Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Lerarenopleiding --- (vak)didactiek talen. --- 833 --- 485.1 --- Nederlandse taal ; secundair onderwijs ; didactiek --- Nederlande taal en letterkunde
Choose an application
485.1 --- Nederlands --- Toetsen --- Engels --- 485.2 --- Taalonderwijs --- Nederlandse taal ; beroepsonderwijs ; didactiek --- Nederlande taal en letterkunde --- Taal en letterkunde; overige talen --- Nederlands. --- Taalonderwijs. --- Nederlande taal en letterkunde. --- Taal en letterkunde; overige talen.
Choose an application
Met kraakkaart.
Nederlands --- Secundair onderwijs. --- Nederlandse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 485.1 --- schoolboeken --- vademecum --- didactiek --- secundair onderwijs --- leerboeken --- Nederlands ; secundair onderwijs --- didactiek secundair onderwijs - Nederlandse taal en letterkunde --- Nederlande taal en letterkunde --- Schoolbooks - Didactic material --- nederlands s --- Nederlandse taal- en letterkunde --- Secundair onderwijs --- Nederlandse taalkunde --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2016 --- PXL-Education 2015 --- 1e leerjaar secundair onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- 5e leerjaar secundair onderwijs --- 2e graad secundair onderwijs --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- 3e graad secundair onderwijs --- 6e leerjaar secundair onderwijs --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- #BSCH: vak: Nederlands --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie
Choose an application
Taalmethodes bieden vaak kant-en-klare lessen waarmee docenten efficiënt en verantwoord aan de leerdoelen kunnen werken. Toch blijven docenten behoefte hebben aan werkvormen die ze in kunnen zetten om te reageren op wat er in de klas gebeurt. Hoe kun je die woordenlijst nog een keer de revue laten passeren? Hoe kun je een ingeslapen klas voor het resterende half uur weer oppeppen? Hoe zet je je leerlingen of cursisten wat actiever aan het werk met die leesopdracht? In Actief met taal bieden de auteurs ruim zestig verschillende werkvormen aan die als inspiratiebron voor de (aspirant) taaldocent kunnen dienen. De werkvormen zijn gegroepeerd en voorzien van labels die de vaardigheid, het taalniveau waarop je de werkvorm kunt gebruiken, en de groeperingsvorm aanduiden, zodat een geschikte werkvorm gemakkelijk te vinden is. Ook worden variatiemogelijkheden en didactische tips gegeven. Met Actief met taal kan iedere taaldocent - beginnend of ervaren en in welke moderne taal dan ook - zijn vakmanschap een nieuwe impuls geven om het onderwijs leuker, dynamischer of efficiënter te maken. Handleiding voor docenten in het volwassenenonderwijs.
Dutch language --- Study and teaching --- Didactische werkvormen. --- Taal en talen --- Taal --- Taalonderwijs. --- Didactiek. --- didactische werkvormen --- talenonderwijs --- Didactics of languages --- didactiek --- lezen --- schrijven --- spreken --- taal --- vreemdetalenonderwijs --- woordenschat --- 456.2 --- taalonderwijs --- talen --- 485.1 --- Didactische werkvormen --- Talenonderwijs --- 456.1/2 --- 475.2 --- Didactiek --- Lezen --- Schrijven --- Taalonderwijs --- Woordenschat --- luisteren --- Lezen; ba.o. --- Luisteren; ba.o. --- Nederlands voor anderstaligen --- Nederlands --- Schrijven; ba.o. --- taalcursus --- 101123.jpg --- Taalonderwijs ; didactiek --- didactiek algemeen - taal en letterkunde overige talen --- Nederlandse taal- en letterkunde --- Taal en letterkunde --- Taalonderwijs; Nederlandse taal --- Nederlande taal en letterkunde --- Didactiek van de talen --- departement Lerarenopleiding 11 --- taaldidactiek --- Lezen; ba.o --- Luisteren; ba.o --- Schrijven; ba.o --- Didactische werkvorm --- Interactief onderwijs --- Kleuter --- Geschiedenis --- Anderstalige --- Spraaktechnologie --- Therapie --- Dutch language - Study and teaching
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|