Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Veel organisaties 'doen maar wat' als het hierop aankomt. Maar weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd!Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw contentmarketingresultaat. Het biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf ? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving. Content! geeft antwoord op deze en andere vragen. Content! is onmisbare zuurstof voor iedereen die content gebruikt om klanten te werven en te behouden. - Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt.- Voor iedereen die zoekt naar succesvolle content.- Inclusief meer dan 100 voorbeelden en praktische cases.Bron : http://www.managementboek.nl
Contentstrategie --- Contentmarketing --- Content marketing --- Content management --- Marketingstrategieën --- Sociale media --- Cybermarketing --- Marketing --- Contentmanagement --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Eigenlijk is contentmarketing heel simpel.Maar het mag dan wel simpel zijn, het is niet gemakkelijk. Online groeien, en de online zichtbaarheid van je bedrijf vergroten, vraagt durf.Waarom? Omdat we allemaal mensen zijn. En mensen kopen van mensen. Om de klik te krijgen, mag het persoonlijk worden. En dat voelt voor veel bedrijven raar. Toch is het die persoonlijke klik waar we naar op zoek zijn, nu we overspoeld worden door steeds meer content.In deze gids ontdek je hoe je in zeven stappen de digitale klik kunt maken. Hoe creëer je verbinding met je klanten? Hoe kies je de juiste tone of voice in je branding? En welke kanalen zet je in om jouw doelgroep het best te bereiken? Boordevol bruikbare inzichten, praktische tips en uitdagende opdrachten om als bedrijf de connectie met toekomstige klanten te maken. Koppel jezelf los van de online race to the bottom en ga radicaal voor je eigen verhaal.Een must-have voor marketingstudenten, (content)marketeers, ondernemers en iedereen met interesse in (online) communicatie.
Consumer behavior --- Market research --- Applied marketing --- content management (informatica) --- sociale media --- marketingstrategie --- Marketing.
Choose an application
24 p.
Programming --- websites --- Information systems --- content management (informatica) --- 004.774.6 --- WordPress --- blogs --- sociale media --- Internet --- webdevelopment --- webdesign - tools - programma's --- Blogging --- Sociale communicatie --- Blog
Choose an application
Door de steeds snellere technologische veranderingen die onze tijd kenmerken, is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan ooit geworden. Die 'Flowing Consumer' drijft door de markt, op zoek naar wat hij kan vertrouwen en naar merken die zijn behoeften (instant) bevredigen. Daarbij maakt hij gebruik van verscheidene realiteiten, door zowel fysiek als via desktop en mobiel te kopen en gebruiken.Vertrekkend vanuit dat veranderde consumentengedrag reikt dit handboek een volledig nieuw marketingmodel aan. Door de consument vanuit drie strategische disciplines te benaderen - Content, Conversatie en Conversie - werken merken immers slimmer en effectiever. Het model richt zich op content als digitale verpakking, op conversatie als no brainer en bron van business intelligence, en op conversie om de 'Flowing Consumer' dichter bij klant- en merkwaarde te brengen.Marketing - Go with the flow laat je op een heldere manier nadenken over marketing. Zowel voor de marketingtalenten van morgen als voor de marketeer van vandaag.www.acco.be
Marketing --- Consumentengedrag --- Consumentenpsychologie --- Branding --- Merkbeleid --- Marketingresearch --- Technologie --- Cursus bachelor in het Communicatiemanagement --- Bachelor in het communicatiemanagement --- content management (informatica) --- marketing --- Marketing.
Choose an application
Seit dem ersten IGF-Gipfel der Vereinten Nationen 2006 in Athen dient das Treffen Entscheidungsträgern als Forum und Informationsquelle – v.a., was die Nutzung neuer Technologien– einschließlich rechtlicher und politischer Konsequenzen – angeht. Die Diskussionsbeiträge der 6. Tagung in Polen zum Thema „Internet und neue Technologien“ sind in diesem Band zusammengefasst.
