Listing 1 - 10 of 78 << page
of 8
>>
Sort by

Periodical
Cicero : Vaktijdschrift voor grafische communicatie.
ISSN: 07728239 Publisher: Antwerpen Mema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
Annual of advertising, editorial and television art and design.
Author:
ISSN: 07352026 ISBN: 082306199X Publisher: New York (N.Y.) : Art directors club of New York,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Cutting edge advertising : how to create the world's best print for brands in the 21st century
Author:
ISBN: 013012897X Year: 1999 Publisher: Singapore Prentice Hall


Book
Emoties en reclame : de rol van emoties bij reclameplanning
Author:
ISBN: 9020717960 Year: 1988 Publisher: Leiden H.E. Stenfert Kroese

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Piet Zwart 1885-1977.
Author:
ISBN: 9060125444 Year: 1982 Publisher: Amsterdam Van Gennep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Schenking Moniek Bucquoye


Book
Consumentengedrag : Een sociaal-wetenschappelijke benadering.
Author:
ISBN: 9051896905 Year: 1997 Publisher: Utrecht Lemma


Periodical
Creative Review.
Authors: ---
ISSN: 02621037 Year: 1980 Publisher: London Centaur Communications

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Aims to inspire, inform and stimulate debate among our readers in graphic design, advertising, digital media, illustration, photography and all other fields of visual communication worldwide.


Periodical
Eye : the international review of graphic design.
Author:
ISSN: 0960779X 21878935 Year: 1991 Publisher: London Wordsearch

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Eye, the international review of graphic design, is a quarterly printed magazine about graphic design and visual culture


Book
De reclame voorbij: het consumptie-communicatie universum
Author:
ISBN: 9052400083 Year: 1995 Publisher: Antwerpen Hadewijch


Book
Mediacreativiteit aan de top van de piramide.
Author:
ISBN: 9034109380 Year: 1996 Publisher: Deurne : MIM,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Mediacreativiteit in reclame is een slecht gekend begrip en dit boek wil daaraan verhelpen. In het eerste deel beschrijft de auteur zijn visie op de rol van de reclamebureaus en de aankoopcentrales in het mediagebeuren. Hij wijst op de sterke en de zwakkekanten van beide partijen en probeert op die manier de grondslag te leggen voor een creatievere mediareflectie in iedere reclamecampagne. In het tweede deel geeft de auteur een beschrijving met illustratie van verschillende campagnes waaraan hij heeft deelgenomen en waarin zijn perssonlijke inbreng inzake het creatieve gebruik van de media zichtbaar is.

Listing 1 - 10 of 78 << page
of 8
>>
Sort by