Listing 1 - 10 of 421 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Audiovisual methods --- onderwijsleermiddelen --- Enseignement --- Onderwijs --- schoolboeken --- Pedagogiek en onderwijskunde --- didactische principes --- didactische principes. --- Didactische principes.
Choose an application
onderwijs --- Educational psychology --- didactiek --- Enseignement --- Onderwijs --- Opvoedkunde --- Pédagogie --- pedagogie --- Academic collection --- #SBIB:37H0 --- 37 --- Pedagogie --- Pedagogiek en onderwijskunde --- didactische principes --- didactische principes. --- Didactische principes.
Choose an application
433 --- opvoeding --- straffen --- 433.1 --- Opvoeding (Pedagogie) --- Straffen --- straffen (ler) --- opvoeding in de praktijk --- Opvoedingsstijlen --- Pedagogiek en onderwijskunde --- didactische principes --- didactische principes. --- Didactische principes.
Choose an application
Lerarenopleiding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- algemeen --- didactische principes --- 481.7 --- Docentenbegeleiding --- pedagogisch hoger onderwijs --- De leraar en zijn opleiding --- algemeen. --- didactische principes. --- Algemeen. --- Didactische principes.
Choose an application
Developmental psychology --- Achievement motivation --- #GBIB:IDGP --- #GSDBP --- Performance motivation --- Educational psychology --- Motivation (Psychology) --- Performance --- Achievement motivation. --- Pedagogiek en onderwijskunde --- didactische principes --- 432 )* THEORETISCHE OPVOEDKUNDE --- zelfbeeld --- Opvoeding: zelfbeeld --- Zelfbeeld: onderwijs: opvoeding --- didactische principes. --- Didactische principes.
Choose an application
management --- prestatiemetingsystemen --- Organization theory --- Higher education --- HO (hoger onderwijs) --- 070003.jpg --- Hoger onderwijs --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Beheer --- didactische principes --- Beheer. --- Hoger onderwijs. --- didactische principes. --- Didactische principes. --- Education [Higher ] --- Management
Choose an application
Lesgeven is niet altijd een feest : ongemotiveerde leerlingen, verouderd lesmateiraal, een agenda vol vergaderingen en een schoolleiding die haar leraren niet altijd op waarde schat. Soms lopen de frustraties zo hoog op, dat lesgeven echt lastig wordt. Voor de klas staan voelt dan als een overlevingsstrijd. Op zulke momenten zouden zelfst de beste leraren af kunnen haken. Mendler, oud-docent en schoolpsycholoog, biedt praktische tips aan leraren die onder druk staan. Hij bespreekt de beste manieren om het enthousiasme en het plezier in lesgeven terug te krijgen. Met dit boek helpt hij leraren om stress terug te dringen en weer voldoening te vinden in hun werk. Mensler richt zich in eerste instantie op de leraar zelf, maar biedt ook veel suggesties voor de schoolleiding. Een goede leraar zil immers erkenning, waardering en steun voor zijn werk. Dat is de taak van de schoolleiding; Mendler beschrijft hoe die taak het beste kan worden vormgegeven.
Schoolleiders --- Lesgeven --- lesgeven --- didactische principes --- gedragsproblemen --- Didactische principes --- 454.23 --- Didactische principes - conflicten - leerlingen - opvoeding --- Teacher education. Teacher's profession --- lerarenbegeleiding --- leraren-ouders relatie --- Personality development --- leraren-leerling relatie --- PXL-Central Office 2018 --- onderwijskunde --- lerarenberoep
Choose an application
cognitieve opvoeding --- denken --- Creative thinking --- Thought and thinking --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Study and teaching --- didactische principes --- didactische principes. --- Didactische principes. --- Creative thinking (Education) --- Creative ability --- Theory & Practice of Education --- Education --- Social Sciences
Choose an application
Veel leraren hanteren al lang de directe omgeving van de school als bron van kennis en onderwijs. De eigen omgeving is daarbij geen doel op zich, maar fungeert vooral als schatkamer van gegevens, observatiemogelijkheden en voorbeelden. Omgevingsonderwijs is niet voor niets opgenomen in de kerndoelen binnen de basisvorming: het is sterk toepassingsgericht, besteedt veel aandacht aan het ontwikkelen van vaardigheden en bevordert zowel de samenhang binnen de maatschappijvakken, als tussen deze vakken en de natuurwetenschappelijke vakken. Dit boek biedt de (aanstaande) leraar een praktische leidraad bij het ontwikkelen van lesmateriaal en toetsen. Het methodisch gedeelte geeft suggesties over directe waarneming door veldwerk en hoe je bronnen als kaarten, dataverzamelingen, archieven en fotomateriaal kunt gebruiken. Daarnaast maken concrete opdrachten, voorbeelden en suggesties voor bruikbare materialen duidelijk hoe omgevingsonderwijs in de praktijk gestalte kan krijgen. (Bron: covertekst)
omgevingsonderwijs --- didactiek --- aardrijkskunde --- geschiedenis --- economie --- secundair onderwijs --- zelfstandig leren --- ervaringsgericht onderwijs --- maatschappijleer: didactiek secundair onderwijs --- Pedagogiek en onderwijskunde --- didactische principes --- didactische principes.
Choose an application
Het boek biedt een compact en helder overzicht van de belangrijkste begrippen en principes van marketing. In de negende editie van dit succesvolle boek staan de nieuwste inzichten in het marketingdenken centraal. De auteurs leggen uit hoe marketing waarde kan creëren voor klanten, in samenwerking met andere bedrijfsfuncties en externe marketingpartners. Actuele en aansprekende praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie. In een bijlage wordt uitgebreider ingegaan op de SWOT-analyse en het marketingplan. Op de bijhorende website (www.pearsoneducation.nl/kotler) zijn per hoofdstuk cases en oefenmateriaal en powerpointpresentaties opgenomen. Daarnaast kunnen studenten met behulp van meerkeuzevragen de opgedane kennis testen. (Bron: covertekst)
Marketing --- marketing --- 369.1 --- E100004.jpg --- belangrijkste begrippen en principes van marketing
Listing 1 - 10 of 421 | << page >> |
Sort by
|