Listing 1 - 6 of 6
Sort by

Book
Projectbeheer en fondsenwerving voor het cultureel erfgoed praktijkgids.
Author:
ISBN: 9051302967 9789051302967 Year: 1999 Publisher: Brussel,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Leidraad voor individuele initiatiefnemers en verenigingen, vrijwilligers en professionelen die projecten organiseren rond onroerend of roerend cultureel erfgoed. De gids gaat in op het algemene beheer van zo'n project en vooral op de fondsenwerving. Hoe stel je een goede ploeg samen? Hoe begin je aan de planning en het beheer van een project én van een budget? Hoe werkt sponsoring? Welke regels gelden bij dit alles? Dit handige werkinstrument probeert antwoorden te formuleren.


Book
Omnichannel in retail : het antwoord op e-commerce
Author:
ISBN: 9789401416702 Year: 2014 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Koopgedrag vandaag is enerzijds versnipperd: meer merken, meer kanalen om te shoppen. Anderzijds is de consument ook 24/7 bereikbaar als klant. Hoe maakt u uw merk of winkel in deze situatie onmisbaar?Het internet schudt het koopgedrag van de consument drastisch door elkaar. Hij kiest en koopt steeds vaker online. Om relevant te zijn en te blijven is het cruciaal dat u uw klant grondig kent. U moet goed weten wat zijn emotionele en rationele wensen zijn. Bovendien moet u hem de juiste toegevoegde waarde bieden op het juiste moment.Dit boek schetst hoe retailers en merkartikelfabrikanten met deze ontwikkelingen dienen om te gaan. Het reikt heldere modellen en checklists aan die managers gidsen in hun zoektocht naar een juist antwoord op maat van het eigen bedrijf en de eigen sector.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Retail : de digitale hysterie voorbij : ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant
Author:
ISBN: 9789492873002 9492873001 Year: 2018 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan. Bron : http://www.bol.com


Dissertation
Onderzoek naar massamediainhoud en naar marktpositionering van produkten met behulp van de semiotische analyse
Authors: ---
Year: 1987

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Dissertation
Uit de taal van het landbouwbedrijf in zestien Westbrabantse plaatsen en een aangrenzende Oostvlaamse plaats
Authors: ---
Year: 1985

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Europortuniteit : België aan de vooravond van 1992
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9090026479 Year: 1988 Publisher: Antwerpen : Maklu,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Listing 1 - 6 of 6
Sort by