Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek wil het conceptuele denkvermogen en de copyvaardigheden op een hoger niveau brengen; junior professionals prikkelen tot het maken van conceptueel en strategisch verantwoord creatief werk; studenten communicatie en marketing inspireren en motiveren om in hun latere beroepspraktijk in een creatief team te gaan werken docenten aansporen om aansprekende lessen te geven. Hierbij volgen de auteurs het creatieve proces zoals dat in de dagelijkse praktijk voorkomt. Copy & Concept bestaat daarom uit twee delen. Het eerste deel behandelt conceptontwikkeling, met daarin strategie, de inspirerende briefing, soorten concepten, creativiteitstechnieken en conceptpresentatie. Het tweede deel, copywriting, gaat over de voorbereiding op copy, het schrijfproces, copywriting per middel, en de copy-specialismen pay-off en merknaamontwikkeling. Dankzij actuele voorbeelden van een groot aantal topbureaus vullen theorie en praktijk elkaar optimaal aan. Inhoud: Creatieve strategie, De inspirerende briefing, Conceptontwikkeling, De conceptpresentatie, Voorbereiding op copy, Copywriting, Copy voor alle denkbare middelen, De pay-off, Merknamen. (Bron: www.lannoo.be)
Reclame. --- Reclamekunst. --- Applied marketing --- advertising --- Advertising. Public relations --- commercials [oral or performed works] --- marketingstrategie --- copywriting --- reclame --- reclamevormgeving --- 766:659.12 --- Communication Design --- Internetmarketing --- Marketing ; publicieit ; bedrijfskunde ; handboeken --- Marketingcommunicatie --- Ontwerpproces --- Reclame ; handboeken ; theorie ; praktijk --- 659.1.01 --- 369.4 --- 766.01 --- marketing --- reclametheorie --- 659.12 --- conceptvoorstellen --- creativiteit --- merken --- ontwerpproces --- 659.1 --- Copywriting --- Reclame --- E100098.jpg --- Reclamekunst --- Gebruiksgrafiek ; ontwerp en vormgeving van reclame --- Reclamemethoden en -methodieken --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- concept en ontwerp in reclame --- 766.31.02 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; technieken --- communication design
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|