Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
1 The Crisis of Confidence in Professional Knowledge 2 From Technical Rationality to Reflection-in-Action 3 Design as a Reflective Conversation with the Situation 4 Psychotherapy: The Patient as a Universe of One 5 The Structure of Reflection-in-Action 6 Reflective Practice in the Science-Based Professions 7 Town Planning: Limits to Reflection-in-Action 8 The Art of Managing: Reflection-in-Action Within an Organizational Learning System 9 Patterns and Limits of Reflection-in-Action Across the Professions 10 Implications for the Professions and Their Place in Society
zelfkennis --- probleemoplossend denken --- Reflecteren (Terugblikken) --- denken --- 367.1 --- 613.3 --- Thought and thinking --- Self-knowledge, Theory of --- Introspection (Theory of knowledge) --- Knowledge, Reflexive --- Knowledge of self, Theory of --- Reflection (Theory of knowledge) --- Reflexive knowledge --- Knowledge, Theory of --- Personality (Theory of knowledge) --- Self (Philosophy) --- Mind --- Thinking --- Thoughts --- Educational psychology --- Philosophy --- Psychology --- Intellect --- Logic --- Perception --- Psycholinguistics --- Self --- Leer van de organisatie --- Beroep en opleiding --- Sociology of policy --- Organization theory --- Sociology of social welfare --- 72 --- 72 Architectuur. Bouwkunst --- 72 Architecture --- Architecture --- Architectuur. Bouwkunst --- Professions. --- Thought and thinking. --- Self-knowledge, Theory of. --- Professional employees. --- Professions
Choose an application
Deze handleiding licht toe waar je 'bronnen' vindt, hoe je die selecteert en hoe je ze verwerkt. Er is een verschil tussen citeren, parafraseren en samenvatten. Zorgvuldig geeft de auteur aan hoe je respectievelijk voet- en eindnoten maakt of verwijzingen in de tekst zelf opneemt en hoe je een bronnenlijst samenstelt. Het bijzondere aan dit werk is dat het zich niet beperkt tot de 'gemakkelijke' verwijzingen maar ook de specifieke en moeilijke gevallen behandelt en dat niet alleen bij schriftelijke maar ook bij mondelinge, audiovisuele en elektronische bronnen. Onder meer volgende items komen aan bod: boeken, bundels, tijdschriften, rapporten, wetteksten, brochures, kranten, octrooien, patenten, bijsluiters, handleidingen, mondelinge mededelingen, lezingen, films, video's, computerprogramma's, radio- en televisieuitzendingen, cd's, cd-i's, cd-roms, internet, e-mail ... Dank zij een uitgebreid register vindt de gebruiker meteen een oplossing voor zijn probleem. De aangewezen gebruikers zijn studenten die een eindwerk maken en iedereen die teksten schrijft - van welke aard ook - waarin geciteerd of gerefereerd wordt. Inhoudsopgave : Hoofdstuk 1: Informatie verkennen 1 Opzoeken van literatuur 2 Lezen 3 Schriftelijke notities 4 Andere bronnen Hoofdstuk 2: Schriftelijke bronnen: voet- en eindnoten, verwijzingen in de tekst 1 Van citaat tot plagiaat 2 Schriftelijke citaten in voet- en eindnoten 3 Parafrase, samenvatting 4 Andere inhouden van voet- en eindnoten 5 Verwijzingen in de tekst Hoofdstuk 3: Literatuurlijst 1 Verschillende bronnen 2 Indeling van een literatuurlijst Hoofdstuk 4: Mondelinge bronnen 1 Voet- en eindnoten 2 Verwijzingen in de tekst 3 Mondelinge bronnenlijst Hoofdstuk 5: Audiovisuele en elektronische bronnen 1 Voet- en eindnoten 2 Verwijzingen in de tekst 3 Audiovisuele en elektronische bronnenlijst
Citeren. --- Refereren. --- Bibliografische referenties. --- Literatuuronderzoek. --- Voetnoten. --- schrijven --- refereren --- Science --- eindwerken schrijven --- Didactic strategies --- literatuuronderzoek --- taalvaardigheid --- schriftelijke communicatie --- bronnenstudie --- Refereren --- Bibliography --- Methodology --- Bibliographical citations --- Wetenschap --- 450.8 --- 499.5 --- audiovisuele middelen --- citeren --- computergestuurd onderwijs --- didactisch proces --- film --- informatiebronnen --- leermiddelen --- multimedia --- onderwijs --- rapporteren --- video --- Reflecteren --- Scripties --- Studievaardigheden --- communicatie --- communicatievaardigheden --- Bronvermelding --- informatieverwerking --- literatuurstudie --- Methodiek van het studeren --- Schriftelijke communicatie --- 007.2 --- informatievaardigheden --- #gsdbP --- #KVHA:Citeren; Nederlands --- #KVHA:Refereren; Nederlands --- #KVHB:Literatuuronderzoek --- 001 --- bibliografisch refereren --- scripties --- 001.81 --- Bibliografie --- Citeren --- Literatuurlijsten --- bibliotheken --- bronnen --- citeren en refereren --- hoger onderwijs --- literatuurlijsten --- rapporten --- verslagen --- Nederlands, rapporteren --- 044 --- 450.8 ) Scripties --- bibliografie --- rapporteren (gez) --- communicatie (leesbaarheid) --- cursus --- scriptie --- methodiek van het studeren, huiswerk, maken van scripties, snellezen --- techniek van de wetenschappelijke arbeid --- 001.811 --- Bronvermeldingen --- Voetnoten --- Eindnoten --- Rapporteren --- 001.818 --- 002 --- Parafraseren --- Samenvatten --- Regels voor citeren. Bibliografische referenties --- #KVHB:Rapporteren --- #KVHB:Bibliografische referenties --- eindwerk --- 001.811 Regels voor citeren. Bibliografische referenties --- #A9311A --- Scriptie --- 810 --- taalkunde --- linguistique --- Bibliografieën
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|