Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Cd-rom bij het gelijknamige boek. Uitgangspunten van dit boek zijn analyse en ontwerpen, UML en objectgeoriënteerde concepten, zonder daarbij de taal java en algoritmiek uit het oog te verliezen. (Bron: covertekst)
Programmeertalen: Java --- Java --- OOP --- BlueJ --- 681.3*D2 --- 681.3*D23 --- 681.3*D32 --- 681.3*D26 --- object-gericht programmeren --- programmeren --- 004.652.5 --- Java (programmeertaal) --- objectgeoriënteerd programmeren (OO-programmeren) --- 050581.jpg --- 062774.jpg --- 681.3*D26 Programming environments: interactive (Software engineering) --- Programming environments: interactive (Software engineering) --- 681.3*D32 language classifications: applicative languages; data-flow languages; design languages; extensible languages; macro and assembly languages; nonprocedural languages; specialized application and very high-level languages (Programminglanguages) --- language classifications: applicative languages; data-flow languages; design languages; extensible languages; macro and assembly languages; nonprocedural languages; specialized application and very high-level languages (Programminglanguages) --- 681.3*D23 Coding: pretty printers; program editors; reentrant code; standards (Softwareengineering) --- Coding: pretty printers; program editors; reentrant code; standards (Softwareengineering) --- 681.3*D2 Software engineering: protection mechanisms; standards--See also {681.3*K63}; {681.3*K51} --- Software engineering: protection mechanisms; standards--See also {681.3*K63}; {681.3*K51} --- Objectgeoriënteerd gegevensmodel --- Contains audio-visual material
Choose an application
Choose an application
In de boek leer je hoe je grafische computerprogramma's programmeert met behulp van de programmeertaal Java en de ontwikkelomgeving Greenfoot. Het boek heeft een praktische insteek : je begint direct met eenvoudige oefeningen, zoals het maken van een interactief spel of een simulatie. Tegelijkertijd leer je belangrijke onderliggende programmeerprincipes. Door zelf te experimenteren leer je al doende objectgeoriënteerd programmeren. Het boek is geschikt voor zelfstudie. (Bron: covertekst)
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|