Choose an application
Door de steeds snellere technologische ontwikkelingen in onze maatschappij is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan ooit geworden. Die 'flowing consumer' drijft door de markt, op zoek naar wat hij kan vertrouwen, zowel fysiek als digitaal.Dit boek stelt een marketingmodel voor dat het hoofd biedt aan dit veranderende consumentengedrag. Het model zet voluit in op drie marketingdisciplines ? content, conversatie en conversie - die je op een heldere manier laten nadenken over de uitdagingen voor marketeers van morgen.https://www.lannoo.be/nl/handboek-marketing
Marketing. --- Marketing --- marketing --- content management (informatica) --- Consumentengedrag --- 658.8 --- Flow --- consumentengedrag --- PXL-Business 2018 --- marketingplanning --- Psychologie van de consument --- Koopgedrag --- Branding --- Merkbeleid --- Cursus bachelor in het Communicatiemanagement --- Consumentenpsychologie --- Financiewezen --- Marketingbeleid --- Marketingstrategie --- Technologie --- Reclamemanagement --- Marketingresearch --- Bachelor in het communicatiemanagement
Choose an application
Wegwijs in WordPress is een eerste kennismaking met WordPress: een programma om weblogs en websites te maken. Een weblog is een soort online dagboek. In zes lessen leert u uw weblog te activeren, zelf berichten te plaatsen, de lay-out van uw weblog aan te passen, de weblog overzichtelijk te houden en uiteindelijk van de weblog een website te maken. De nadruk ligt op de praktijk. Elke les bestaat uit een korte, inleidende tekst gevolgd door stap-voor-stapopdrachten. U oefent aan de hand van een speciaal ontworpen voorbeeldweblog: Turkije Speciaal, waarop een reisleidster over haar ervaringen vertelt. De lessen worden afgesloten met extra oefeningen en vragen. De antwoorden op de vragen staan op de webpagina die bij het boek hoort. Wegwijs in WordPress is geschreven voor mensen die ervaring hebben met Windows en internet. Het boek is geschikt voor zelfstudie en gebruik in cursussen. Bron : http://www.boekenbank.be
Programming --- websites --- Information systems --- weblogs --- content management (informatica) --- 528.52 --- WordPress --- informatica-data-,telecommunicatie, internet, ontw., programmeren, beheren van internetsites --- Blogging --- Internet --- Sociale communicatie --- Sociale media --- Websites --- Blog --- Website
Choose an application
Accelerate your development process using Drupal 8 Views with this advanced, practical guide About This Book A practical, step-by-step guide with illustrative examples to give you a clear understanding of Drupal 8 views Get the only book on the market that talks about Drupal 8 views and their importance for developers Get an understanding of how views work and how they help to create modular applications Who This Book Is For This book is for web developers, web designers, and website administrators who use Drupal 8, have some basic knowledge of managing and developing apps with Drupal, and who want to get an advanced, practical knowledge of views and how to leverage them in Drupal 8 applications. What You Will Learn Create displays of content that are automatically updated when you add new content Show maps and rotating image carousels on your site Combine content to create composite displays using the same data in different ways Use fields from more than one content type to create powerful views of multi-table data Modify the field data being displayed, combining it in different ways or changing the HTML that might be normally generated Add headers and footers above and below a views display Make the output of your view look exactly like the designer specifies Change the order in which a list of content is displayed, limit the content shown to only certain content types or values Filter content using values passed to the view in the URL, making a single view work different ways In Detail Learn how to build complex displays of content - all without programming. Views were used on more than 80% of all Drupal 7 sites; now they are part of the Drupal 8 core. While most site builders and site owners are aware of views, they don't understand how to take full advantage of their power to create many amazing pages and blocks. If they use views, they might build 10 different view displays with different filters, without knowing that a contextual filter would require only a single display. Using our sample company, we'll take its existing content and evolve an ever more complex and powerful website for that company, starting with adapting the administration the user sees and moving on to making complex pages of information for site visitors. While the book is written for Drupal 8, the similarities between Views in Drupal 7 and 8 make this a useful reference for Drupal 7 site builders also. Style and approach This is the only advanced resource that will ...
