Narrow your search

Library

UCLouvain (5)

Arteveldehogeschool (1)

DocAtlas (1)

Hogeschool Gent (1)

KBR (1)

KU Leuven (1)

Odisee (1)

Thomas More Kempen (1)

Thomas More Mechelen (1)

UAntwerpen (1)

More...

Resource type

book (5)


Language

Dutch (3)

French (1)

Undetermined (1)


Year
From To Submit

2000 (1)

1995 (1)

1960 (1)

1910 (1)

Listing 1 - 5 of 5
Sort by

Book
Soft chips : a synergetic approach to chip design for telecommunications
Author:
Year: 1995 Publisher: Brussel: Koninklijke academie voor wetenschappen, letteren en schone kunsten van België,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Het ontstaan van het Assyrisch rijk
Author:
Year: 1960 Publisher: Brussel: Paleis der Academiën,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Art de la Mésopotamie: Sumer, Assyrie, Elam
Author:
Publisher: Bruxelles: Musées royaux d'art et d'histoire,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Etude sur les états de Limbourg et des pays d'Outremeuse pendant le premier tiers du XVIIIe siècle, suivie du texte de la Notitia de rebus statuum provinciae Limburgensis de l'abbé Nicolas Heyendal
Authors: ---
Year: 1910 Publisher: Kerkrade: Alberts,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords


Book
Een taak voor iedereen : perspectieven voor taakgericht onderwijs
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9044110411 9789044110418 Year: 2000 Publisher: Leuven/Apeldoorn Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Vlaamse en Nederlandse auteurs van verschillende instellingen gaan elk vanuit hun eigen invalshoek in hun bijdrage in op de achtergronden en toepassingen van taakgericht onderwijs. Bij taakgericht onderwijs wordt uitgegaan van de behoeften van de leerders, en wordt aan hun (taal)vaardigheid gebouwd door hen levensechte taken te laten uitvoeren. De principes van taakgericht onderwijs worden vandaag met succes toegepast in alle niveaus van (taal)onderwijs, en laten zich goed vertalen naar verwante domeinen, buiten de schoolmuren, buiten de grenzen van Vlaanderen en Nederland. Dit boek illustreert deze rijke en ruimte invulling. Het bevat zinvolle en goed toegankelijke achtergrondinformatie en onderzoeksgegeven, naast veel en onmiddellijk bruikbare informatie en aanwijzingen voor de praktijk.

Listing 1 - 5 of 5
Sort by