Narrow your search
Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Consumentengedrag : een sociaal-wetenschappelijke benadering
Authors: ---
ISBN: 9051896905 Year: 1997 Publisher: Utrecht Lemma


Book
Marketingcommunicatiestrategie: reclame, public relations, sponsoring, promoties, directmarketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen, tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie
Authors: ---
ISBN: 9020733338 9789020733334 Year: 2006 Publisher: Houten Stenfert Kroese

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het boek is hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk. Centraal staat het geïntegreerde marketingcommunicatieplan. Na een inleiding in het vakgebied komen systematisch alle marketingcommunicatie-instrumenten en de bijbehorende media aan bod. Vervolgens leert men een afgewogen mix samen te stellen. Naast reclame worden sponsoring, PR, promoties, direct marketing, persoonlijke verkoop en winkelcommunicatie besproken, waarbij het belang van sterke merken een terugkerend thema is.Nieuw is de website www.marketingcommunicatiestrategie.noordhoff.nl waarmee studenten zelfstandig aan het werk kunnen. De site biedt multiplechoicevragen, een voorbeeld-marketingcommunicatieplan, een voorbeeldbriefing, opdrachten over financiële aspecten, PGO-opdrachten en de figuren uit het boek in PowerPoint.In ontwikkeling is een managementgame die aansluit op het boek


Book
Schemata : informatieverwerking, beinvloedingsprocessen en reclame.
Authors: ---
ISBN: 9072512030 Year: 1989 Publisher: Amsterdam : VEA,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing-communicatiestrategie : reclame, public relations, sponsoring, promoties, direct-marketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen, tentoonstellingen, geïntegreerde communicatie.
Authors: ---
ISBN: 9020728571 Year: 1998 Publisher: Houten : Educatieve partners Nederland,


Book
Marketing-communicatiestrategie : reclame, public relations, sponsoring, promoties ...
Authors: --- ---
ISBN: 902072312X Year: 1993 Publisher: Zaventem Stenfert Kroese [H.E.]


Dissertation
Consumer choice behavior : an information-processing approach.
Authors: ---
Year: 1977 Publisher: Tilburg : s.n.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Consumentenvertrouwen en -verwachtingen in een periode van recessie
Authors: ---
Year: 1980 Publisher: Rotterdam : Erasmus universiteit,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by