Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
In 'Mensen zijn de nieuwe merken' legt imagoconsulent Stef Verbeeck u haarfijn uit hoe mensen sterke merken worden. Aan de hand van concrete tips, beproefde methodes en significante cases ontdekt u welke aspecten een impact hebben op uw imago. Door aan de slag te gaan met de in dit boek beschreven O4-methode bouwt u zelf actief en bewust aan de manier waarop anderen u ervaren en kan u sneller en efficiënter uw doelen waarmaken
bedrijfsimago --- loopbaan --- merkdenken --- personeelsbeoordeling --- sociale netwerken --- merken --- Product strategy --- merkimago --- persoonlijkheidsleer --- Brand name products -- Marketing --- Branding --- Création d'image de marque --- Développement d'image de marque --- Gestion d'image de marque --- Gestion de marque --- Identiteit (Filosofie) --- Identiteit (Filosofisch begrip) --- Identité (Concept philosophique) --- Identité (Philosophie) --- Image de marque [Stratégie d' ] --- Marque [Stratégie de ] --- Merkstrategie --- Même (Philosophie) --- Mêmeté (Philosophie) --- Politique de marque --- Positionnement de marque --- Principe d'identité --- Produits de marque -- Marketing --- Réussite professionnelle --- Stratégie d'image de marque --- Stratégie de marque --- Succes in zaken --- Success in business --- Succès dans les affaires --- Succès en affaires --- Succès professionnel --- Valorisation de marque --- Zakendoen [Succes in ] --- 369.1 --- branding --- merkenbeleid --- 005.966 --- loopbaanplanning --- profesionalisering --- imago --- E110024.jpg --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- carrière, loopbanen, loopbaanontwikkeling --- marketing --- reclame --- professionalisering --- Human resource management --- Identity (Philosophical concept) --- PHL-Business 12 --- bedrijfspsychologie --- bedrijfssociologie --- personeelsmanagement
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|