Listing 1 - 10 of 28 << page
of 3
>>
Sort by

Book
IT management in the digital age : a roadmap for the IT Department of the future
Authors: ---
ISBN: 9783319961866 Year: 2019 Publisher: Cham : Springer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This book examines the massive changes currently taking place in the business world and commonly known under the label “digitalization.” In addition, it describes the significant impacts of technological innovations on processes, products, services and business models. The digital transformation resulting from these developments leads to disruption for many enterprises and industries. While for many years, IT departments mainly concentrated on fulfilling the requirements of business departments effectively and efficiently by means of high-quality IT services and operations, today’s IT departments are increasingly expected to actively co-design and co-create the enterprise. This book describes how information technology enables innovation for businesses, and how IT departments can proactively and in a timely manner collaborate with the business departments of their corporation to leverage these innovations. It also delineates the implications of digitalization for the structures, processes and people in today’s IT departments. IT leaders and managers who are responsible for corporate IT, as well as practice-oriented researchers, will find valuable inspirations and guidance in this book, the central mission of which is to encourage and enable a more proactive role for IT in the digital transformation processes. "This book demonstrates the impact of digital transformation on IT organizations and their management. It also presents potential risks for technology availability, security and data protection. The authors develop a vision of what IT management should look like in ten years if it is to continue playing an important role in the company. The book seeks to motivate IT executives and managers with IT responsibility to actively adapt their thinking and their IT organizations before they are forced to react to external pressure. Definitely worth reading!" Sven Kreimendahl, Director Business Technology Services, Campana & Schott.


Book
5G : de ruggengraat van onze toekomst
Author:
ISBN: 9789463372084 Year: 2020 Publisher: Kalmthout Pelckmans Pro

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

5G belooft dé infrastructuur van de toekomst te worden. Zo zou de nieuwe, vijfde generatie van mobiel internet tot honderd keer sneller zijn dan 4G, en zal het een platform bieden waarop nieuwe technologie steunt. De meest innovatieve zaken, van operaties op afstand tot zelfrijdende auto's, zullen via 5G mogelijk worden.Maar ons mobiel internet wordt ook steeds meer een kritieke infrastructuur, waarrond heel wat conflicten ontstaan. Vandaag zijn we bang dat de Chinezen ons afluisteren aan de hand van 5G, dat de straling ervan ons kanker bezorgt, dat 5G te traag wordt uitgerold in ons land en zelfs dat het onze bedrijven zal doen sluiten.Daarom neemt Tom Cassauwers de lezer mee op een rondreis doorheen de wereld van 5G. Hij kijkt welke zorgen terecht zijn en waar de hype ligt. Hij neemt lezers mee naar de kantoren van Huawei, maar ook naar anti-5G-betogingen in Zwitserland. Hij werpt een blik op 5G vanuit het perspectief van toppolitici en van telecomexecutives, van harde tegenstanders, hardcore believers en ervaren wetenschappers. Dit boek toont aan waarom onze digitale infrastructuur steeds belangrijker wordt. Het legt op toegankelijke wijze uit waarom we allemaal, als burgers, politici, ondernemers en wetenschappers, meer aandacht moeten besteden aan hoe we verbonden zijn. 5G is cruciale lectuur voor eenieder die bezig is met onze technologische toekomst.Bron : http://www.bol.com

Organizational change and redesign : ideas and insights for improving performance
Authors: ---
ISBN: 0195101154 Year: 1995 Publisher: New York (N.Y.): Oxford university press


Book
Savoir communiquer pour être plus efficace dans son travail
Author:
ISBN: 2040188452 2893150233 9782893150239 9782040188450 Year: 1989 Publisher: Paris : Bordas Dunod ; Bopré,


Book
Huisstijlmanagement: de verankering van de huisstijl in de organisatie
Author:
ISBN: 9014064780 Year: 2000 Publisher: Alphen aan den Rijn Samson


Book
Customer relationship management.
Authors: ---
ISBN: 9052614164 Year: 2002 Publisher: Schoonhoven Academic service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Door de grote hoeveelheid aanbieders is het tegenwoordig lastig om klanten te binden. Het is voor de continuïteit van bedrijven echter wel van groot belang klanten te werven en te behouden. Customer Relationship Management is voor de hedendaagse manager het beste wapen om deze klanten te binden. Dankzij CRM krijgt u direct beschikking over het ultieme voordeel, te weten klantinformatie, waarbij gegevens worden omgezet in informatie die weer een bevredigende reactie oplevert voor de klant. (Bron: covertekst)

Listing 1 - 10 of 28 << page
of 3
>>
Sort by