Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
912 <493.1> --- #A9701A --- Cartografie atlassen luchtfotografie provincie Antwerpen --- 912.43 --- Luchtfotografie: Aerodata cartografie en digitale verwerking: Aquaterra met inleidingen van Jean-Marie Duvosquel met een voorwoord van François Narmon --- aardrijkskunde --- Antwerpen (provincie) --- haven van Antwerpen --- atlas --- fotografie --- luchtfotografie --- 912 --- 77.049 --- cartografie --- atlassen --- provincie Antwerpen --- 77.058 --- Antwerpen --- havens --- Cartografie. Kaarten. Plattegronden. Atlassen--België, provincie Antwerpen --- Geogafie kartografische beelden, kaarten --- Ruimtelijke planning en ruimtelijk ontwerp --- Algemene theoretische werken --- Algemene theoretische werken. --- Cartografie ; atlassen ; luchtfotografie ; provincie Antwerpen --- Luchtfotografie: Aerodata; cartografie en digitale verwerking: Aquaterra; met inleidingen van Jean-Marie Duvosquel; met een voorwoord van François Narmon --- Geogafie ; kartografische beelden, kaarten --- #A9501A --- Regional documentation --- Belgium --- Luxembourg
Choose an application
Atlas aérien du Brabant flamand et de la ville de Bruxelles reproduisant plus de 200 photos aériennes à l'échelle 1/10.000.
Brussels --- Flemish Brabant --- Atlas --- Atlassen --- Brabant flamand --- Brussel --- Bruxelles --- Fotografie --- Photographie --- Vlaams-Brabant --- Brussel ; atlassen --- Vlaams-Brabant ; atlassen --- Luchtfotografie --- 912 --- 949.32 --- 912 <493.2=393> --- (493) België --- (493.1) Vlaanderen --- (493.14) Vlaams-Brabant --- (493.2) Brussels Gewest --- 912 atlassen --- 912 kaarten --- #A9701A --- Brussel (gewest) --- Cartografie ; atlassen ; luchtfotografie ; Vlaams-Brabant en Brussel --- 912.43 --- luchtfotografie: Aerodata; cartografie en digitale verwerking: Aquaterra; met inleidingen van Jean-Marie Duvosquel, Paul De Candt; met een voorwoord van François Narmon --- aardrijkskunde --- atlas --- fotografie --- luchtfotografie --- 77.049 --- Atlas: Brabant: Brussel --- Cartografie. Kaarten. Plattegronden. Atlassen --- Geschiedenis van België: hertogdom Brabant; provincie Brabant--(reg./lok.) --- Cartografie. Kaarten. Plattegronden. Atlassen--Belgie, provincie Vlaams Brabant --- Luchtfoto's --- Geogafie ; kartografische beelden, kaarten --- #A9606H --- 949.32 Geschiedenis van België: hertogdom Brabant; provincie Brabant--(reg./lok.) --- Géographie --- Belgique --- Brabant --- Flemish Brabant (Belgium) --- Cartes --- Brussels Region --- Aerial photographs --- Cartografie--atlassen--luchtfotografie--Vlaams-Brabant en Brussel --- luchtfotografie: Aerodata--cartografie en digitale verwerking: Aquaterra--met inleidingen van Jean-Marie Duvosquel, Paul De Candt--met een voorwoord van François Narmon --- 986.2 --- Brussel--atlassen --- Vlaams-Brabant--atlassen --- Geschiedenis van België: hertogdom Brabant--provincie Brabant--(reg./lok.) --- Geogafie--kartografische beelden, kaarten
Choose an application
Twintig jaar geleden kon een adverteerder tachtig procent van de Amerikaanse bevolking bereiken met slechts drie reclamespotjes op de televisie. Vandaag zijn daarvoor 150 nodig. Reclame heeft het moeilijk door de gigantische hoeveelheid ervan en het gebrek aan innovatie binnen de traditionele reclameformats. Bovendien heeft de consument door mediafragmentatie en technologie steeds meer macht gekregen om ongewilde boodschappen weg te zappen. De nieuwe buzzwords zijn guerrilla, stealth, ambush, buzz, viral, grassroots, wildfire en ambient. Dit is het eerste boek waarin ze worden toegepast in een geïntegreerde benadering van communicatie. Advertising Is Dead is het enige complete overzicht van een wereldwijde accentverschuiving die van invloed is op allerlei soorten bedrijven. Het is onmisbaar voor alle professionals op het gebied van reclame, marketing en communicatie.Tom Himpe raakte gefascineerd door de ontwikkelingen in het landschap van media en communicatie toen hij marketing en communicatie studeerde in Brussel. Hij werkte vervolgens drie jaar bij het Belgische reclamebureau Duval Guillaume voor klanten als Douwe Egberts, Stella Artois en Hyundai. Tegenwoordig werkt hij als strategisch planner bij Mortierbrigade in Brussel voor grote Europese merken als eBay en Deutsche Bank.
Advertising. --- advertising --- Graphic arts --- Advertising. Public relations --- reclamevormgeving --- Marketing --- 659.1 --- 659.12 --- 766:659.12 --- 766:659.133 --- Media ; marketing ; reclame ; handboeken --- Mediacultuur ; reclame ; massa communicatie ; theorie --- 766.036 --- Tom Himpe ; voorwoord door Will Collin --- eenentwintigste eeuw --- grafische- en reclamevormgeving --- reclame --- reclamecampagnes --- twintigste eeuw --- Reclame --- 369.4 --- consumentengedrag --- merken --- merkenbinding --- 659.12 Concept and design in advertising --- Concept and design in advertising --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- 766:659.12 Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Concept and design in advertising --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Concept and design in advertising --- Gebruiksgrafiek ; publiciteits- en reclamemiddelen ; affiches ; jaarboeken --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Reclamecampagnes --- Media --- Casestudies --- Creativiteit --- Creative marketing --- Reclamecampagne --- Casestudy --- Musiceren --- Financiewezen --- 766.31.02 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; technieken --- communication design --- Vormgeving --- Communicatie
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|