 371.333 --- 681.3*H51 --- 659.3 --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- 681.3*H51 Multimedia information systems: audio input/output, video, hypertext navigation --- Multimedia information systems: audio input/output, video, hypertext navigation --- 371.333 Audiovisuele leermiddelen --- Audiovisuele leermiddelen --- Multimedia --- Communicatie --- Media --- Interactiviteit
Choose an application
'Leren en onderwijzen' is een integrale methode algemene didactiek. Sinds de vijfde herziene editie (2006) deden zich in het onderzoeks- en onderwijsveld verschuivingen voor die het noodzakelijk maakten een aantal hoofdstukken te herschrijven en up-to-date te brengen. Maar ook de sterk wijzigende maatschappelijke context en technologische evolutie waarin het onderwijs zich bevindt, maakt dat een aantal vernieuwingen zich opdrong. Deze herziene editie sluit aan bij de basiscompetenties en de beroepsprofielen van het lerarenberoep. Het biedt ook de mogelijkheid een aantal belangrijke basiscompetenties te behalen om later uiteindelijk het gewenste beroepsprofiel te bereiken
Apprentissage Leerproces --- Contenu (formation) Inhoud (opleiding) --- Didactique Didactiek --- Evaluation Evaluatie --- Formateurs Opleiders --- Matériel didactique Leermiddelen --- Multimédia Multimedia --- Objectifs (formation) Doelstellingen (opleiding) --- Tests Tests --- #KVHB:Didactiek --- didactiek --- didactische werkvormen --- lerarenopleiding --- 454 --- evaluatie --- leren --- onderwijskunde --- werkvormen --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Didactische werkvormen --- Lerarenopleiding --- didactisch proces --- onderwijs --- Didactiek --- Leren --- Leerinhouden --- Didactische beginsituatie --- Evaluatie --- Leerdoelen --- 371.3 --- 370.02 --- 691 --- 000.1 --- OF 3 2018-2019 --- MA 2018-2019 --- Didactiek; algemeen --- Pedagogie en didactiek --- Algemene werken --- OO Leren en onderwijzen --- Didactiek. --- Didactics --- OF 3 2017-2018 --- MA 2017-2018 --- PHL-Education 12 --- Onderwijs --- Doelen --- Doelstelling --- Leerinhoud --- Didactische werkvorm --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Samenvatting: In dit boek worden de doelstellingen van Leren en Onderwijzen duidelijk geformuleerd en worden telkens beheersingstaken aangeboden om die doelstellingen in te oefenen.
Lerarenopleiding --- algemeen. --- Didactiek. --- Algemeen. --- Audiovisuele media --- Evaluatietechnieken --- Onderwijs. --- Teaching --- didactiek --- leren --- leerplannen --- Objectives of teaching --- Didactics --- leerdoelen --- 371 --- #gsdbP --- Didactique Didactiek --- Enseignement Onderwijs --- Evaluation Evaluatie --- Matériel didactique Leermiddelen --- Multimédia Multimedia --- Objectifs (formation) Doelstellingen (opleiding) --- #KVHB:Didactiek --- 454 --- onderwijskunde --- didactiek : algemeen (ler) --- 371 Onderwijs. Schoolwezen --- Onderwijs. Schoolwezen --- #SBIB:37H0 --- 454 ) Didactiek - algemeen --- procesgericht onderwijs --- productgericht onderwijs --- Pedagogie --- Didactiek --- Didactische werkvormen --- Doelstellingen --- Evaluatie --- Media --- beheersingsleren --- didactische werkvormen --- doelstellingen --- evaluatie --- excursies --- gespreksvormen --- groepsdynamica --- huistaken --- individualiserende werkvormen --- leerinhouden --- lesvoorbereidingen --- onderwijsmedia --- praktijkleren --- projectmethode --- Didactiek; algemeen --- #SBIB:316.334.1O320 --- #SBIB:316.334.1O440 --- Doelen en functies van onderwijstypes, schoolsystemen: algemeen --- Onderwijsgedrag: algemeen --- 37.02 --- 371.3 --- Didactische beginsituatie --- Leerdoelen --- Leerinhouden --- Leren --- Onderwijs --- Inleidingen --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Lerarenopleiding --- Algemeen. --- Naslagwerken. --- Teaching --- Educational psychology --- Sociology of education --- Initial didactic situation --- Teaching aids --- Didactics of Dutch --- School management --- Didactic evaluation --- Didactics --- Kindergarten --- Netherlands --- Technical, artistic and vocational education --- 371 <03> --- #A0105A --- #A9901A --- 720 Onderwijs --- Formation (entreprises) Vorming (bedrijven) --- #KVHB:Onderwijs --- 450 --- Basisonderwijs --- Bedrijfsopleiding --- Beroepsopleidingen --- Hoger onderwijs --- Nederland --- Onderwijs --- Onderwijsbegeleiding --- Onderwijskunde --- Secundair onderwijs --- Universitair onderwijs --- Documentatiemap --- evaluatie --- kwaliteitszorg --- leerlingen --- leren --- onderwijs --- onderwijsmiddelen --- onderwijsverandering --- onderwijzen --- schoolorganisatie --- 371 <03> Onderwijs. Schoolwezen--Naslagwerken. Referentiewerken --- Onderwijs. Schoolwezen--Naslagwerken. Referentiewerken --- Onderwijs; algemeen --- (zie ook: teleonderwijs) --- Contains audio-visual material --- #gsdbP --- Academic collection --- #A0006A --- 700 Pedagogie --- Apprentissage Leerproces --- #KVHB:Onderwijspsychologie --- #KVHB:Studiebegeleiding --- #KVHB:Leerlingbegeleiding --- Enseignement Onderwijs --- #A0203A --- 098 Bedrijfskunde --- Qualité Kwaliteitszorg --- #A0010A --- 741 Schoolorganisatie --- Organisation scolaire Schoolinrichting --- #PBIB:2004.1 --- #KVHB:Nederlands voor anderstaligen --- #KVHB:Tweetaligheid --- Cours de langue (néerlandais) Taalcursus (Nederlands) --- Langue néerlandaise Nederlandse taal --- #PBIB:1999.2 --- 742 Scholieren en studenten --- #KVHB:ICT --- Multimédia Multimedia --- Matériel didactique Leermiddelen --- Jeux Spelen --- #A0107A --- Autonomie --- Deregulering --- Leerprocessen --- Maatschappij --- Onderwijsbeleid --- Onderwijssociologie --- Studieresultaten --- Vlaanderen --- #PBIB:2003.1 --- #KVHB:Didactiek --- Enseignants Leerkrachten --- #PBIB:2000.2 --- Didactique Didactiek --- Méthodes d'enseignement Onderwijsmethoden --- #PBIB:2000.1 --- #A0201A --- Onderwijsorganisatie --- Lager onderwijs --- Bedrijfsopleidingen --- #A0103A --- 733 Onderwijsbegeleiding, onderwijsinspectie --- Evaluation Evaluatie --- #PBIB:2003.3 --- #KVHB:Lager onderwijs --- #KVHB:Kleuteronderwijs --- #KVHB:Kinderopvang --- #KVHB:Beroepsonderwijs --- Pays-Bas Nederland --- Academisch onderwijs --- Beroepsopleiding --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Literatuur
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|