Listing 1 - 10 of 44 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Cognitive psychology --- mindmapping --- management --- Industrial psychology --- PHL-Central Office 12 --- organisatiekunde --- bedrijfsplan --- time management --- projectmanagement --- leermiddelen --- cognitieve psychologie
Choose an application
Projectmanagement wordt vaak in één woord genoemd met 'grote projecten' en ICT-projecten. Maar ons leven zit vol allerlei kleine en grote projecten, gaande van de verbouwing van je huis, over een huwelijksfeest tot de projecten waarmee je op je werk te maken krijgt. We realiseren ons vaak niet dat ook deze projecten een plan van aanpak verdienen, en gooien er ons enthousiast - maar vaak onwetend - in. An Gaublomme en Rudi Madalijns bieden een kader aan iedereen die een dergelijk project met meer kennis van zaken (en meer kans op succes!) wil aanpakken. Met praktijkgerichte voorbeelden en tips overlopen ze alle schakels in de cyclus van zowel grote als kleine projecten. Bovendien bekijken ze het project niet alleen vanuit het oogpunt van de projectleider, maar bieden ze een houvast aan alle deelnemers van het project.
Business management --- projectmanagement --- Project management --- Projectmanagement --- PXL-Business 2018 --- organisatiekunde --- 658.5 --- Management --- Teamwerk --- Managementvaardigheden --- 005.8
Choose an application
Choose an application
Organization theory --- innovatiemanagement --- veranderingsmanagement --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- #KVHB:Management --- #KVHB:Organisatiepsychologie --- 005.7 --- SOLL-situatie --- organisatiekunde --- organisatieleer --- verandermanagement --- Organisational management (OM)
Choose an application
Voor leiders en teams op zoek naar praktische handvattenHOE KUN JE DE BESTE ASPECTEN VAN ZELFSTURING INBOUWEN IN JE ORGANISATIE ?WAAR MOET JE HIËRARCHIE NIET VOOR GEBRUIKEN EN WAARVOOR JUIST WEL ?HOE ZORG JE ERVOOR DAT VEEL IDEEËN VAN MENSEN WORDEN OMGEZET IN GEZAMENLIJKE ACTIE ?De veranderingen om onze organisaties heen komen steeds sneller en zijn groter, uitdagender en meer onvoorspelbaar. Om daar flexibel mee om te blijven gaan is een fluïde aanpak nodig: een ideale mix van hiërarchie en zelfsturing.Die mix bereik je door aandacht te schenken aan een verzameling van goed draaiende actiecirkels die op elk niveau van de organisatie werken. Elke actiecirkel bestaat uit waarnemen, delen, beslissen en doen. Zo kan ook de individuele werknemer autonoom actie ondernemen.De fluïde organisatie biedt praktische en haalbare bouwstenen om basisprocessen zoals vergaderen, taken verdelen en coördineren, communiceren, ... in je organisatie stap voor stap te hertekenen. Met methodes en modellen leer je hoe je de collectieve kennis en intelligentie van je organisatie ten volle kunt benutten. Laat de kracht in je organisatie ontluiken en maak de weg vrij voor echt engagement.Bron : http://www.lannoocampus.be
advies, coachen, communicatie, conflicten, vertrouwen, vaardigheden --- Veranderingsmanagement --- Organisatieleer --- Management Management --- Autonomie Zelfsturing --- Hiérarchie Hiërarchie --- Changement Verandering --- Business management --- Organisatiekunde. --- organisatieontwikkeling --- 65.012.3 --- PXL-Business 2018 --- organisatiekunde --- organisatiestructuur --- communicatiemanagement --- Zelfsturing --- Zelfsturende teams --- Leidinggeven --- Zelfsturende team --- Leiderschap --- Zelfsturend team --- bedrijfsorganisatie --- organisatiestructuren --- bedrijfscommunicatie --- Organisaties, gedrag --- Organisaties, verandering --- 098 Bedrijfskunde --- veranderingsmanagement
Choose an application
Een nieuw boek over Appreciative Inquiry (AI) is uit: het Waarderend Werkboek. De populariteit van AI als veranderkundige methode is in Nederland in de afgelopen jaren snel gegroeid. Dat heeft te maken met de aandacht die de methode richt op wat mensen in organisaties belangrijk vinden en wat er werkt maar ook omdat het bijdraagt aan zinvolle gesprekken en goede werkrelaties en omdat AI een visie op de toekomst creëert die mensen wensen. In 2009 kwam het eerste Nederlandstalige boek over AI uit: Appreciative Inquiry: co-creatie van duurzame verandering. Nu is daar deel 2, getiteld het Waarderend Werkboek. In dit boek gaan Robbert Masselink en Jelmer IJbema in op het waarderend proces van verandering en beschrijven zij de stappen en principes die daarbij horen. Het boek bevat talrijke oefeningen, technieken en checklists voor de lezer om de methode in de praktijk toe te passen.
