Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
94422048
Language and languages --- Applied linguistics --- Second language acquisition --- Study and teaching --- Tweedetaalverwerving --- Sociolinguïstiek --- Taalverwerving --- taalverwerving (ler) --- tweede-taalverwerving --- Onderwijs --- Language and languages - Study and teaching
Choose an application
CLIL (Content and Language Integrated Learning) is dé belangrijkste onderwijsvernieuwing van de laatste jaren. Dit houdt in dat een deel van de leerstof in een vreemde taal wordt aangeboden. Dit boek laat zien welke principes hieraan ten grondslag liggen, hoe het komt dat leerlingen hierdoor betere resultaten behalen, en hoe je als leraar je didactische praktijk hierop afstemt. Lesopbouw, bepalen van doelen, scaffolding, feedback en evaluatie, multimodale input, actief leren, ..., de auteurs gaan op al deze topics dieper in.
CLIL --- taalverwerving (ler) --- meertaligheid --- content and language integrated learning --- onderwijsvernieuwing --- School management --- Didactic strategies --- Taalverwerving --- evaluatie (onderwijs) --- actief leren --- feedback --- 456.2 --- Meertaligheid --- Taal en letterkunde; overige talen --- 378.6/6 --- 737 Leerprogramma's --- Teaching methods --- Education --- Languages --- PXL-Education 2017 --- onderwijs --- didactiek van de talen --- CLIL - Content and Language Integrated Learning --- tweetalig onderwijs --- taalbeleid --- talenonderwijs --- Taalvaardigheid ; secundair onderwijs --- Vreemdetalenonderwijs ; secundair onderwijs --- Didactics of Dutch --- Primary education --- Secondary education --- vreemdetalenonderwijs --- didactiek --- didactiek algemeen - taal en letterkunde overige talen --- Language arts --- Correlation with content subjects
Choose an application
Dit is een hernieuwd overzicht van hetgeen bekend is op het gebied van de taalverwerving: een introductie tot de actuele stromingen in de literatuur, en een inzicht in het onderzoek in Nederland en Vlaanderen.
Dutch language --- Language acquisition --- Language Development. --- Psycholinguistics. --- 81.232 --- Kinderen --- Taal --- Taalverwerving --- 800 ) Taalverwerving --- 803.3 --- kind en taal --- taalverwerving --- taalverwerving (ler) --- 159.953 --- kindertaal --- psycholinguïstiek --- taalontwikkeling --- 416.5 --- 472.1 --- Taalverwerving ; kinderen --- 416.1 --- 416.23 --- kinderpsychologie --- ontwikkelingspsychologie --- kinderen --- Nederlands --- Academic collection --- #PBIB:1999.2 --- #SBIB:309H518 --- #KVHB:Taalontwikkeling --- 803.93-07 --- 803.93-07 Nederlands: taalonderwijs; taalverwerving --- Nederlands: taalonderwijs; taalverwerving --- Psycholinguistic --- Development, Language --- Developments, Language --- Language Developments --- Psycholinguistics --- Acquisition of language --- Developmental linguistics --- Developmental psycholinguistics --- Language and languages --- Language development in children --- Psycholinguistics, Developmental --- Interpersonal communication in children --- Flemish language --- Netherlandic language --- Germanic languages --- Acquisition --- Algemene kinder- en jeugdpsychologie --- Tot c. 13 jaar --- psycholinguïstiek, taalverwerving, kindertaal --- Verbale communicatie: sociologie, antropologie, sociolinguistiek --- LANGUAGE DEVELOPMENT. --- Language acquisition. --- Acquisition. --- Historische en vergelijkende pedagogiek. --- Language development. --- Ontwikkelingspsychologie --- Cognitieve ontwikkeling. --- Psycholinguïstiek. --- Taalverwerving. --- Cognitive psychology --- Developmental psychology --- Sociolinguistics --- Didactics of Dutch --- didactiek --- Didactics of primary education --- Cognitieve psychologie --- Didactiek van het Nederlands --- Didactiek van het lager onderwijs --- Sociolinguïstiek --- Psycholinguïstiek --- Language Development --- Language Acquisition --- Acquisition, Language --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Dutch language - Acquisition
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|