Listing 1 - 10 of 480 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
kleuters --- Didactic strategies --- Affective and dynamic functions --- Fantasie --- Spel
Choose an application
Didactics of languages --- leesonderwijs --- Netherlands --- Lezen --- Lager onderwijs --- Schrijven --- Spel
Choose an application
796 <09> --- 796 <09> Lichamelijke opvoeding. Sport en spel--Geschiedenis van ... --- Lichamelijke opvoeding. Sport en spel--Geschiedenis van ... --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- anno 1800-1899 --- Lichamelijke opvoeding. Sport en spel--Geschiedenis van .. --- Lichamelijke opvoeding. Sport en spel--Geschiedenis van
Choose an application
Card games --- 796 <09> --- 796 <09> Lichamelijke opvoeding. Sport en spel--Geschiedenis van ... --- Lichamelijke opvoeding. Sport en spel--Geschiedenis van ... --- Cards --- Games --- Card counting --- History --- Social aspects --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- History of civilization --- Lichamelijke opvoeding. Sport en spel--Geschiedenis van .. --- Lichamelijke opvoeding. Sport en spel--Geschiedenis van . --- Lichamelijke opvoeding. Sport en spel--Geschiedenis van
Choose an application
De mens is van oudsher een speler: de historicus Johan Huizinga heeft hiervoor zelfs de term 'Homo Ludens' bedacht. Inspelen op de 'speellust' van de mens is voor communicatie niet nieuw. Het spel deed al heel lang geleden zijn intrede. Op het gebied van reclame en klantenbinding zijn mooie voorbeelden bewaard gebleven die inmiddels meer dan honderd jaar oud zijn. Er is vrijwel geen onderdeel van het brede communicatievakgebied, waar spellen en games geen rol van betekenis kunnen spelen. Mensen betrekken, spelenderwijs voorlichten, traffic genereren, leren zonder gevaar lopen in de praktijk en ga zo maar door. De huidige stand van de techniek - denk aan mobiele, digitale communicatie en Web 2.0 - maakt het alleen maar makkelijker op het spel (of de game zoals het tegenwoordig heet) in te zetten. Toch worden spellen nog veel minder vaak ingezet dan je zou vermoeden. Het werk laat zien hoe je spellen kunt inzetten in de communicatiepraktijk, van kleine aanpassingen van bestaande spellen tot games die speciaal voor de situatie worden ontwikkeld
Communicatie. --- games --- Recreation. Games. Sports. Corp. expression --- spelen --- communicatie --- Mass communications --- Massacommunicatie --- Ontspanning. Spel. Sport. Lichamelijke expressie --- Communicatie --- Communicatiemiddelen --- Vrijetijdsbesteding --- Methodologie --- Spelen --- Werkvormen --- #KVHA:Zakelijke communicatie --- 499.4 --- S20090027.JPG --- spel --- 007 --- 379 --- Communicatiemiddel --- Recreatie --- Spel --- Werkvorm
Choose an application
Sociology of sport --- Germany --- France --- Great Britain --- 796 <4> --- Lichamelijke opvoeding. Sport en spel--Europa --- 796 <4> Lichamelijke opvoeding. Sport en spel--Europa
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Art --- anno 1500-1599 --- Kunst. --- 622 Kunstgeschiedenis --- 7 --- Kunst. Ruimtelijke ordening. Architectuur. Sport en spel --- 7 Kunst. Ruimtelijke ordening. Architectuur. Sport en spel --- anno 1500-1599.
Listing 1 - 10 of 480 | << page >> |
Sort by
|