Listing 1 - 10 of 65 << page
of 7
>>
Sort by

Periodical
Record of proceedings
Authors: --- ---
ISSN: 02724715 Year: 1990 Publisher: Tampa, Fla.: IEEE Computer society,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The computer continuum
Authors: ---
ISBN: 0130898139 Year: 2001 Publisher: Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Inleiding kennistechnologie
Author:
ISBN: 9062334415 Year: 1991 Publisher: Schoonhoven Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Investing in information systems : evaluation and management
Author:
ISBN: 041272670X Year: 1996 Publisher: London Chapman and Hall


Book
Jeux finis, jeux infinis: le pari métaphysique du joueur
Authors: ---
ISBN: 2020099896 9782020099899 Year: 1988 Publisher: Paris: Seuil,


Book
Simulatieonderwijs en simulatietraining : een vernieuwend concept voor het hoger onderwijs en organisaties uit de gezondheidszorg in Vlaanderen
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789463710312 Year: 2018 Publisher: Oud-Turnhout/'s-Hertogenbosch Gompel&Svacina

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het simulatieonderwijs met hoogtechnologische interactieve poppen (High Fidelity Patient Simulator) is vandaag volledig ingeburgerd in de opleidingen Verpleegkunde en Vroedkunde van de hogeschool VIVES. Hier leren studenten non-technical skills in gesimuleerde maar levensechte leersituaties. De belangrijkste leereffecten van het simulatieonderwijs liggen op het vlak van klinisch redeneren, communiceren, organiseren, leiderschap en intra- en interdisciplinair samenwerken.Simulatieonderwijs gebeurt in een veilige leeromgeving, waar fouten durven maken een hefboom kan zijn in het leerproces: Simulation is not what you do, but what you learn. Een mooi voorbeeld van deep level learning en compententiegericht opleiden.Ook in het werkveld wint simulatietraining met hoogtechnologische poppen aan belang. Verpleegkundigen, vroedvrouwen, artsen en andere zorgprofessionals leren zo in een veilige context omgaan met situaties die ze niet dagelijks kunnen inoefenen.


Book
Simulatie
Authors: --- ---
ISBN: 9039502439 Year: 1995 Publisher: 's-Gravenhage Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Analogy, metaphor, and reminding
Authors: ---
ISBN: 156750101X 1567502040 Year: 1994 Publisher: Norwood, N.J. Ablex


Book
Emotional AI : the rise of empathic media
Author:
ISBN: 9781473971110 9781473971103 147397111X 1473971101 Year: 2018 Publisher: Thousand Oaks, Calif.: Sage,


Periodical
Beiträge zur Sprachkunde und Informationsverarbeitung.
ISSN: 07226500 Publisher: München : Oldenbourg,

Listing 1 - 10 of 65 << page
of 7
>>
Sort by