Listing 1 - 10 of 90 << page
of 9
>>
Sort by

Object
Munt uit Graecia Syria.
Publisher: Syria : s.n.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The Cistophori of Hadrian
Authors: ---
ISBN: 0897221818 9780897221818 Year: 1980 Volume: vol 15

Hadrian : the restless emperor
Author:
ISBN: 0415228123 Year: 2000 Volume: *5 Publisher: London : Routledge,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Sabina Augusta : an imperial journey
Author:
ISBN: 9780190250997 0190250992 0190251018 0190875410 0190875429 Year: 2018 Publisher: New York (N.Y.) : Oxford university press,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

"Sabina Augusta : an Imperial Journey synthesizes the textual and (massive) material evidence on the empress Sabina (born ca. 85--died ca. 137). The book traces the development of Sabina's partnership with her husband, the emperor Hadrian (reigned 117-138), and shows the vital importance of the empress for Hadrian's own aspirations" --


Book
Beleggingsinstellingen nader belicht
Authors: ---
ISBN: 9026836244 Year: 2000 Publisher: Deventer Kluwer


Book
Cool ! : winst door belevenismarketing
Author:
ISBN: 9789043015899 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Business-to-businessmarketing
Authors: --- ---
ISBN: 9789043011310 9043011312 Year: 2006 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Belangrijke peilers van dit helder opgezette boek over business-to-businessmarketing zijn ten eerste de relaties en communicatie tussen organisaties en ten tweede de invloed van informatiesystemen en technologie (IST) op de prestaties van bedrijven. Business-to-businessmarketing geeft de student inzicht in de belangrijkste IST-concepten en de implementatie van deze technologieën. Aan de hand van praktische voorbeelden wordt duidelijk uitgelegd hoe marketingactiviteiten effectiever en efficiënter kunnen worden uitgevoerd. Het boek is voorzien van verschillende didactische elementen. Naast doelstellingen, discussievragen en samenvattingen geeft het boek de nodige voorbeelden en cases. Hierdoor is het een prettig leerboek voor marketingstudenten, maar ook voor studenten uit andere richtingen die in hun werk (zijdelings) met business-to-businessmarketing te maken zullen krijgen.


Periodical
Tijdschrift voor marketing
Author:
ISSN: 01651439 Year: 1967 Publisher: Den Haag

Listing 1 - 10 of 90 << page
of 9
>>
Sort by