Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
In een tijd van recessie en teleurstellende verkoopcijfers wist Monique Burger haar nieuwe boekhandel succesvol te maken en de prijs voor Beste Boekverkoper in de wacht te slepen. Hoe deed zij dat ? Zelf schrijft ze haar succes toe aan haar enthousiasme en zakelijke houding. Daarnaast is ze op veel fronten enorm vernieuwend. Zo hanteert ze een 'Pin only'-beleid, betrekt ze haar klanten via twitter bij de ontwikkeling van de boekhandel en organiseert ze elke week activiteiten, die altijd verder gaan dan een lezing of signeersessie. In dit boek maakt ze de vertaalslag naar andere producten en geeft ze verrassende en praktische tips over succesvol verkopen. Groeten is gratis is een nuttige handleiding met alle informatie die je maar nodig hebt om een zeer goede retailer te worden.Bron : http://www.boekenbank.be
Distribution strategy --- 658.85 --- boekhandel --- verkooppsychologie --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Sales management --- Verkoop --- Detailhandel --- Retailmarketing --- Marketingstrategieën --- Salesmanagement --- Marketingstrategie
Choose an application
Dit boek behandelt het belangrijkste element van de marketingmix - verkoop en verkoopmanagement - vanuit een theoretisch en praktisch perspectief. De auteurs gebruiken veel voorbeelden om duidelijk te maken hoe de beschreven principes in de praktijk worden toegepast en besteden daarbij zowel aandacht aan de rol van de verkoper als die van de manager. Bovendien is in dit boek de nodige aandacht voor het groeiende belang van de internationale aspecten van verkoop en verkoopmanagement. (Bron: covertekst)
E090454.jpg --- Verkooptechnieken --- 658.85 --- Verkooporganisatie --- Verkopen --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Marketing. --- Verkooptechnieken. --- verkooptechniek --- management --- verkoop --- Distribution strategy --- verkooporganisatie
Choose an application
In dit handboek wordt stapsgewijs uiteengezet hoe je een adequate verkooporganisatie opbouwt. Het volledige commerciële managementspectrum komt aan bod: kwalitatieve en kwantitatieve aspecten, people management, commerciële doelstellingen en verkoopinformatiesystemen en vooral ook de strategische invalshoek van verkopen. Het handboek is zeer praktijkgericht. De jarenlange ervaring van de auteur in het marketing- en verkoopvak wordt geïntegreerd in werkbare professionele concepten. Het is vooral een werkboek dat aanzet om aan de slag te gaan.
Marketing. --- Verkooptechnieken. --- sales audit --- verkooptechniek --- direct marketing --- verkooporganisatie --- Marketing --- management --- Selling --- Handbooks, manuals, etc. --- Management --- 369.3 --- marketing --- verkoopkunde --- 658.85 --- 658.8 --- Verkoopbeleid --- Verkoopstechnieken --- Verkopen --- E090557.jpg --- Verkooptechnieken --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Sales management --- Verkoop --- Verkopers --- Klantgericht ondernemen --- Marktgericht ondernemen --- Strategievorming --- Leidinggeven --- Organisatieleer --- Salesmanagement --- Verkoper --- Leiderschap --- Vente
Choose an application
Telefonisch afspraken maken is een belangrijke struikelsteen die verkopers afremt in de verdere uitbouw van hun verkoopsector. Veel verkopers hebben een regelrechte aversie tegen dit onderdeel van het verkopen. Walter Spruyt en Francis Herssens tonen aan wat de achterliggende oorzaken van deze aversie zijn. Maar bovenal brengen zij structuur en methode aan om succesvoller afspraken te maken aan de telefoon. Met eenvoudige technieken kun je opmerkelijke vooruitgang boeken. Daarbij komen verschillende aspecten aan bod: de juiste contactpersoon vinden, een ideaal openingsscript uitwerken, afwimpelgedrag van klanten opvangen, resultaten meten enz. Ze illustreren die techniek met goede en 'slechte' scenario's uit de praktijk, zodat je meteen merkt hoe het niet en wel moet.
Telecommunication technology --- Didactics of Dutch --- mondelinge communicatie --- telefoneren --- Telephone in business --- Handbooks, manuals, etc. --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Telefoneren --- 374.2 --- Nederlands --- zakelijke communicatie --- 658.85 --- gesprekstechnieken --- gesprekstraining --- gratis exemplaar --- marketing --- verkoopgesprek --- verkoopkunde --- verkopen --- 485.8 --- 651.4 --- 658.88 --- 7e leerjaar b.s.o. --- Economie --- Handboek/cursus --- Telefoneren --- Telemarketing (telefonische verkoop) --- handboek --- telefoongesprek --- verkoop --- 658.81 --- managementvaardigheden --- telemarketing --- 499.4 --- Telemarketing --- SLO HHA --- Nederlandse zakelijke communicatie --- Verkooptechniek. Verkoopkunde --- Economie - Recht --- (zie ook: beroepseconomie) --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 08 --- merchandising --- 7e leerjaar secundair onderwijs --- Planning --- Verkoop --- Sales management --- Verkooptechnieken --- Marketing --- Klantgericht ondernemen --- Communicatieve vaardigheden --- 7e leerjaar b.s.o --- Salesmanagement --- Verkooptechniek --- Financiewezen
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|