Narrow your search

Library

UAntwerpen (4)

Arteveldehogeschool (3)

KU Leuven (3)

UCLL (3)

VIVES (3)

Hogeschool Gent (2)

KBR (2)

Odisee (2)

Thomas More Kempen (2)

AP (1)

More...

Resource type

book (4)


Language

Dutch (4)


Year
From To Submit

2011 (1)

2009 (1)

2008 (1)

2006 (1)

Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Book
Groeten is gratis : hoe word ik de beste verkoper
Author:
ISBN: 9789000306688 Year: 2011 Publisher: Houten Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In een tijd van recessie en teleurstellende verkoopcijfers wist Monique Burger haar nieuwe boekhandel succesvol te maken en de prijs voor Beste Boekverkoper in de wacht te slepen. Hoe deed zij dat ? Zelf schrijft ze haar succes toe aan haar enthousiasme en zakelijke houding. Daarnaast is ze op veel fronten enorm vernieuwend. Zo hanteert ze een 'Pin only'-beleid, betrekt ze haar klanten via twitter bij de ontwikkeling van de boekhandel en organiseert ze elke week activiteiten, die altijd verder gaan dan een lezing of signeersessie. In dit boek maakt ze de vertaalslag naar andere producten en geeft ze verrassende en praktische tips over succesvol verkopen. Groeten is gratis is een nuttige handleiding met alle informatie die je maar nodig hebt om een zeer goede retailer te worden.Bron : http://www.boekenbank.be


Book
Verkoop en verkoopmanagement
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9043010596 9789043010597 Year: 2006 Publisher: Place of publication unknown Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek behandelt het belangrijkste element van de marketingmix - verkoop en verkoopmanagement - vanuit een theoretisch en praktisch perspectief. De auteurs gebruiken veel voorbeelden om duidelijk te maken hoe de beschreven principes in de praktijk worden toegepast en besteden daarbij zowel aandacht aan de rol van de verkoper als die van de manager. Bovendien is in dit boek de nodige aandacht voor het groeiende belang van de internationale aspecten van verkoop en verkoopmanagement. (Bron: covertekst)


Book
Handboek verkoopmanagement : basisinzichten in verkooporganisatie, -management en -strategie
Author:
ISBN: 9789050959117 Year: 2009 Publisher: Antwerpen Intersentia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit handboek wordt stapsgewijs uiteengezet hoe je een adequate verkooporganisatie opbouwt. Het volledige commerciële managementspectrum komt aan bod: kwalitatieve en kwantitatieve aspecten, people management, commerciële doelstellingen en verkoopinformatiesystemen en vooral ook de strategische invalshoek van verkopen. Het handboek is zeer praktijkgericht. De jarenlange ervaring van de auteur in het marketing- en verkoopvak wordt geïntegreerd in werkbare professionele concepten. Het is vooral een werkboek dat aanzet om aan de slag te gaan.


Book
Telefonisch afspraken maken : een eenvoudige methode met gewaarborgd succes
Authors: ---
ISBN: 9789045524818 Year: 2008 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Telefonisch afspraken maken is een belangrijke struikelsteen die verkopers afremt in de verdere uitbouw van hun verkoopsector. Veel verkopers hebben een regelrechte aversie tegen dit onderdeel van het verkopen. Walter Spruyt en Francis Herssens tonen aan wat de achterliggende oorzaken van deze aversie zijn. Maar bovenal brengen zij structuur en methode aan om succesvoller afspraken te maken aan de telefoon. Met eenvoudige technieken kun je opmerkelijke vooruitgang boeken. Daarbij komen verschillende aspecten aan bod: de juiste contactpersoon vinden, een ideaal openingsscript uitwerken, afwimpelgedrag van klanten opvangen, resultaten meten enz. Ze illustreren die techniek met goede en 'slechte' scenario's uit de praktijk, zodat je meteen merkt hoe het niet en wel moet.

Listing 1 - 4 of 4
Sort by