Web site development. --- Web sites --- Authoring programs for Web sites --- Development of Web sites --- Internet programming --- Authoring programs. --- Design --- Computer programs --- Software --- Development --- Drupal (Computer file) --- Drupal --- Content management --- Contentmanagement
Choose an application
Microsoft Content Management Server Field Guide provides simple crisis-management instructions for intermediate- to advanced-level network administrators who work in the trenches. It offers practical procedural information, reference materials, and focused presentations. This book also features self-contained topics so you do not have to look further to obtain prerequisite information. Microsoft Content Management Server (CMS) streamlines the web publishing process like nothing else out there. CMS integrates with a wide variety of high-end Microsoft productsfor example, Visual Studio .NET for website development and SQL Server for content storage. CMS also works with SharePoint Portal Server for document management and search, and construction of knowledge work portals; with Microsoft Word for content authoring and publishing; and with Commerce Server for content profiling, personalization, and web analysis.
Web sites --- Database management. --- Authoring programs. --- Management --- Computer programs. --- Microsoft Content management server (Electronic resource) --- Content management server --- Microsoft Content management server 2001 --- Pages, Web --- Sites, Web --- Web pages --- Websites --- World Wide Web pages --- World Wide Web sites --- WWW pages --- WWW sites --- Computer network resources --- Authoring programs for Web sites --- Data base management --- Data services (Database management) --- Database management services --- DBMS (Computer science) --- Generalized data management systems --- Services, Database management --- Systems, Database management --- Systems, Generalized database management --- Electronic data processing --- Design --- Computer programs --- Software --- Microsoft software. --- Microsoft .NET Framework. --- Software engineering. --- Microsoft and .NET. --- Software Engineering/Programming and Operating Systems. --- Computer software engineering --- Engineering --- Computer software --- Dot Net (Software framework) --- Microsoft .NET --- Microsoft .NET software framework --- .NET Framework
Choose an application
De voorbije 15 jaar is er in het onderwijs veel veranderd: van klas, universiteit en hogeschool tot studiehuis en open leercentrum. Leren is een actievere en vaak ook meer zelfstandige bezigheid geworden. De informatietechnologie heeft een overvloed van informatie en documentatie binnen handbereik gebracht. Een paper, een project of een scriptie schrijven vraagt echter veel meer werk dan met enkele behendige muisklikken wat gegevens opzoeken en verwerken. De overtuigingskracht van een werkstuk ligt evenmin alleen in de opmaakmogelijkheden van je tekstverwerker.Dit boek legt uit hoe je een werkstuk aanpakt en stap voor stap uitwerkt: het afbakenen van een onderwerp, het opzoeken en beoordelen van informatie uit verschillende bronnen, het verwerken van de informatie, het opstellen van een werkplan, het uitschrijven van een goed gestructureerde tekst, de opmaak van het werkstuk en de presentatie ervan. Enkele oefeningen helpen je om je zoek- en schrijfvaardigheden aan te scherpen. Ook over het ontwikkelen van competenties en nieuwe evaluatiemethoden zoals assessments, vind je in dit boek informatie en tips
informatiemanagement (informatica) --- Information user --- documentbeheer --- content management (informatica) --- IR (information retrieval) --- Information retrieval --- informatiebeleid --- informatievaardigheden --- Informatie --- Informatiebeheer --- Informatieverwerking --- Management --- Organisatieleer --- Documentbeheer --- Informatiemanagement --- Administratieve organisatie --- informatiebeheer --- kennismanagement --- 366.45 --- informatiemanagement --- 004.2 --- informatiemanagement, kennismanagement --- computerarchitectuur --- Informatiemanagement. --- Information science --- Handbooks, manuals, etc. --- Corporations --- Information services --- PHL-Business 12
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|