Veranderingsmanagement. --- Sociology of organization --- waardering arbeid --- Organization theory --- positivisme --- Industrial psychology --- organisatiepsychologie --- veranderingsmanagement --- organisatieverandering --- School management --- Appreciative Inquiry --- Changement Verandering --- 366.9 --- leiding geven --- motiveren --- samenwerken --- Organisatieleer; overige onderwerpen --- PXL-Education 2017 --- organisatiekunde --- managementvaardigheden --- kwaliteitsverbetering --- Organisatieleer --- Management --- Veranderingsmanagement --- Personeelsmanagement
Choose an application
Didactics of economy --- Organization theory --- Bedrijfsorganisatie --- Organisation des entreprises --- Academic collection --- KVH-BOM --- 658.0 --- Organisatie --- 658 )* ORGANISATIEKUNDE --- bedrijfskunde algemeen --- evenementen --- management --- organisatie --- 65.01 --- Organisatieleer --- organisatietheorie --- organisatievormen --- organisatiepsychologie --- 65 --- 65.012.4 --- 65.014 --- 65.013
Choose an application
Why do we do what we do? Why do we exist? Learning to ask these questions can unlock the secret to inspirational business. This title explains what it truly takes to lead and inspire and how you can learn how to do it.https://www.standaardboekhandel.be/p/start-with-why-9780241958223
Leadership. --- Success in business. --- executives --- leidinggeven --- Business policy --- Social psychology --- start-ups --- management --- Leadership --- PXL-Research 2017 --- organisatiekunde --- innovatiemanagement --- 360.8 --- businessmodellen --- innovatie --- Sparkcollectie Mechelen --- ondernemen --- LEADERSHIP --- Leiderschap --- Inspiratie --- Communicatiemanagement --- Ondernemingsethiek --- Levensbeschouwing --- bedrijfsbeleid --- organisatiepsychologie
Choose an application
Inleiding - Begrippen - Crea - KMS Standaarden in de zorg - Hoe werk ik met een KMS ? - Casestudy - Keuze kwaliteitsstandaard voor een KMS - Literatuurlijst
Business management --- Medical law --- Professional ethics. Deontology --- Social law. Labour law --- Quality of health care --- Belgium --- PXL-Healthcare 2017 --- organisatiekunde, zorgsector --- kwaliteitsmanagement --- kwaliteitsnormen --- E-books --- Management (niet-HRM) : Kwaliteitsbeheer --- Management (non GRH) : Gestion de la qualité
Choose an application
Bedrijfskundige inzichten zijn continu aan vernieuwing onderhevig. Business, een inleiding tot de bedrijfskunde geeft een overzicht van zowel de beproefde fundamenten als de nieuwste inzichten uit de praktijk. Bedrijfskundige basisprincipes en strategieën en hun toepassingen worden belicht vanuit verschillende vakgebieden waaronder management, economie, recht en human resource management. Door deze multidisciplinaire insteek ontwikkelt de student een brede kijk op bedrijfskunde. In Business, een inleiding tot de bedrijfskunde staat de praktijk centraal. De student leert probleemstukken beschrijven, analyseren en oplossen aan de hand van nationale en internationale cases en actuele voorbeelden over onder andere Apple, Starbucks en bol.com. Ieder hoofdstuk bevat oefeningen, leerdoelen, definities van begrippen en verschillende terugkerende rubrieken zoals 'De persoonlijke relevantie' en 'Leren van zakelijke uitglijders'.
bedrijfskunde --- bedrijfsleer --- Personnel management --- human resource management (HRM) --- liquiditeiten --- bedrijfskunde, organisatie van de arbeid --- 331.103 --- maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) --- marketing --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11 --- organisatiekunde --- Business economics
Listing 1 - 10 of 44 | << page >> |
Sort by
|